Mielenkiinnosta olisin kysyn Eija Nikosta Kokemuksia? Onko kuinka nähnyt ja onko vastaukset heitelleet? Itse olen kyseiselle ennustajalle soitellut varmaankin 6 vuoden ajan epäsäännöllisen säännöllisesti ja pakko todeta, että kyseinen ennustaja on hyvin ailahteleva. Ajat ainakin heittelee sen voin heti kärkeen sanoa..... Muistelen taaksepäin on nähnyt, että ystäväperheeni suhde hajoaa ja sen jälkeen tulee mies kuvioihin jolla koti mennyt nurin ja sanoi joskus, että mies on ulkomaalainen, jota kovasti ihmettelin koska olen aina ollut kiinnostunut suomalaisista miehistä, no näin lopulta kyllä kävi, eli tämän kertainen ennustus piti... Mutta kun olen soitellut useita kertoja vuosien ajan on hänen sanomiset vaihdelleet ja heitelleet, selvästi tulee semmoinen olo, ettei jaksa kunnolla paneutua soittajaan. On siis puhunut ristiin asioita eikä ole esim. Nähnyt minun pitkää sairaslomaani, työpaikanvaihtoa eikä läheisen ihmisen syöpäsairautta, olen siis kysellyt aihealuettain näkyykö muutosta, niin sanonut että ei näy ja hyvältä näyttää.....ja kerran kun jälleen soitin niin ei nähnyt meneillään olevaa tapailusuhdetta joka oli orastava silloin ja jatkuu edelleen.... Yhteenvetona sanoisin, että Eijalla on kykyjä mutta ei jaksa paneutua ja on kiireisen oloinen ja sanoo samasta asiasta erillailla eri kerroilla... Hänelle en taida enää soittaa, kun ei oikein kuitenkaan onnistu loppupeleissä vaikka jotain joskus tietääkin, mutta huteja mahtuu enemmän. Kiitos, laittakaa teidän Kokemuksia Eijasta.
Eija Nikko, kokemuksia
Anonyymi
4
1056
Vastaukset
Tosi hyvä.
100€/h palkalla saa jo vähän ailahdellakin
- Anonyymi
Ei ole kokemuksia, mutta kannattaa etsiä joku joka tuntuu hyvältä ja luottaa omiin tuntemuksiin. :)
- Anonyymi
Samaa mieltä Eijasta, että välillä onnistuu ja välillä ei. Joskus onnistuu hyvin tarkastikkin, toisinaan sanonut samasta asiasta eritavalla. Toisinaan mietin, että tekeekö johtopäätöksiä, kun kyselee ja sitten sanoo näkemyksensä. Kyllä hänellä ailahtelee näkemiset kuitenkin. Sekottaa mielestäni ihmisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87777
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19746- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511