raskaus ja runsas valkovuoto

kirsikka

Heissan,

Onkos teillä kokemuksia raskauden aikaisesta runsaamman puoleisesta valkovuodosta, jossa oikein "holahtaa" aika ajoin valkovuotoa housuun?

Olen rv 19 1. Hiivaa tämä ei ole..siitä on kokemuksia yllin kyllin : )

terkuin kirsikka

8

14728

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siitä

kokemusta. Jo kolmen raskauden ajalta.

• ,,,,,,,,

Sama täällä. Just tulin neuvolasta ja määrättiin kaiken maailman testeihin kipujen takia. Terkka vaan mainitsi kokkareisen vuodon, mitä näkyi, vaikken kyl ite ole huomannut.. Voi olla joku muukin bakteeri tulehdus...

• kohtalotoveri?

Just olen täällä sivuilla katselemassa, että onko jollain semmoisia kokemuksia, että housut kastuu ja kunnolla. Mulla nimittäin kastuu, ja sattui myös semoinen tapaus, joka ihan säikäytti ja seksi loppui siihen:
      Ryhdyimme mieheni kanssa sänkypuuhiin eräänä aamuna (viikkoja n.24 silloin), kun yhtäkkiä kesken Lämmittelyn huomasin, että lakana on allani ihan märkä. En ollut huomannut hulahdusta ollenkaan. Ensin säikähdin, että herrajumala, onko tuo lapsivettä, mutta kun ei ollut mitään muita tuntemuksia siihen suuntaan, niin ajattelin, ettei se voi olla. Toiseksi ajattelin, että onko se pissaa, mutta ei se haissut millekään ja se oli ihan kirkasta, joten en usko siihenkään. En myöskään itse tuntenut nesteen valumista, ja virtsankarkailun huomaa, esim. kun vauva potkaisee kunnolla. Mutta valkovuotoako se siis on???!! Pitääkö huolestua? (Kävin lääkärissä tällä viikolla, mutta en muistanut kysyä koko asiasta, kun minut määrättiin sairaslomalle pehmenneiden paikkojen takia) (nyt vko 29). Mulla meni silloin ihan innostus seksipuuhiin. Haluja olis, mut itseäni inhottaa ajatus rapakoista. mies ei myönnä, että inhottaisi, mutta eipä ole lähestynyt kertaakaan tapahtuman jälkeen. Nyt on kyllä kiellettyä puuhastella muutenkaan, joten kysymykseni tulee ehkä vähän myöhässä. Vastatkaa, pliis, joilla on samoja kokemuksia tai tietoa asiasta!!

• Wet-panties :)

Minulla myös tapahtuu aika ajoin tuota "holahtamista" ja se on hyvin epämiellyttävä tunne.

Tulehduksesta ei ainakaan minun kohdallani ole kyse, koska olin juuri sisätutkimuksessa ja lääkäri totesi ettei tulehduksia ole ja muutenkin kaikki oli niinkuin piti.

Kai tämä holahtelukin joskus loppuu.. Viimeistään synnytyksen jälkeen :)

• kohtalotoveri?

Just luin noista aiemmin tulleista viesteistä, että jospa se on sittenkin lapsivettä!? Ainakin seksin jälkeen. Kun mulla se on ainakin semmoista vetistä, ei limamaista. Silloin pitäsis kuulemma ottaa yhteyttä neuvolaan ja pikasesti. Mut mulla on siitä "isosta " hulahduksesta jo monta viikkoa ja oon lääkärissäkin sen jälkeen käynyt, niin eihän se VOI olla mitään vakavaa? EIHÄN?

• mewi

Ei helvetti nythän sitä vasta alkokin pelottaan.. itelläni on alkanu tulee nyt tosi useesti nuita holahduksia ja tänään suihkussa kokeilin ihan piruttaan sormella ja kun otin pois niin kynnen alusta ihan täynnä valkovuotoa. Lisäks menny ruokahalu ja joutunut oksentamaankin ruoan ulos kun on alkanut ällöttämään. Tuntuu myös ettei edes 9 tunnin unet riitä.. koko ajan on väsy! En siis ole tehnyt raskaustestiä ja tuskin edes näkyisi vielä. (noin pari vkoa vasta mennyt) Voiko muka näin nopeesti tulla oireita!?

• :))

sama täällä. Lopetin minipillereiden käytön 2 viikkoa sitten ja ei vieläkään menkkoja tullu. Sen oon huomannu että valkovuotoa tulee "mukavasti" ja juuri tätä etä yhtä äkkiä pikkarit on märät eikä haise miltän.. Itse en tiedä mitä se on mutta tänään tein testin ja negaa näytti, ehkä tein liian aikaisin tai jotain siihen liittyvää :)

• pötpöt

Itselläni ollut aina raskauksissa runsaat valkovuodot n. viikolle 20 asti. Sitten on kuivahtanut ihan hiekkapaperiks :D Voin kuvitella että toisilla voi siis kestää runsaat valkovuodot vaikka koko raskauden. Itselläni on lorahtunut pissaa orgasmin yhteydessä, lapsivesi kyllä yleensä tuoksahtaa niin makealta että sen tunnistaisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      24
      4606
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3714
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      46
      3075
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2657
    5. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      51
      2589
    6. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      203
      2583
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2390
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      152
      2318
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1945
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      107
      1521
    Aihe