Eija Nikko, kokemuksia

Anonyymi

Mielenkiinnosta olisin kysyn Eija Nikosta Kokemuksia? Onko kuinka nähnyt ja onko vastaukset heitelleet? Itse olen kyseiselle ennustajalle soitellut varmaankin 6 vuoden ajan epäsäännöllisen säännöllisesti ja pakko todeta, että kyseinen ennustaja on hyvin ailahteleva. Ajat ainakin heittelee sen voin heti kärkeen sanoa..... Muistelen taaksepäin on nähnyt, että ystäväperheeni suhde hajoaa ja sen jälkeen tulee mies kuvioihin jolla koti mennyt nurin ja sanoi joskus, että mies on ulkomaalainen, jota kovasti ihmettelin koska olen aina ollut kiinnostunut suomalaisista miehistä, no näin lopulta kyllä kävi, eli tämän kertainen ennustus piti... Mutta kun olen soitellut useita kertoja vuosien ajan on hänen sanomiset vaihdelleet ja heitelleet, selvästi tulee semmoinen olo, ettei jaksa kunnolla paneutua soittajaan. On siis puhunut ristiin asioita eikä ole esim. Nähnyt minun pitkää sairaslomaani, työpaikanvaihtoa eikä läheisen ihmisen syöpäsairautta, olen siis kysellyt aihealuettain näkyykö muutosta, niin sanonut että ei näy ja hyvältä näyttää.....ja kerran kun jälleen soitin niin ei nähnyt meneillään olevaa tapailusuhdetta joka oli orastava silloin ja jatkuu edelleen.... Yhteenvetona sanoisin, että Eijalla on kykyjä mutta ei jaksa paneutua ja on kiireisen oloinen ja sanoo samasta asiasta erillailla eri kerroilla... Hänelle en taida enää soittaa, kun ei oikein kuitenkaan onnistu loppupeleissä vaikka jotain joskus tietääkin, mutta huteja mahtuu enemmän. Kiitos, laittakaa teidän Kokemuksia Eijasta.

4

803

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tosi hyvä.

• 100€/h palkalla saa jo vähän ailahdellakin

• Anonyymi

Ei ole kokemuksia, mutta kannattaa etsiä joku joka tuntuu hyvältä ja luottaa omiin tuntemuksiin. :)

• Anonyymi

Samaa mieltä Eijasta, että välillä onnistuu ja välillä ei. Joskus onnistuu hyvin tarkastikkin, toisinaan sanonut samasta asiasta eritavalla. Toisinaan mietin, että tekeekö johtopäätöksiä, kun kyselee ja sitten sanoo näkemyksensä. Kyllä hänellä ailahtelee näkemiset kuitenkin. Sekottaa mielestäni ihmisiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      84
      5087
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      24
      3446
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      32
      2771
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      58
      1800
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1576
    6. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1362
    7. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1346
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      241
      1311
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      73
      1058
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      54
      935
    Aihe