FInnish Open 2019

Anonyymi

Ihan mahdottomat kisat taas tällä tuomarimateriaalilla, käsittämättömiä tuomioita katassa. No huomenna jatkuu kumitella, vaan paraneeko toiminta - tuskinpa vaan

5

915

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuskinpa paranee.

    • Anonyymi

      Kisat olivat täysi vitsi. Kumitessa 2 kilpailijan sarjoja ja järjestelyt, joita huonompia saa hakea. Kaukaa.

      • Anonyymi

        Vaikeapa sitä on saada sarjoja täyteen, jos niihin ei ilmoittaudu porukkaa. Finnish Openin rinnalle nousseet muut kansainväliset kilpailut ovat sysänneet entisen kauden avauskisan myöhemmälle, jolloin muiden maiden sekä kotimaisten tekijöiden kilpailukausi on jo käynnissä maailmanlaajuisesti. Finnish Openien roolia kotimaisessa kilpailutoiminnassa pitäisi nyt miettiä uusiksi. Ja järjestelyt olivat kyllä kehnot. Nämä olivat pienimmät Finnish Openit jotka olen nähnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikeapa sitä on saada sarjoja täyteen, jos niihin ei ilmoittaudu porukkaa. Finnish Openin rinnalle nousseet muut kansainväliset kilpailut ovat sysänneet entisen kauden avauskisan myöhemmälle, jolloin muiden maiden sekä kotimaisten tekijöiden kilpailukausi on jo käynnissä maailmanlaajuisesti. Finnish Openien roolia kotimaisessa kilpailutoiminnassa pitäisi nyt miettiä uusiksi. Ja järjestelyt olivat kyllä kehnot. Nämä olivat pienimmät Finnish Openit jotka olen nähnyt.

        Periaatteessa haluan aina olla järjestäjän puolella koska niitä ei liiaksi Suomessa ole. Mutta nyt kyllä täytyy tosiaan todeta että pikkuisen enemmän olisi voitu panostaa kun kerran kisoja anotaan. Katat olis vedetty tunnissa jos olis normaalit 3 tatamia. Kumitetkin 3 tunnissa. Nyt venytettiin kahteen päivään, johtuen varmaankin tuomareiden puutteesta.

        Ihan salikisat oli nämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Periaatteessa haluan aina olla järjestäjän puolella koska niitä ei liiaksi Suomessa ole. Mutta nyt kyllä täytyy tosiaan todeta että pikkuisen enemmän olisi voitu panostaa kun kerran kisoja anotaan. Katat olis vedetty tunnissa jos olis normaalit 3 tatamia. Kumitetkin 3 tunnissa. Nyt venytettiin kahteen päivään, johtuen varmaankin tuomareiden puutteesta.

        Ihan salikisat oli nämä.

        Olen samaa mieltä. Tuntuivat salikisoilta myös vuosi sitten. Minustakin tuo kahdelle päivälle venyttäminen tuntui huvittavalta, sillä osaa tuomareista tarvittiin sitten vain sunnuntaille. Kaipa tuo Horunan leiri vaikutti jotenkin asiaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1043
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      103
      977
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      737
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      580
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe