Lapset pääsiäisen mummolassa ja itselläni ja miehelläni tekis mieli tehdä jotain mukavaa. Mökkejä ei enää saa vuokralle. Oisko ehotuksia?
Mitä tekisit??!
4
649
Vastaukset
- mämmi
Keksikää jotain muuta menoa.Esim.ristelylle tai joku pieni hemmotteluloma hotellissa....
- kylpylään
menkää kylpylään täysihoidolla,taikka olkaa kotosalla..ja olette vaan..
- Tii
Jos kukkaro kestää, menkää muutaman päivän kaupunkilomalle koti- tai ulkomaille. En tiedä, missä asut, mutta keväinen Helsinki on oikein mukava.
Rooma olisi ihana tai Ateena, mutta lentoemojen lakko saattaa sotkea niin, ettei lentoja saa. - Kannattaa
Menkää ihmeessä Valamon luostariin. Siellä on paitsi pääsiäistunnelmaa, ihana ruoka ja majoitus, luonnonrauhaa ja hartautta ja kauneutta ja hiljaisuutta. - Jos vielä lienee majoitustiloja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1826604- 1481824
- 1131598
- 511320
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️471029Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢41985Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98952Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5879Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248871- 41839