Nuorempi nainen ja setämies

Anonyymi

Töissä on minua paljon nuorempi nainen, joka selvästi on ihastunut minuun - lempeään, kannustavaan, turvalliseen ja empaattiseen isähahmoon. Eronneena miehenä, setänä ja setämiehenä järkeni sanoo, että älä ryhdy. Vain järki.

21

65

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ootko nyt ihan varma, että se on ihastunut?

Nuita perseen nuolijoita kun riittää ja mielistelijöitä töissä. Haluavat asemaa jne. Itse esimies asemassa niin päivittäistä juttua, jotka ammattilainen ohittaa ystävällisesti mutta varmasti.

• Anonyymi

No, hän on aina muuten hiljainen ja vakava, mutta kun puhuu minulle, hänen silmänsä aukeavat suuriksi, pupillit laajenevat ja kasvoille leviää uskomattoman kaunis ja lämmin hymy. Niissä tilanteissa hän myös häkeltyy ja takertelee sanoissaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, hän on aina muuten hiljainen ja vakava, mutta kun puhuu minulle, hänen silmänsä aukeavat suuriksi, pupillit laajenevat ja kasvoille leviää uskomattoman kaunis ja lämmin hymy. Niissä tilanteissa hän myös häkeltyy ja takertelee sanoissaan.

Tuo nyt ei vielä meinaa mitään, kun hän on nainen :)

Sitten kun kertoo jotain sanallisesti niin voi ruveta miettimään jotain, mutta silloinkin naisilla kohde vaihtuu viikottain. Tänään saatat olla keskipiste ja ensi viikolla et mitään. Sellaista elämä on. Joten kannattaa rauhoittua ja jättää nainen rauhaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo nyt ei vielä meinaa mitään, kun hän on nainen :)

Sitten kun kertoo jotain sanallisesti niin voi ruveta miettimään jotain, mutta silloinkin naisilla kohde vaihtuu viikottain. Tänään saatat olla keskipiste ja ensi viikolla et mitään. Sellaista elämä on. Joten kannattaa rauhoittua ja jättää nainen rauhaan.

Olen jättänyt hänet rauhaan ensikeskustelusta asti. Hän ei halua jättää minua rauhaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos hän vain ujostelee ja kokee tilanteen vaivaannuttavana kun setämies häntä kyttäilee?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos hän vain ujostelee ja kokee tilanteen vaivaannuttavana kun setämies häntä kyttäilee?

Setämies ei kyttäile. Keskustelee. Hyvin harkitusti, neutraalisti ja hienotunteisesti.

• Anonyymi

Mikko?

• Anonyymi

Ensimmäinen kirjain oikein.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Make?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Markku? Mika? Markus?

• Anonyymi

Itseäni huvittaa seurata töissä kun nämä 45-55 vuotiaat miehet muka mentorina näille nuoremmille naisille touhuavat. Nuoret naiset toki käyttää hyväksi nämä tilanteet, kun pienellä hymyllä jne. pääsee etenemään parempiin tehtäviin :)

• Anonyymi

Ikäväksesi täytyy kertoa, että minulle ei ole siunaantunut sellaista statusta, jota hyväksikäyttämällä toinen pääsisi etenemään. Mestariksi minua toki kutsutaan, vaikken mikään Halla-aho olekaan.

• Anonyymi

Ryhdy vaan. Varsinkin jos olet se setämies kehen minä olen ihastunut

• Anonyymi

Kiitos.

• Anonyymi

Mieti ennenkuin etenet niin sitä, että hyvin todennäköisesti kaikki loppuu aikanaan, joskus jopa aika pian, niin mitä sitten sen jälkeen töissä? Onko mukava istahtaa samaan kahvipöytään joka päivä :)

• Anonyymi

Juuri näitä asioita olen pohtinut. Meillä on muutamia eronneita pareja töissä. Heidän keskinäiset välinsä ovat hyvin kylmät. Eivät käy kahvillakaan samaan aikaan.

• Anonyymi

Sitä kannattaa fundeerata myös ennakkoon, että jos kaikki ei meekkään ihan hyvin jomman kumman puolelta. Se on meinaa sen jälkeen ihanaa olla töissä, kun kaikki tietää asiasta. Saattaa käydä jopa niin, että siirryt sivuraiteille. Nuita suhteita ei aina työpaikalla hyvällä katsota vaikka kukaan ei mitään sanoisikaan suoraan. Käytännössä jompi kumpi lähtee ennen pitkää ulos talosta.

• Anonyymi

Käytännössä meillä ei erojen takia lähdetä talosta, vaan pariskunnan osapuolet siirretään eri osastoille. Mutta: miksi noin negatiivinen asenne, että ero tulee varmasti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käytännössä meillä ei erojen takia lähdetä talosta, vaan pariskunnan osapuolet siirretään eri osastoille. Mutta: miksi noin negatiivinen asenne, että ero tulee varmasti?

Taitaa setä nähdä päiväunta.. Ehkä nuori nainen on vaan muuten ystävällinen vanhalle sedälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Realisti kun katsot tilastot ja mietit teidän lähtökohdat. Mutta aina on tietysti poikkeuksia :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voin sanoa, että et oo välttämättä osan silmissä enää mitään...

Mutta oman kullan kun löytää niin onhan se parasta mitä voi saada.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen kannatusromahdus ilahduttaa

Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.
      Maailman menoa
      210
      4861
    2. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      22
      4003
    3. Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?

Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o
      Ikävä
      224
      3744
    4. Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän

elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi
      Maailman menoa
      130
      3055
    5. Pitkän päivän ilta

Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel
      Ikävä
      157
      3015
    6. Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?

Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis
      Maailman menoa
      63
      2942
    7. Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?

Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat
      Kuhmo
      15
      2591
    8. Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin

Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos
      Puolanka
      64
      2522
    9. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      85
      2325
    10. En selvinnyt ilman naarmuja

Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa
      Ikävä
      13
      2135
    Aihe