Miksi lottovoitostakin

Anonyymi

saa karenssia? eli teet Suomessa mitä vain saa karenssia.

24

678

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuka ääliö ilmoittaa lottovoitosta työkkäriin? Ei niitä mistään saada selville, ellei itse ole niin idiootti, että menee työkkäriin voitostaan laulamaan. Voi ZIIZUZ sentään.

• Anonyymi

Miksei kertoisi, jos haluaa? Varallisuus ei vaikuta työttömyyskorvaukseen.

• Anonyymi

Työkkärissä voi olla kirjoilla ja hakea töitä vaikka kuinka varakas toimutusjohtaja vaikka olusi työpaikkakin. Kutsu sinä vaan älyjumalia, jotka auttausivat ziizuksen pois päästäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työkkärissä voi olla kirjoilla ja hakea töitä vaikka kuinka varakas toimutusjohtaja vaikka olusi työpaikkakin. Kutsu sinä vaan älyjumalia, jotka auttausivat ziizuksen pois päästäsi.

Tuossa vastattiin vain aloittajan kysymykseen: Miksi lottovoitostakin saa karenssia. Joku Tollo on näköjään saanut karenssia.

• Anonyymi

Höpöhöpö. Ei varallisuudesta saa karenssia. Työkkäri ei edes kysy, paljonko työttömällä on rahaa/omaisuutta.

Korkotulot sitten voivat vaikuttaa työttömyyspäivärahaan, jos menevät yli kk-tulorajojen, mutta itse pääoma ei.

• Anonyymi

Kun voittaa ison summan veikkaus antaa karenssia oliko 3 vkoa.

• Anonyymi

Olemme tottuneet kuulemaan käsitteen ”odotusaika” puhuttaessa ajasta, mikä on maksun ja voittorivin välissä. Lukeeko veikkauksen papereissa sana ”karenssi”?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olemme tottuneet kuulemaan käsitteen ”odotusaika” puhuttaessa ajasta, mikä on maksun ja voittorivin välissä. Lukeeko veikkauksen papereissa sana ”karenssi”?

Voitto maksetaan pankkitilille kolmen viikon karenssiajan kuluttua arvontaa seuraavasta arkipäivästä laskettuna. Kaikkihan tämän tietää"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lukee.

• Anonyymi

Työttömyysturvalain mukaan lottovoitto ei ole karenssiperuste

• Anonyymi

Rahan tulo ylipäätään ei ole karenssiperuste, ainoastaan moitittava menettely.

Palkintoja ja arpajaisvoittoja ei oteta huomioon edes tulona päivärahan sovittelussa, joten eivät leikkaa työttömyyspäivärahaakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rahan tulo ylipäätään ei ole karenssiperuste, ainoastaan moitittava menettely.

Palkintoja ja arpajaisvoittoja ei oteta huomioon edes tulona päivärahan sovittelussa, joten eivät leikkaa työttömyyspäivärahaakaan.

Tuo moitittava menettely on ihan tarkoituksella laissa säädetty niin epämääräiseti ja annettu virkanilkeille liikaa valtaa. Seurauksena on se että jonkun virkanilkin mielestä hengittäminen on moitittavaa ainakin jos henki haisee ja varsinkin krapulapieru TE-toimistossa on karenssin arvoinen teko.

• Anonyymi

Vi^*uako sitä TE-koirien kusiorjana enää roikkuisi, jos lottovoitto napsahtaisi. Itse ainakin haistaittaisin pitkät paskat forever!

• Anonyymi

Niin Lotto on lauantaina, miksei voi kilaltaa tilille vaikka seuraavan vkon tiistaina.

• Anonyymi

Voittajathan ovat aina olleet työssä käyviä miehiä, jotka voiton jälkeen jatkavat entiseen tahtiin töitä eikä mikään muutu.
      Eipä työttömiä voittotarinoissa ole ollut koskaan.
      Pikkuvoitot asia erikseen.

• Anonyymi

Työttömät ovat synnynnäisiä luusereita. Eivät he menesty edes loton kaltaisissa onnenpeleissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työttömät ovat synnynnäisiä luusereita. Eivät he menesty edes loton kaltaisissa onnenpeleissä.

Oletko itse ollut työtön? , Ei kaikki työttömät ole luusereita !! Monet joutuneet pois työelämästä työpaikojen lopetuksen takia, terveydellisistä syistä. Katso itseäsi peilistä, äläkä leimaa kaikkia samaan luuseri kastiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko itse ollut työtön? , Ei kaikki työttömät ole luusereita !! Monet joutuneet pois työelämästä työpaikojen lopetuksen takia, terveydellisistä syistä. Katso itseäsi peilistä, äläkä leimaa kaikkia samaan luuseri kastiin.

Se on itsekin työtön

• Anonyymi

Niin paljon on nähty ja koettu, jos kaiken vain muistaisi
      Ja ihmehän sellainen olisi, jos hihna ei luistaisi.

• Anonyymi

Tötterö täynnä ja pönttö pöhönä.

• Anonyymi

Juhana Vartiainen on sanonut, että työttömät ovat rikkaruohoja.

Juhana on sentää korkeassa asemassa. Miksi hän puhuisi palturia?

• Anonyymi

Vartiainen, Orpo,Vapaavuori hehehehehe

• Anonyymi

Miljoona voitollaan voi pitää vapaasti karenssia ja olla kuin Ellun kana!

• Anonyymi

Katajaisen kepin maa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      4996
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2269
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      2144
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      221
      2138
    5. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      216
      1351
    6. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      18
      1168
    7. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      89
      966
    8. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      47
      943
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      66
      887
    10. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      12
      859
    Aihe