Nuorempi nainen ja setämies

Anonyymi

Töissä on minua paljon nuorempi nainen, joka selvästi on ihastunut minuun - lempeään, kannustavaan, turvalliseen ja empaattiseen isähahmoon. Eronneena miehenä, setänä ja setämiehenä järkeni sanoo, että älä ryhdy. Vain järki.

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ootko nyt ihan varma, että se on ihastunut?

      Nuita perseen nuolijoita kun riittää ja mielistelijöitä töissä. Haluavat asemaa jne. Itse esimies asemassa niin päivittäistä juttua, jotka ammattilainen ohittaa ystävällisesti mutta varmasti.

      • Anonyymi

        No, hän on aina muuten hiljainen ja vakava, mutta kun puhuu minulle, hänen silmänsä aukeavat suuriksi, pupillit laajenevat ja kasvoille leviää uskomattoman kaunis ja lämmin hymy. Niissä tilanteissa hän myös häkeltyy ja takertelee sanoissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, hän on aina muuten hiljainen ja vakava, mutta kun puhuu minulle, hänen silmänsä aukeavat suuriksi, pupillit laajenevat ja kasvoille leviää uskomattoman kaunis ja lämmin hymy. Niissä tilanteissa hän myös häkeltyy ja takertelee sanoissaan.

        Tuo nyt ei vielä meinaa mitään, kun hän on nainen :)

        Sitten kun kertoo jotain sanallisesti niin voi ruveta miettimään jotain, mutta silloinkin naisilla kohde vaihtuu viikottain. Tänään saatat olla keskipiste ja ensi viikolla et mitään. Sellaista elämä on. Joten kannattaa rauhoittua ja jättää nainen rauhaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo nyt ei vielä meinaa mitään, kun hän on nainen :)

        Sitten kun kertoo jotain sanallisesti niin voi ruveta miettimään jotain, mutta silloinkin naisilla kohde vaihtuu viikottain. Tänään saatat olla keskipiste ja ensi viikolla et mitään. Sellaista elämä on. Joten kannattaa rauhoittua ja jättää nainen rauhaan.

        Olen jättänyt hänet rauhaan ensikeskustelusta asti. Hän ei halua jättää minua rauhaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, hän on aina muuten hiljainen ja vakava, mutta kun puhuu minulle, hänen silmänsä aukeavat suuriksi, pupillit laajenevat ja kasvoille leviää uskomattoman kaunis ja lämmin hymy. Niissä tilanteissa hän myös häkeltyy ja takertelee sanoissaan.

        Jos hän vain ujostelee ja kokee tilanteen vaivaannuttavana kun setämies häntä kyttäilee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos hän vain ujostelee ja kokee tilanteen vaivaannuttavana kun setämies häntä kyttäilee?

        Setämies ei kyttäile. Keskustelee. Hyvin harkitusti, neutraalisti ja hienotunteisesti.


    • Anonyymi

      Mikko?

      • Anonyymi

        Ensimmäinen kirjain oikein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensimmäinen kirjain oikein.

        Make?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensimmäinen kirjain oikein.

        Markku? Mika? Markus?


    • Anonyymi

      Itseäni huvittaa seurata töissä kun nämä 45-55 vuotiaat miehet muka mentorina näille nuoremmille naisille touhuavat. Nuoret naiset toki käyttää hyväksi nämä tilanteet, kun pienellä hymyllä jne. pääsee etenemään parempiin tehtäviin :)

      • Anonyymi

        Ikäväksesi täytyy kertoa, että minulle ei ole siunaantunut sellaista statusta, jota hyväksikäyttämällä toinen pääsisi etenemään. Mestariksi minua toki kutsutaan, vaikken mikään Halla-aho olekaan.


    • Anonyymi

      Ryhdy vaan. Varsinkin jos olet se setämies kehen minä olen ihastunut

      • Anonyymi

        Kiitos.


    • Anonyymi

      Mieti ennenkuin etenet niin sitä, että hyvin todennäköisesti kaikki loppuu aikanaan, joskus jopa aika pian, niin mitä sitten sen jälkeen töissä? Onko mukava istahtaa samaan kahvipöytään joka päivä :)

      • Anonyymi

        Juuri näitä asioita olen pohtinut. Meillä on muutamia eronneita pareja töissä. Heidän keskinäiset välinsä ovat hyvin kylmät. Eivät käy kahvillakaan samaan aikaan.


    • Anonyymi

      Sitä kannattaa fundeerata myös ennakkoon, että jos kaikki ei meekkään ihan hyvin jomman kumman puolelta. Se on meinaa sen jälkeen ihanaa olla töissä, kun kaikki tietää asiasta. Saattaa käydä jopa niin, että siirryt sivuraiteille. Nuita suhteita ei aina työpaikalla hyvällä katsota vaikka kukaan ei mitään sanoisikaan suoraan. Käytännössä jompi kumpi lähtee ennen pitkää ulos talosta.

      • Anonyymi

        Käytännössä meillä ei erojen takia lähdetä talosta, vaan pariskunnan osapuolet siirretään eri osastoille. Mutta: miksi noin negatiivinen asenne, että ero tulee varmasti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytännössä meillä ei erojen takia lähdetä talosta, vaan pariskunnan osapuolet siirretään eri osastoille. Mutta: miksi noin negatiivinen asenne, että ero tulee varmasti?

        Taitaa setä nähdä päiväunta.. Ehkä nuori nainen on vaan muuten ystävällinen vanhalle sedälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytännössä meillä ei erojen takia lähdetä talosta, vaan pariskunnan osapuolet siirretään eri osastoille. Mutta: miksi noin negatiivinen asenne, että ero tulee varmasti?

        Realisti kun katsot tilastot ja mietit teidän lähtökohdat. Mutta aina on tietysti poikkeuksia :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytännössä meillä ei erojen takia lähdetä talosta, vaan pariskunnan osapuolet siirretään eri osastoille. Mutta: miksi noin negatiivinen asenne, että ero tulee varmasti?

        Voin sanoa, että et oo välttämättä osan silmissä enää mitään...

        Mutta oman kullan kun löytää niin onhan se parasta mitä voi saada.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      139
      2033
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1918
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1670
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1468
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe