FInnish Open 2019

Anonyymi

Ihan mahdottomat kisat taas tällä tuomarimateriaalilla, käsittämättömiä tuomioita katassa. No huomenna jatkuu kumitella, vaan paraneeko toiminta - tuskinpa vaan

5

915

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuskinpa paranee.

    • Anonyymi

      Kisat olivat täysi vitsi. Kumitessa 2 kilpailijan sarjoja ja järjestelyt, joita huonompia saa hakea. Kaukaa.

      • Anonyymi

        Vaikeapa sitä on saada sarjoja täyteen, jos niihin ei ilmoittaudu porukkaa. Finnish Openin rinnalle nousseet muut kansainväliset kilpailut ovat sysänneet entisen kauden avauskisan myöhemmälle, jolloin muiden maiden sekä kotimaisten tekijöiden kilpailukausi on jo käynnissä maailmanlaajuisesti. Finnish Openien roolia kotimaisessa kilpailutoiminnassa pitäisi nyt miettiä uusiksi. Ja järjestelyt olivat kyllä kehnot. Nämä olivat pienimmät Finnish Openit jotka olen nähnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikeapa sitä on saada sarjoja täyteen, jos niihin ei ilmoittaudu porukkaa. Finnish Openin rinnalle nousseet muut kansainväliset kilpailut ovat sysänneet entisen kauden avauskisan myöhemmälle, jolloin muiden maiden sekä kotimaisten tekijöiden kilpailukausi on jo käynnissä maailmanlaajuisesti. Finnish Openien roolia kotimaisessa kilpailutoiminnassa pitäisi nyt miettiä uusiksi. Ja järjestelyt olivat kyllä kehnot. Nämä olivat pienimmät Finnish Openit jotka olen nähnyt.

        Periaatteessa haluan aina olla järjestäjän puolella koska niitä ei liiaksi Suomessa ole. Mutta nyt kyllä täytyy tosiaan todeta että pikkuisen enemmän olisi voitu panostaa kun kerran kisoja anotaan. Katat olis vedetty tunnissa jos olis normaalit 3 tatamia. Kumitetkin 3 tunnissa. Nyt venytettiin kahteen päivään, johtuen varmaankin tuomareiden puutteesta.

        Ihan salikisat oli nämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Periaatteessa haluan aina olla järjestäjän puolella koska niitä ei liiaksi Suomessa ole. Mutta nyt kyllä täytyy tosiaan todeta että pikkuisen enemmän olisi voitu panostaa kun kerran kisoja anotaan. Katat olis vedetty tunnissa jos olis normaalit 3 tatamia. Kumitetkin 3 tunnissa. Nyt venytettiin kahteen päivään, johtuen varmaankin tuomareiden puutteesta.

        Ihan salikisat oli nämä.

        Olen samaa mieltä. Tuntuivat salikisoilta myös vuosi sitten. Minustakin tuo kahdelle päivälle venyttäminen tuntui huvittavalta, sillä osaa tuomareista tarvittiin sitten vain sunnuntaille. Kaipa tuo Horunan leiri vaikutti jotenkin asiaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1459
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      331
      1069
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      895
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      162
      759
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      749
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      700
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      29
      577
    8. 52
      571
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      568
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      531
    Aihe