Minä en saa kyllä unta täydenkuunaikaan!
Olisiko syntynyt täydenkuunaikaan?
Kaiketi senkin voi selvittää?
Valvomo yksin?
Kuuhulluus onko fantasiaa?
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Nukun parhaiten juuri täydenkuun aikaan. Tarkistan joskus jälkeenpäin huvikseni
mahtoiko olla täysikuu kun niin hyvin nukuin. Useimmiten on ollut.
Nm. Huonosti nukkuva Minulla ei ole sellaista kuuhulluutta, etten saisi nukuttua. Hullaannun kyllä täysikuun upeasta mollotuksesta ja sirppikuukin on vaikuttava näky yötaivaalla. Ennen, kun oli talvella kunnon hanget ja minulla kunnon sukset, läksin joskus hulluuttani kuutamoladulle, taivaallinen valaistus ja salaperäiset varjot seuranani. Kuutamouinteja harrastan vieläkin elokuussa, kuunsilta on lumoava näky !
- Anonyymi
Nukun yleensä huonosti, mutta nyt kun on pari yötä ollut täysikuu, olen nukkunut erinomaisen hyvin! Kiitos täysikuu, valitettavasti en sinua ehtinyt ihailla ;)
- Anonyymi
Tästä Katleian linkistä Rituliini näet selaamalla kuun vaiheen syntymäpäivänäsi. http://www.eeki.biz/kuun_vaihe.php
Eilen maanantaina 0.018 oli täydenkuun aika. Nyt ollaan jo alakuun, eli vähenevän kuun aikaa. Olin hyvin pirteä eilen, eli nousevan ja täydenkuun aikana olen paremmissa fiiliksissä.
Tuosta linkistä katsoin että olin syntynyt n.6 h täydenkuun jälkeen neljäntenä poikana suurperheeseen kaukana kaikesta.
-ottopoikaOlen syntynyt vuonna 1938,joten sinä Jaakonpäivänä oliko täysikuu,kun äitini oli yksinäisenlapsen pullauttanut kätilöopistolla Helsingissä?
Se on se tiedonjyvä tohon kuuhulluuteen??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4382487Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek132302Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2511460Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.821129Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel621046Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4131022- 153905
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41898- 56859
- 79835