Elikkäs ollaan perheen kanssa vuokraamassa asuntovaunua ja pari yöpymispaikkaa on tuttavien kesämökin pihalla. Minne tässä tapauksessa jätetään se majoituskortti, joka täytetään mm. leirintäalueella? Pitääkö tämä yöpymiskortti käydä täyttämässä paikallisen poliisin luona vai voiko sen tehdä netissä?
Minne asuntovaunumatkailija tekee yöpymisilmoituksen?
5
151
Vastaukset
- Anonyymi
Riittää kun teet ilmoituksen tälle palstalle.
- Anonyymi
Ilmoittaudun aina Prisman infossa kaupassa käydessäni.
- Anonyymi
Ei ole todellista pakko olla trolli.Vai onko joku hyväuskoista pissannut linssiin kertoessaan tuon.Ei suomessa eikä missään muuallakaan maailmassa tarvitse mitään majoituskorttia täytellä kuin campinalueilla(kansainvälienn sääntö).Ihan sama vaikka asuisi vuoden puskaparkissa.
- Anonyymi
Kyllä reissussa olevan asuntovaunuilijan pitää täyttää yöpymiskortti jos yöpyy pitempiaikaisesti jossain. Sama asia kuin muuttoilmoitus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä reissussa olevan asuntovaunuilijan pitää täyttää yöpymiskortti jos yöpyy pitempiaikaisesti jossain. Sama asia kuin muuttoilmoitus.
Oikeassa olet. Maistraatista saa asuntovaunuilijan kesälomareitti-ilmoituskaavakkeita, joiden nimi on kaikkien kaveri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882