FInnish Open 2019

Anonyymi

Ihan mahdottomat kisat taas tällä tuomarimateriaalilla, käsittämättömiä tuomioita katassa. No huomenna jatkuu kumitella, vaan paraneeko toiminta - tuskinpa vaan

5

915

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuskinpa paranee.

    • Anonyymi

      Kisat olivat täysi vitsi. Kumitessa 2 kilpailijan sarjoja ja järjestelyt, joita huonompia saa hakea. Kaukaa.

      • Anonyymi

        Vaikeapa sitä on saada sarjoja täyteen, jos niihin ei ilmoittaudu porukkaa. Finnish Openin rinnalle nousseet muut kansainväliset kilpailut ovat sysänneet entisen kauden avauskisan myöhemmälle, jolloin muiden maiden sekä kotimaisten tekijöiden kilpailukausi on jo käynnissä maailmanlaajuisesti. Finnish Openien roolia kotimaisessa kilpailutoiminnassa pitäisi nyt miettiä uusiksi. Ja järjestelyt olivat kyllä kehnot. Nämä olivat pienimmät Finnish Openit jotka olen nähnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikeapa sitä on saada sarjoja täyteen, jos niihin ei ilmoittaudu porukkaa. Finnish Openin rinnalle nousseet muut kansainväliset kilpailut ovat sysänneet entisen kauden avauskisan myöhemmälle, jolloin muiden maiden sekä kotimaisten tekijöiden kilpailukausi on jo käynnissä maailmanlaajuisesti. Finnish Openien roolia kotimaisessa kilpailutoiminnassa pitäisi nyt miettiä uusiksi. Ja järjestelyt olivat kyllä kehnot. Nämä olivat pienimmät Finnish Openit jotka olen nähnyt.

        Periaatteessa haluan aina olla järjestäjän puolella koska niitä ei liiaksi Suomessa ole. Mutta nyt kyllä täytyy tosiaan todeta että pikkuisen enemmän olisi voitu panostaa kun kerran kisoja anotaan. Katat olis vedetty tunnissa jos olis normaalit 3 tatamia. Kumitetkin 3 tunnissa. Nyt venytettiin kahteen päivään, johtuen varmaankin tuomareiden puutteesta.

        Ihan salikisat oli nämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Periaatteessa haluan aina olla järjestäjän puolella koska niitä ei liiaksi Suomessa ole. Mutta nyt kyllä täytyy tosiaan todeta että pikkuisen enemmän olisi voitu panostaa kun kerran kisoja anotaan. Katat olis vedetty tunnissa jos olis normaalit 3 tatamia. Kumitetkin 3 tunnissa. Nyt venytettiin kahteen päivään, johtuen varmaankin tuomareiden puutteesta.

        Ihan salikisat oli nämä.

        Olen samaa mieltä. Tuntuivat salikisoilta myös vuosi sitten. Minustakin tuo kahdelle päivälle venyttäminen tuntui huvittavalta, sillä osaa tuomareista tarvittiin sitten vain sunnuntaille. Kaipa tuo Horunan leiri vaikutti jotenkin asiaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      35
      1926
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      836
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      82
      819
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      691
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      681
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      600
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      60
      509
    8. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      459
    9. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      44
      459
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      74
      417
    Aihe