Mielenkiinnosta olisin kysyn Eija Nikosta Kokemuksia? Onko kuinka nähnyt ja onko vastaukset heitelleet? Itse olen kyseiselle ennustajalle soitellut varmaankin 6 vuoden ajan epäsäännöllisen säännöllisesti ja pakko todeta, että kyseinen ennustaja on hyvin ailahteleva. Ajat ainakin heittelee sen voin heti kärkeen sanoa..... Muistelen taaksepäin on nähnyt, että ystäväperheeni suhde hajoaa ja sen jälkeen tulee mies kuvioihin jolla koti mennyt nurin ja sanoi joskus, että mies on ulkomaalainen, jota kovasti ihmettelin koska olen aina ollut kiinnostunut suomalaisista miehistä, no näin lopulta kyllä kävi, eli tämän kertainen ennustus piti... Mutta kun olen soitellut useita kertoja vuosien ajan on hänen sanomiset vaihdelleet ja heitelleet, selvästi tulee semmoinen olo, ettei jaksa kunnolla paneutua soittajaan. On siis puhunut ristiin asioita eikä ole esim. Nähnyt minun pitkää sairaslomaani, työpaikanvaihtoa eikä läheisen ihmisen syöpäsairautta, olen siis kysellyt aihealuettain näkyykö muutosta, niin sanonut että ei näy ja hyvältä näyttää.....ja kerran kun jälleen soitin niin ei nähnyt meneillään olevaa tapailusuhdetta joka oli orastava silloin ja jatkuu edelleen.... Yhteenvetona sanoisin, että Eijalla on kykyjä mutta ei jaksa paneutua ja on kiireisen oloinen ja sanoo samasta asiasta erillailla eri kerroilla... Hänelle en taida enää soittaa, kun ei oikein kuitenkaan onnistu loppupeleissä vaikka jotain joskus tietääkin, mutta huteja mahtuu enemmän. Kiitos, laittakaa teidän Kokemuksia Eijasta.
Eija Nikko, kokemuksia
Anonyymi
3
512
Vastaukset
Tosi hyvä.
100€/h palkalla saa jo vähän ailahdellakin
- Anonyymi
Ei ole kokemuksia, mutta kannattaa etsiä joku joka tuntuu hyvältä ja luottaa omiin tuntemuksiin. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898206
- 906302
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586213Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344791- 443274
- 503255
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo572812- 442809
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per482760- 492740