Muama Enence

Anonyymi

Miten tää laite toimii live tilanteessa.
onko kokemuksia

100

28324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tilasin ja kommenttia tulee noin kahden viikon päästä jolloin laitteen pitäisi olla minulla.

      The hopes are high ... I look forward to the device
      Kuten huomaatte laitteelle on käyttöä. :)

      Terveisin mykkä maailmanmatkaaja

      • Odotan kanssa kokemuksiasi laitteen parissa...


    • Anonyymi

      Mielenkiinnolla odotan komenttejasi ...

    • Anonyymi

      Eikö kellään ole kokemuksia tästä laitteesta? Mainosvideot näyttää tosi hyviltä , mutta
      onko sittenkään hyvä laite. Onko ladattava vaiko pattereilla toimiva?

      • Anonyymi

        Myyntimieshän nyt saa vaikka anoppinsa näyttämään videolla hyvältä. Eiköhän todellisuus ole enempi tätä: https://www.youtube.com/watch?v=CIG8PJm9lFA Lisäksi kun tietää kuinka hyvin Kuukkelin kääntäjä kääntää suomea, on odotettavissa todella huvittavia tilanteita :)


      • Anonyymi

        Huono laite!


      • Anonyymi

        laite on ladattava ei mitään käyttöohjeita


    • Anonyymi

      Eihän tuo laite kovin kallis ole (25€-50€) ... summa menisi tieteelle, jos laite olisi floppy.
      Minua kiinnostaa se, onko laite todella olemassa.
      Keskusteluketjun Anonyymi 2 on ilmeisesti sellaisen tilannut?
      Oletko saanut laitetta? Kauanko olet odottanut?
      Me muut odotamme innolla kokemuksiasi.

      • Anonyymi

        Mistä noin nhalvalla tuon saa? Pienin hinta mitä olen nähnyt, on "50% alennuksella 79 euroa" Jossain oli taas saman laitteen normaalihinta jotain 260 euroa...? Ehdottomasti pitäisi mainita, jos tarvitaan samalla myös älypuhelinta!! Onkohan mihinkään luottamista!


      • Anonyymi

        Takaisin lähetys ongelmalllista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä noin nhalvalla tuon saa? Pienin hinta mitä olen nähnyt, on "50% alennuksella 79 euroa" Jossain oli taas saman laitteen normaalihinta jotain 260 euroa...? Ehdottomasti pitäisi mainita, jos tarvitaan samalla myös älypuhelinta!! Onkohan mihinkään luottamista!

        Huono ääni. Ei ollut edes heprean kieltä jota tarvitsisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Takaisin lähetys ongelmalllista

        Palauttaminen toistaieksi ollut mahdotonta. Olen käynyt kirjeenvaihtoa noin viion enkä vieläkään ole saanut osoitetta palautukseen. En ole kokeilut laitetta, koska tarvitsisin sitä Venäjällä jossa datamaksut ovat melko tyyriitä. Puheelindatan käytöstä ei ole mainoksissamainintaa. Jos olet kiinnostunut ostamaan laitteen, saat sen edullisesti laittamalla tori.fi ostetaan-osastoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palauttaminen toistaieksi ollut mahdotonta. Olen käynyt kirjeenvaihtoa noin viion enkä vieläkään ole saanut osoitetta palautukseen. En ole kokeilut laitetta, koska tarvitsisin sitä Venäjällä jossa datamaksut ovat melko tyyriitä. Puheelindatan käytöstä ei ole mainoksissamainintaa. Jos olet kiinnostunut ostamaan laitteen, saat sen edullisesti laittamalla tori.fi ostetaan-osastoon.

        Ei tarvi dataa toimii sinihampaalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä noin nhalvalla tuon saa? Pienin hinta mitä olen nähnyt, on "50% alennuksella 79 euroa" Jossain oli taas saman laitteen normaalihinta jotain 260 euroa...? Ehdottomasti pitäisi mainita, jos tarvitaan samalla myös älypuhelinta!! Onkohan mihinkään luottamista!

        Älä osta ei toimi ilman älypuhelinta jonka pitää olla verkossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Takaisin lähetys ongelmalllista

        Ei ole. Tilasin Klarna laskulla. Sain tuotteen eli paskan paketissa totesin että ostin sian säkissä.
        Soitto Klarna asiakaspalveluun sieltä sain lähettäjän yhteystiedot soitto USA numeroon € 0.31/ min. Vähän Ärräpäitä ja puoli huutoa jne.
        Ja tuli return form sähköpostiin puhelun aikana
        Illalla soittivat takaisin ja lupasivat lähettää palautus osoitteen kunhan lähetän palautus lomakkeen. Uhkasin lähettää sen Takas Kiinaan jos ei tuu ohjeita heti. TOIMI!! Sanoivat että vähentävät 15% hinta palautuksesta sanoin jot unta näätte tilasin nääs laskulla enkä ole maksanut penniäkään enkä maksa kun tarttee itse maksaa takaisin lähetys kulut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palauttaminen toistaieksi ollut mahdotonta. Olen käynyt kirjeenvaihtoa noin viion enkä vieläkään ole saanut osoitetta palautukseen. En ole kokeilut laitetta, koska tarvitsisin sitä Venäjällä jossa datamaksut ovat melko tyyriitä. Puheelindatan käytöstä ei ole mainoksissamainintaa. Jos olet kiinnostunut ostamaan laitteen, saat sen edullisesti laittamalla tori.fi ostetaan-osastoon.

        Soita minulle 0408350595 niin annan ohjeet.


      • Anonyymi

        Wow


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole. Tilasin Klarna laskulla. Sain tuotteen eli paskan paketissa totesin että ostin sian säkissä.
        Soitto Klarna asiakaspalveluun sieltä sain lähettäjän yhteystiedot soitto USA numeroon € 0.31/ min. Vähän Ärräpäitä ja puoli huutoa jne.
        Ja tuli return form sähköpostiin puhelun aikana
        Illalla soittivat takaisin ja lupasivat lähettää palautus osoitteen kunhan lähetän palautus lomakkeen. Uhkasin lähettää sen Takas Kiinaan jos ei tuu ohjeita heti. TOIMI!! Sanoivat että vähentävät 15% hinta palautuksesta sanoin jot unta näätte tilasin nääs laskulla enkä ole maksanut penniäkään enkä maksa kun tarttee itse maksaa takaisin lähetys kulut.

        Käsittääkseni yritys (joka myy noita tuotteita) sijaitsee EU-alueella, joten EU:n verkkokaupan kuluttajakaupan säännöt koskevat heitäkin. Näin sanotaan EU:n kuluttajakauppaa koskevalla sivulla.

        "
        14 päivän peruuttamisaika

        Kuluttajilla on EU:ssa oikeus palauttaa verkkokaupasta tai muusta etämyynnistä (esim. puhelimitse, postimyynnistä tai ovelta ovelle -myyjältä) ostettu tuote 14 päivän kuluessa ja saada siitä täysi korvaus. Voit perua kaupan mistä syystä tahansa – silloinkin kun olet vain muuttanut mieltäsi."

        Linkki kyseiselle sivustolle:
        https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_fi.htm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä noin nhalvalla tuon saa? Pienin hinta mitä olen nähnyt, on "50% alennuksella 79 euroa" Jossain oli taas saman laitteen normaalihinta jotain 260 euroa...? Ehdottomasti pitäisi mainita, jos tarvitaan samalla myös älypuhelinta!! Onkohan mihinkään luottamista!

        Pitää ensin älypuhelimella ladata yhteys. Jos olisi Japanissa tehty olisi se ominaisuus siinä valmiina. Kiinalainem härpäke. Saa monta sähköpostia palauttaa eikä saa palautusoisoitetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole. Tilasin Klarna laskulla. Sain tuotteen eli paskan paketissa totesin että ostin sian säkissä.
        Soitto Klarna asiakaspalveluun sieltä sain lähettäjän yhteystiedot soitto USA numeroon € 0.31/ min. Vähän Ärräpäitä ja puoli huutoa jne.
        Ja tuli return form sähköpostiin puhelun aikana
        Illalla soittivat takaisin ja lupasivat lähettää palautus osoitteen kunhan lähetän palautus lomakkeen. Uhkasin lähettää sen Takas Kiinaan jos ei tuu ohjeita heti. TOIMI!! Sanoivat että vähentävät 15% hinta palautuksesta sanoin jot unta näätte tilasin nääs laskulla enkä ole maksanut penniäkään enkä maksa kun tarttee itse maksaa takaisin lähetys kulut.

        Sinä siis Huusit palveluneuvojalle, jolla ei todellisuudessa ole mitään yhteyttä tuohon tuotteeseen? Ehkä sinulle tuli hyvä olo syyttömän päivän pilaamisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvi dataa toimii sinihampaalla.

        Hassu. Kyllä se silloin on dataa jo blutoohin tarttee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä siis Huusit palveluneuvojalle, jolla ei todellisuudessa ole mitään yhteyttä tuohon tuotteeseen? Ehkä sinulle tuli hyvä olo syyttömän päivän pilaamisesta.

        Nämä lusmut piiloutuvat anonyymin palveluneuvojan taakse. Kellepä muulle huutaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Takaisin lähetys ongelmalllista

        Jos hyvä laite,miksi pitäisi takaisin lähettä?


      • Anonyymi

        Siis miksei olisi olemassa?

        Kaikki löytää nytkin netistä Google Kääntäjän, joka kääntää puhutut lauseet ainakin yhtä monelle tai useammalle kielelle.

        Google Kääntäjä vaatii internetyhteyden ja Muama Enence vaatii internetyhteyden eli Wifin tai 4G:n eikä sekään toimi offline.

        Google Kääntäjä on ilmainen.

        Muama Enencen ääni kuulostaa kovin tutulta.
        Käyttääkö Muama sittenkin Googlea kääntäjänään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä siis Huusit palveluneuvojalle, jolla ei todellisuudessa ole mitään yhteyttä tuohon tuotteeseen? Ehkä sinulle tuli hyvä olo syyttömän päivän pilaamisesta.

        Jos tilanne vaati huutamista, niin silloin se on asiakaspalvelijan voivoi. Ammatinvalinta kysymys - elääkseen voi tehdä muutakin kun selitellä liirumlaarumeita epärehellistä yritysten palkkioilla...🤷

        Huom! Olen itse asiakaspalvelijan, ja varmasti saanut oman osuuteni paskasta niskaan, mutta sen takia edustankin nykyään vain yrityksiä ja tuotteita jonka takana voin seistä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole. Tilasin Klarna laskulla. Sain tuotteen eli paskan paketissa totesin että ostin sian säkissä.
        Soitto Klarna asiakaspalveluun sieltä sain lähettäjän yhteystiedot soitto USA numeroon € 0.31/ min. Vähän Ärräpäitä ja puoli huutoa jne.
        Ja tuli return form sähköpostiin puhelun aikana
        Illalla soittivat takaisin ja lupasivat lähettää palautus osoitteen kunhan lähetän palautus lomakkeen. Uhkasin lähettää sen Takas Kiinaan jos ei tuu ohjeita heti. TOIMI!! Sanoivat että vähentävät 15% hinta palautuksesta sanoin jot unta näätte tilasin nääs laskulla enkä ole maksanut penniäkään enkä maksa kun tarttee itse maksaa takaisin lähetys kulut.

        Tarkoitatko penniä vai kruunuja. Oliko sinulla se Penta perämoottori myynnissä.


      • Anonyymi

        Laite toimi hyvin puhelimen kanssa Suomessa, mutta tultuani Espsnjaan sovellus kaatuu puhelimessa heti sen avauduttua, eikä kääntäjää voi käyttää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä noin nhalvalla tuon saa? Pienin hinta mitä olen nähnyt, on "50% alennuksella 79 euroa" Jossain oli taas saman laitteen normaalihinta jotain 260 euroa...? Ehdottomasti pitäisi mainita, jos tarvitaan samalla myös älypuhelinta!! Onkohan mihinkään luottamista!

        Älypuhelin tarvitaan. Kaikki käyttötoiminot tapahtuu älypuhelinsovelluksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palauttaminen toistaieksi ollut mahdotonta. Olen käynyt kirjeenvaihtoa noin viion enkä vieläkään ole saanut osoitetta palautukseen. En ole kokeilut laitetta, koska tarvitsisin sitä Venäjällä jossa datamaksut ovat melko tyyriitä. Puheelindatan käytöstä ei ole mainoksissamainintaa. Jos olet kiinnostunut ostamaan laitteen, saat sen edullisesti laittamalla tori.fi ostetaan-osastoon.

        https://vasco-electronics.fi/palauta-tuote

        MEIDÄN PALAUTUSPOLITIIKKA
        HUOM! On mahdollista palauttaa vain kaupastamme ostetut tuotteet. Älä lähetä Muama Enence -kääntäjiä takaisin meille. Meillä ei ole mitään tekemistä tämän yrityksen kanssa, ja saamme takaisin monet paketit jotka sisältävät Muama -tuotteita.


    • Anonyymi

      1kk mennyt. eipä ole konetta tullut?

      • Anonyymi

        Ja rahat kuitenkin menivät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja rahat kuitenkin menivät?

        Sain latteen mutta on todella heikko ääninen! Ei kannta tilata.


      • Anonyymi

        Ei oo tilaustani näkynyt ei kuulunut moneen VIIKKOON tv sonja


      • Anonyymi

        Älä ota vastaan eli älä nouda postista vaikka tulisikin.


    • Anonyymi

      huijaus !!!
      toimii vain älypuhelimella ja bluetoothilla !!!
      normaali google-kääntäjä tekee samoin

    • Anonyymi

      Monikaan ei huomaa että tuo laite pitää kytkeä älypuhelimeen bluetooth yhteyden avulla. Lisäksi älypuhelimessa pitää olla laitetta varten sovellus.
      Laite tarvitsee toimiakseen kääntäjänä jatkuvan nettiyhteyden älypuhelimesta varsinaisen käännöstyön suorittavaan palvelimeen, eli laite ei toimi ilman wifi tai mobiililaajakaistayhteyttä.

      Kannattaa tarkistaa operaattorilta paljonko data maksaa vaikka ranskassa,italiassa tai
      marokossa...wifi toimii yleensä vain hotellissa ja julkisilla paikoilla ..mahdollisesti.
      Lisäksi yhteyden ollessa hidas tai katkeillessa laitteen käännökset voivat tulle melko hitaasti.

      • Anonyymi

        Kiitos tiedosta. Kai se toimii Suomessa? Miten toiminee kuulokojeen säätimen kanssa Compilot 2? Onko siinä laturi mukana? Vai patterit vai mikä virtalähde? Toimiiko Espanjassa?


    • Anonyymi

      Huomatkaa kaikki, että puhelimille on saatavilla vastaavia kääntäjiä eli minkäänlaisia lisälaitteita ei tarvita.

      • Anonyymi

        Totta. Tämä laite on lelu. Todelka huino ääni.


      • Anonyymi

        Ja toimii ilman verkko yhteyttä kunhan lataat kielen etukäteen.


      • Anonyymi

        Totta... Google kääntäjä on parempi


      • Anonyymi

        Juuri näin


    • Anonyymi

      Olisiko sinulla sanoa joku toimiva känny- sovelluksen nimi? ... voisi kokeilla.

      • Anonyymi

        iTranslate, Androidiin ja Iippariin? Play-kaupasta noita löytyy, kun haet "translate voice" -appeja. Toimivia? Kun ei kuukkeli osaa suomesta/suomeksi mitään järkevää kääntää, niin tuskin.


      • Anonyymi

        Nokian 9 anroid toimii hyvin.


    • Anonyymi

      Täysi huijaus koko laite.Toimii puhelimen BlueTooth yhteydellä.Pitää asentaa ohjelma puhelimeen ja silloin pitäisi toimia.Pari sanaa kääntää ja sitten menee mykäksi.Muutama 50-120 € hukkaan heitettyä rahaa. ja ei mitään takuuta.Palauttaessa laitetta itse joudut maksamaan sen itse maksaa enenmän kuin itse laite.

      • Anonyymi

        jos ostatte laitteen on sama kuin ostaisi auton ilman -moottoria-vaihdelaatikkoa-pyöriä.
        paska laite arvoton elekroniikka.


    • Anonyymi

      Tilasin tuon laitteen ja tuli reilussa kuukaudessa. Nyt en kuitenkaan saa sitä yhdistetyksi nettiin :( sovellus on ladattu, bluetooht on päällä ,mut ei vaan löydä laitetta grrrrrr:( APUA!!!!!!!

      • Anonyymi

        Tätä se Digimaailma on, järjestään huonoa suunnittelua ja laatua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä se Digimaailma on, järjestään huonoa suunnittelua ja laatua.

        Ja ennen kaikkea, osaamattomia käyttäjiä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ennen kaikkea, osaamattomia käyttäjiä!

        Voisitko sinä osaavana opastaa meitä osaamattomia tuon laitteen käytössä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko sinä osaavana opastaa meitä osaamattomia tuon laitteen käytössä ?

        näin on. ei pitäisi käytön olla kovin vaikeata.


    • Anonyymi

      Huonosti toumii. Ääni on todella heikko. Välissä tulevat pimputukset kuuluvat taas todella kovaa.

    • Anonyymi

      Muutaman sanan lauseita kääntää hyvin. Aikaisemmin tulikin ilmi, että tarvitsee bluetooth ja wifi yhteyden. Töissä käytän samsungin puhelinta ja siitä meni bluetooth mykäksi, siis aivan juntturiin.
      Työpuhelimessa on google kääntäjä ja sitä voi käyttää samoin mikrofonin kautta.
      Sanoisin että kätevämpi käyttää kun tuo toinen aparaatti.
      Jos tuossa kyseisessä aparaatissa olisi itsessään netti, että ei tarvitsisi puhelinta avuksi, sitten se olisi hyödyllinen.
      Kielen joutuu valitsemaan puhelimesta. Suomalaisessa kirjakaupassa on myytävänä samantyylinen laite, mutta paljon kalliimpi. Mutta siitäkään ei ole hirveästi faktaa.
      Olikohan tarpeeksi epäselvästi asia esitetty? Ugh, olen puhunut.

    • Anonyymi

      Ennen vanhaan myytiin kaikenlaisia kaiken parantavia taikajuomia. Nyt kaikenosaavia elektronisia laitteita. Siis pohjimmiltaan mikään ei ole muuttunut.

      • Anonyymi

        pohjimiltaan ne jotka ostavat näitä laitteita ovat samoja ihmisiä jotka ostivat niitä taikajuomia


      • Anonyymi

        Oletko kiljua kehitellyt. Viime kommentistasi päättelin että olisit.


    • Anonyymi

      Käääntääkö myös Savon?

    • Anonyymi

      Hei sain tuttavaltani enence kääntäjän kokeiltavaksi kävin jyväskylän digimanilla sain apua asentamisessa .. olisi aika helppo ollut itsekin asentaa. Muame sovellutuksen otin iphone 7 älypuhelimeeni, tuttavani möisi tämän laitteen minulle 110 e kuulemma postikuluineen on maksanut tästä, hyvä on laite!! Kääntää. 40 kielelle!! Kun puhun puhelimeeni esim suomeksi ja teksti tulee esim englanniksi riippuu mille kielelle haluan 🤩, tulee teksi puhelimeni näyttöön, ja vielä kuuluu laitteesta englanniksi puhuttuna👍 selvitän mitä tuo muame sovellutus maksaa? Vai onko ilmainen?

    • Anonyymi

      Hei sain tuttavalta kokeiltavaksi enence lKääntäjän toimii muave sovellutuksella mielestänni hyvin,, minula 7 iphone älypuhelin,,en vielä tiedä onko tuo muave sovellutus ilmainen? Mutta tosiaN tarvii netin wifin Tai mobiilidstan ulkomailla, nyt vain suomessa kokeillut,, terv Anita Sorsa Jyväskylä

      • Anonyymi

        Mistä löytyy S
        suomenkielinen käyttöohje ????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä löytyy S
        suomenkielinen käyttöohje ????

        Netistähän se


    • Anonyymi

      Hyvin-

    • Anonyymi

      Missä viipyy muama enence kääntäjäni,tilasin 2 kpl??? Sonja stenroos,eurantie 15 c 18, 27510 eura

      • Anonyymi

        Minulta saat uudet lsiteet heti. Tarjous hinnalla, eli ovh. -50% hinta 138€. Saat kaksi uutta laietta. Tel 358404442495 ota yht . Suomi/Finland posti tai matkahuolto Suomessa ok.
        Jos tavitsee tuollaista ihsn ok.
        Ei sovellu minun käytööni.


    • Anonyymi

      Minulle luvattiin nopea toimitus,ja olen viikkoja odotellut tv sonja stenroos,eura

      • Anonyymi

        Minulla on tarpeeton uusi maksettu takuullinen enence kääntäjä, myydään 60€,puh.0452717788


    • Anonyymi

      Liitin oli liian iso minun sekä äitini puhelimiin! Ei mitään käyttöä,nyt pitäisi palauttaa.

      • Anonyymi

        Miksi pitäisi liittää??


    • Anonyymi

      Ei sopinut kääntäjän latausjohdon pää ainakaan minun puhelimeeni,oli valtavan suuri. En tee laitteella nyt yhtään mitään,ja aion palauttaa sen.

      • Anonyymi

        Multa löytyy johto ale hintaan 165 euroa,. Ostatko?


    • Anonyymi

      Älkää ostako, täysin susi laite. Rahat meni eikä palautus onnistu. T. Anu Saukko

      • Anonyymi

        Hieno laite!


    • Anonyymi

      ÄLKÄÄ MISSÄÄN NIMESSÄ OSTAKO ENENCELTÄ YHTÄÄN MITÄÄN! Viikon saa ruinata palautusosoitetta, ja siinä vaiheessa tulee linkki palautuslomakkeeseen, jossa et pääse eteenpäin jollet hyväksy heidän palautuspolitiikkansa, joka on laiton. Yritys sijaitsee Latviassa (ja kuuluu EU-alueeseen), muttei noudata EU:n verkkokauppaan liittyviä lakeja/asetuksia. Verkkokaupasta tällaista tuotetta ostettaessa kuluttajalla on oikeus palauttaa tuote 14 päivän sisällä, eikä siihen tarvita mitään perusteluja. Kuluttajalla on myös oikeus saada täysi rahapalautus, mutta tämän huijarifirman palautuspolitiikkaan kuuluu, että he pidättävät 15% laskun loppusummasta uudelleen varastoimiskuluna ja tällainen menettely on laiton.

      • Anonyymi

        "Yritys" voi näennäisesti sijaita missä tahansa EU - maassa, mutta sitä voidaan todellisuudessa pyörittää vaikka Ugandasta käsin.


    • Anonyymi

      Paska värkki. tuolta firmalta ei kannata tilata mitään.

    • Anonyymi

      Voe ristus ko o nuijaa jengiä. Kuvittelevat vielä voivansa helposti palauttaa. ahaha Kiitos pvän nauruista. Kiinakamaa. Härveli toimii joissakin "90 päivää morsian ulkomailta" ohjelmassa, kun virma maksaa nettikulut ja opastavat 24/7 jne jne. HUH HUH mitä torvia. KIPPIS!

    • Anonyymi

      Odottakee vähän aikoo nii tulloo litliin tarjoukseen. t. Per Saukko

    • Anonyymi

      Ei toimi mitenkään, pelkkää huijausta. Älä osta!

    • Anonyymi

      ei toimi mitenkään no toimiihan se tuupivideoll, silti tulee ostoskanavapaskatuotteet mieleen.

    • Anonyymi

      Tiedä toimiiko livenä muuta kuin hautuumaalla, siellä kyllä kääntää kaiken korvinkuultavan ihan sanalleen!

    • Anonyymi

      Tietääkö kukaan miten laitteeseen saa ohjelmoitua oletukseksi haluaman kielen. Laite tarjoaa aina Japanista Englantiin kun sen käynnistää. Kielien haku joka kerta erikseen vie oman aikansa,

    • Anonyymi

      On kokemusta täysi paska laite en suosittele,, mainospuheet on täyttä sontaa

    • Anonyymi

      Mitenkä tälläistä paskaa saa edes myidä ihmisille, miksei mikään taho puutu tähän?

      • Anonyymi

        Mitenkä ihmisten annetaan ostaa tällaista paskaa? Kotikasvatus puuttuu?


    • Anonyymi

      Jo toinen muama laite joka on täyttä paskaa

    • Anonyymi

      Miksi kukaan tällaisia laitteita ostaisi? Microsoft Translatorissa on jo samat ominaisuudet ja sovellus on täysin ilmainen ladata.

      Translatorissa on eräänlainen "split screen" / "jaettu ruutu" -ominaisuus, jossa voit puhua puhelimeen esim. suomeksi ja puhelimen toiseen päähän ilmestyy ylösalaisin (eli edessäsi olevalle henkilölle oikein päin) sama teksti toisella kielellä. Käytin sitä kirjastovirkailijan hommissa kun vastaan tuli venäläinen asiakas, joka ei osannut kuin pelkkää venäjää; kyseinen sovellus auttoi ilmoittamaan että käyn hakemassa venäläisen kollegan paikalle.

    • Anonyymi

      Nyrkkisääntönä voidaan pitää sitä, että jos et ole koskaan kuullut tuotteesta, eikä sitä ole missään myymälöissä myynnissä, ja ainoa informaatio on myyjän ilmoitukset netissä, eikä edes valmistajaa ilmoiteta, saati hintaa ilmoituksissa, niin ei pitäisi olla vaikea ymmärtää että sinua huiputetaan.
      375 euron kääntäjä nyt 70 prosentin alennuksella, maksat vain 70e ja rapiat päälle. Joopa joo. Hywä pewi veri naisss..

    • Anonyymi

      Ostin ja naapurin nörtti auttoi sen lataamaan älypuhelimeen. Itseltä piti löytyä latausjohto kyseiseen laitteeseen. Kun kokeilimme, ääni tuli kuin jostain seinän takaa, todella heikosti. Olin maksanut laitteen. Kävin chat- keskustelua firman edustajan kanssa ja sain ohjeita. Melkoisen ’metsästyksen’ jälkeen onnistuin saamaan osoitteen Liettuaan. Täytin netin kautta kaavakkeen, minkä vaativat.
      Postitin laitteen ja lotin valokuvat itselleni jokaisesta vaiheesta, jokaisesta mahdollisesta numerosarjasta… lähetystunnus postista oli todella tärkeä. Itse maksoin palautusmaksun, taisi olla jotain 19€. Se jäi lopulta tappiokseni.
      Odotin pari viikkoa ja seurasin paketin paluuta Liettuaan. Muutaman päivän kuluttua Klarnalle piti täyttää netin kautta kaikki mahdolliset tiedot ja striimata vielä pankin maksukuitti heille. Tämän jälkeen alkuperäinen summa palautui tililleni.
      Mutta siis, laite oli susi, täydellinen pettymys.

    • Anonyymi

      Hei onko kenelläkään tietoa voiko tätä laitetta käyttää soitettaessa puhelimella henkilölle joka puhuu muuta kuin suomea. Eli voiko tämä laite kääntää myös puhelin keskustelun. Terv. Os

      • Anonyymi

        Minulla on uusi käyttämätön laite ja tarpeettomana myyn 60 e Tullut tämä arvokas lahja, erään kaupan yhteydessä.


    • Olin vähällä tilata tuon laitteen. Vaan luettuani kokemuspalstoja jätin väliin. Eikö ole saatavissa tietokonelevykkeenä ohjelmaa sellaista, että siihen voi puhua ja se vastaa? Espanjaa tarvis oppia.

      • Anonyymi

        Lataa Google Kääntäjä älypuhelimeen. Löytyy espanja ja kymmeniä muita kieliä.
        Et tarvitse muuta kuin puhelimesi ja tämän kääntäjän.


      • Anonyymi

        Jos omistat älypuhelimen, voit ladata siihen ilmaiseksi Google translation-ohjelman. Se antaa käännökset tekstinä ja puheena.
        Pienen harjoittelun jälkeen se auttaa hyvin paljon kommunikointia melkein millä kielellä tahansa. Itse olen käyttänyt englannin ja ukrainan käännöksissä apuna.


    • Anonyymi

      Laite on pelkkä Bluetooth-kaiutin/mikrofoni. Siinä ei ole mitään älyä eikä se käännä yhtään mitään. Älypuhelin tekee kaiken työn huonolla softakääntäjällä, huonommalla kuin Google Translate.

      Tarkoitettu helposti innostuville ihmisille, jotka eivät tajua tekniikasta mitään.

      • Anonyymi

        Ostatko Penta perämoottorin. (viesti)


    • Anonyymi

      Mulla kännykkä jossa ei ole sim-korttia, nettiyhteys toimii wi-fi mokkulan kautta, joka on kotona tietokoneen käytössä.
      Reititin mokkula voi olla vaikka missä matkalla toimii kuin ajatus, johon kannattaa olla vara-akku kiinnitettynä. Kun kännykän akku on isonlainen.
      Puhelin älykännykkä on pienikokoinen johon olen erittäin tyytyväinen, sopii väljästi taskuun.

      Niinpä kielenkääntäjä voi toimia samalla tavoin jos tarvitsee tarvii netttiyhteyden.

    • Anonyymi

      Hei. Tilansin kyseisen tuoteen, kun oli tarkoitus lähteä Thaimaan matkalle, jolle sitten meninkin.
      Eli tilasin kyseisen tuotteen Enence kääntäjä ja tuote tuli kotiin toimitettuna. Luin ohjeet ja aloin toimimaan niiden ohhjeiden mukaan. Mutta kun laitetta ladattiin astuksia se jumittui siihen, eikä se useista kerroista ja eri puhelimien kautta alkanut toimimaan. Olin pettynyt laitteeseen ja luin sitten, että monella muullakin oli samoja ongelmia kyseisen laitteen kanssa ja tai oli toiminut hetken ja ns. tiltannuta siihen.
      No, oli pettynyt ja palautin paketin postin kautta lähettäjälle ja 14 vrk sisällä ja maksu oli vasta kun laite oli saatu jota hoiti Klaena paksupalvelu.
      Oli siiis lähettänyt tuotteen takasin ja laitoin sähköpostia sitten kyseisestä tuotteesta Enencelle sekä Klarna maksupalveluun, että olen palauttanut tuotteen ja näin peruutan kaupan.
      Klarna maksupalvelun, josta tuli heidän lasku sähköpostiini, ei oya vastaan sähköpostia laisinkaan.
      Itse Enense sähköpostista ei kuulunut pitkään aikaan mitään.
      Tuli vain viesti, että olemme pahoillamme, että tuote ei pelannut. Teidän tulee toimia meidän antamien ohjeiden mukaan tuotteen palautuksesta.
      Tarkoitta sitä, että tilaajan on otettava puhelimetse yhteyttä maksulliseen asiakaspalveluun. Sieltä pitää tilata palautuskaavake ja toimia sen mukaisesti. En tiedä, mitä se tarkoittaa, mutta ilmeisesti tarjoavat uuden tuotteen tilalle.
      Ja heillä lukee, että palauttaminen on helppoa ja on 30 vrk palautus oikeus.
      Minä oli siis lähettänyt tuotteen sinne, mistä se lähetettiin minulle, mutta se on väärä paikka, eikä heillä ole muuta palautustoimintamahdollisuutta tuotteelle.
      Ja kun luki, kuinka turvallilsta on heidän tuote tilata, vaikka palauttasen, niin mikään niistä ei påitänyt paikkaansa.
      Nyt minulla ei ole tuotetta, kun olen sen lähettänyt väärään paikkaan ja Klaarna maksupalvelu vaatii maksua.
      Ja kun luin heidän sivullaa ihmisten kokemuksia, niin ymmärsin täysin silloin vasta, että kyseesä on täysin husjaustuote sen toiminnasta.
      Maksoin tuotteen ja enkä enään koskaa tilaa kyseisestä paikasta miotään.
      Ja kun huomasin Googlessa ja Play kaupassa on ilmasia kääntäjiä ja niiden toimivuus oli todella hyvä ja yksikertainen käyttää. Puhumalla sinne, niin käännös tuli Thaimaan teksinä että puhuttuna ja toisinpäin. Olin harmissani, että menin noin halpaan tuon kääntajaä Enense ilmoituksen kanssa ja kuinka huonosta tuotteesta on kyse ja kuinka vaikea on saada tuote palautettua, joka on lähes mahdoton ja sekin tulee maksamaa puhelujen ja lähettämisen myötä. Älkää erehtykö moiseen tuotteeseen, joka on aivan muuta kuin se netissä annetaan ymmärtää. ja ilmaiset ja varmaan paremmat kääntajät saa älypyheimeen ilmaiseksi!

    • Anonyymi

      En saa tätä kielenkääntäjää toimimaan.Täyttä roskaa myydään Suomalaisille.Yrittäjänä tarvitsen ajottain kielekääntäjää. Miten Guuglessa tehdään astukset kysyy 80 vuot.yrittäjä

    • Anonyymi

      Ei toimi ja parhaat kommentit ovat täysin tehty ns. feikit eli ei yhtään aitoa kommenttia.
      Ja oma tilaamani laite ei toiminut juurikaan ja tyytyväisyys takuu 30 päivä täysi feikki asia.
      Laitetta on ensiksikin niin vaikea palautta, vaikka heidän sivulla kaikki on kuin unelmaa, myös palauttaminen, eli sekin teito täysin feikkiä.
      Ja kun yritätte palautta, teidän tulee olla maksulliseen asiakaspalveluun yhteydessä ja sieltä pyytää palautuslomakkeet jne. että voitte ensiksi yrittää edes palauttaa tuotetta ns. asiakaspalautteena.
      Eli älkää hyvä ihmiset menkö tilaamaan Enence kääntäjää vaan kun menettte älypuhelimessa esim Guugle kääntäjään tai Play kauppaa, missä ilmaiset kielen kääntäjät, niin saat sieltä täysi ilmaiseksi sen ja parempana toimintona eli et tarvitse mitään latauksia, kuten Enencee pitää tehdä, jotta se toimisi edes.
      Ja netti kääntäjät ovat todella hyviä, missä kekusteluosiossa voit keskustella keilellä kuin keilellä, niin vastaus tulee kirjoitettuna että puhuttuna. Ja kaikki toiminto puhumalla , joka on hyvä ja todella hyvä toiminto, että käännö tulee sitten kirjoitettuna että puhuttuna.
      Elkää menkö moiseen lankaa ja ostako moista ja heitätte lähes 90 eutoa täysin kakkulan kaivoon. Ja rahoja ette saa takasin.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe