Ihan mahdottomat kisat taas tällä tuomarimateriaalilla, käsittämättömiä tuomioita katassa. No huomenna jatkuu kumitella, vaan paraneeko toiminta - tuskinpa vaan
FInnish Open 2019
5
915
Vastaukset
- Anonyymi
Tuskinpa paranee.
- Anonyymi
Kisat olivat täysi vitsi. Kumitessa 2 kilpailijan sarjoja ja järjestelyt, joita huonompia saa hakea. Kaukaa.
- Anonyymi
Vaikeapa sitä on saada sarjoja täyteen, jos niihin ei ilmoittaudu porukkaa. Finnish Openin rinnalle nousseet muut kansainväliset kilpailut ovat sysänneet entisen kauden avauskisan myöhemmälle, jolloin muiden maiden sekä kotimaisten tekijöiden kilpailukausi on jo käynnissä maailmanlaajuisesti. Finnish Openien roolia kotimaisessa kilpailutoiminnassa pitäisi nyt miettiä uusiksi. Ja järjestelyt olivat kyllä kehnot. Nämä olivat pienimmät Finnish Openit jotka olen nähnyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikeapa sitä on saada sarjoja täyteen, jos niihin ei ilmoittaudu porukkaa. Finnish Openin rinnalle nousseet muut kansainväliset kilpailut ovat sysänneet entisen kauden avauskisan myöhemmälle, jolloin muiden maiden sekä kotimaisten tekijöiden kilpailukausi on jo käynnissä maailmanlaajuisesti. Finnish Openien roolia kotimaisessa kilpailutoiminnassa pitäisi nyt miettiä uusiksi. Ja järjestelyt olivat kyllä kehnot. Nämä olivat pienimmät Finnish Openit jotka olen nähnyt.
Periaatteessa haluan aina olla järjestäjän puolella koska niitä ei liiaksi Suomessa ole. Mutta nyt kyllä täytyy tosiaan todeta että pikkuisen enemmän olisi voitu panostaa kun kerran kisoja anotaan. Katat olis vedetty tunnissa jos olis normaalit 3 tatamia. Kumitetkin 3 tunnissa. Nyt venytettiin kahteen päivään, johtuen varmaankin tuomareiden puutteesta.
Ihan salikisat oli nämä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Periaatteessa haluan aina olla järjestäjän puolella koska niitä ei liiaksi Suomessa ole. Mutta nyt kyllä täytyy tosiaan todeta että pikkuisen enemmän olisi voitu panostaa kun kerran kisoja anotaan. Katat olis vedetty tunnissa jos olis normaalit 3 tatamia. Kumitetkin 3 tunnissa. Nyt venytettiin kahteen päivään, johtuen varmaankin tuomareiden puutteesta.
Ihan salikisat oli nämä.Olen samaa mieltä. Tuntuivat salikisoilta myös vuosi sitten. Minustakin tuo kahdelle päivälle venyttäminen tuntui huvittavalta, sillä osaa tuomareista tarvittiin sitten vain sunnuntaille. Kaipa tuo Horunan leiri vaikutti jotenkin asiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473