FInnish Open 2019

Anonyymi

Ihan mahdottomat kisat taas tällä tuomarimateriaalilla, käsittämättömiä tuomioita katassa. No huomenna jatkuu kumitella, vaan paraneeko toiminta - tuskinpa vaan

5

915

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuskinpa paranee.

    • Anonyymi

      Kisat olivat täysi vitsi. Kumitessa 2 kilpailijan sarjoja ja järjestelyt, joita huonompia saa hakea. Kaukaa.

      • Anonyymi

        Vaikeapa sitä on saada sarjoja täyteen, jos niihin ei ilmoittaudu porukkaa. Finnish Openin rinnalle nousseet muut kansainväliset kilpailut ovat sysänneet entisen kauden avauskisan myöhemmälle, jolloin muiden maiden sekä kotimaisten tekijöiden kilpailukausi on jo käynnissä maailmanlaajuisesti. Finnish Openien roolia kotimaisessa kilpailutoiminnassa pitäisi nyt miettiä uusiksi. Ja järjestelyt olivat kyllä kehnot. Nämä olivat pienimmät Finnish Openit jotka olen nähnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikeapa sitä on saada sarjoja täyteen, jos niihin ei ilmoittaudu porukkaa. Finnish Openin rinnalle nousseet muut kansainväliset kilpailut ovat sysänneet entisen kauden avauskisan myöhemmälle, jolloin muiden maiden sekä kotimaisten tekijöiden kilpailukausi on jo käynnissä maailmanlaajuisesti. Finnish Openien roolia kotimaisessa kilpailutoiminnassa pitäisi nyt miettiä uusiksi. Ja järjestelyt olivat kyllä kehnot. Nämä olivat pienimmät Finnish Openit jotka olen nähnyt.

        Periaatteessa haluan aina olla järjestäjän puolella koska niitä ei liiaksi Suomessa ole. Mutta nyt kyllä täytyy tosiaan todeta että pikkuisen enemmän olisi voitu panostaa kun kerran kisoja anotaan. Katat olis vedetty tunnissa jos olis normaalit 3 tatamia. Kumitetkin 3 tunnissa. Nyt venytettiin kahteen päivään, johtuen varmaankin tuomareiden puutteesta.

        Ihan salikisat oli nämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Periaatteessa haluan aina olla järjestäjän puolella koska niitä ei liiaksi Suomessa ole. Mutta nyt kyllä täytyy tosiaan todeta että pikkuisen enemmän olisi voitu panostaa kun kerran kisoja anotaan. Katat olis vedetty tunnissa jos olis normaalit 3 tatamia. Kumitetkin 3 tunnissa. Nyt venytettiin kahteen päivään, johtuen varmaankin tuomareiden puutteesta.

        Ihan salikisat oli nämä.

        Olen samaa mieltä. Tuntuivat salikisoilta myös vuosi sitten. Minustakin tuo kahdelle päivälle venyttäminen tuntui huvittavalta, sillä osaa tuomareista tarvittiin sitten vain sunnuntaille. Kaipa tuo Horunan leiri vaikutti jotenkin asiaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      176
      1697
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1278
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      66
      1179
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      195
      940
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      898
    6. 69
      778
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      770
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      37
      725
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      664
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      650
    Aihe