Meissä lieksalaisissa on montaa, moneksi. Huomasin harmikseni erään kirjautuneen poistuneen kirjautuneista, joko heikkouttaan, tai vahvuuttaan tuntien, rekisteröityjen kirjoittajien piiristä.
Perusihmisyyttä harkiten teroittelen nyt henkistä teräketjuani.
Minä tunnustan olevani tietyllä pienellä osatekijävaikutuksella tähän tapahtumaan osasyyllinen.
Mielestäni meidän jokaisen on mentävä itseemme. Kaikella on merkityksensä. Toinen ymmärtää humaanit asiat eritavalla. Minä tavallani taas vakaasti ymmärrän ominani. Turha painostus liiaksi on aitoa kiusaamista. Toki molemmin osapuolin on näitä ilmeitä tapahtunut. Uuni on pari kertaa liian kuumaksi tullut lämmitettyä, mutta puolustukseksi sanottakoon, silloin oli tosi kova pakkanen. Esim. 2015 talvella, vai oliko joku muu talvi?
Me kaikki olemme ihmisiä. Omatunto on terveenä viekas, ja likiterveenä viekkaampi, kuin poliittinen pyrkyryys. Järki on suppea, mutta joskus laajempi, kuin tyhjänpäiväinen hyväksymättömyyden hyväksyntä.
Hyväksyin monta lämmintä ajatusta. Kaikki ei silti ensinkään elossamme käy yksiin. Lepoaika on meille hyväksi. Olen minäkin sitä osannut itse itselleni vaatia. Levon jälkeen on sitten kukkeampi.
Tulikiven ja Nunnanlahden uunieni piipuista päästelen hiukkasia tulevana talven pakkasilla. En uhoten, vaan sopivan niukasti, ilmaston ja tuulivaikutuksen huomioiden, oikein oikeiden oikeuksien tavoin polttaen, ja laajemmat kokonaisuudet, yrittäen ymmärtää.
Siirrän sähköä teille. Siirto olkoot in.
Puuni sahaan edelleen Stihlilläni. Haluan olla ympäristömme suojelija. Harkiten kaikki tehdä. Mitähän öljyä huomenna laittaisin teräketjun voitelupuolelle? Toimisikohan rypsiöljy, tai vernissa? Kaikkea löytyy liiteristäni, isosta.
Minä erehdyin kuuntelemaan metsäradiota, ja tuli sivuni kipeiksi. Siksi joutelen täällä näitkin hölynpölyjä kirjoittelemaan.
Näennäisoodi annettakoon lieksalaisten uunien lämmitykselle.
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ja kaikkea, kannattaa tutkia. Luovia olkaa.
https://www.youtube.com/watch?v=J3-1JWlVjSU
"edellinen" ei aina. Minunkin terä tylsyvä on. - Anonyymi
Resetoin vaan vähän tilannetta. Ihan niin kuin kirjoitit aamulla, ei ole mitään mieltä provosoida ja ärsyttää. Nämä turhat jankutukset vievät tilan ja fiiliksen asiakeskusteluilta. Tulen takaisin sinisenä ja yritän keskustella järkevämmin kun ennätän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2282025Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101768Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse571279Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801165Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171008Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89954TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15950- 46915
- 70812
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42804