Minä en saa kyllä unta täydenkuunaikaan!
Olisiko syntynyt täydenkuunaikaan?
Kaiketi senkin voi selvittää?
Valvomo yksin?
Kuuhulluus onko fantasiaa?
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Nukun parhaiten juuri täydenkuun aikaan. Tarkistan joskus jälkeenpäin huvikseni
mahtoiko olla täysikuu kun niin hyvin nukuin. Useimmiten on ollut.
Nm. Huonosti nukkuva Minulla ei ole sellaista kuuhulluutta, etten saisi nukuttua. Hullaannun kyllä täysikuun upeasta mollotuksesta ja sirppikuukin on vaikuttava näky yötaivaalla. Ennen, kun oli talvella kunnon hanget ja minulla kunnon sukset, läksin joskus hulluuttani kuutamoladulle, taivaallinen valaistus ja salaperäiset varjot seuranani. Kuutamouinteja harrastan vieläkin elokuussa, kuunsilta on lumoava näky !
- Anonyymi
Nukun yleensä huonosti, mutta nyt kun on pari yötä ollut täysikuu, olen nukkunut erinomaisen hyvin! Kiitos täysikuu, valitettavasti en sinua ehtinyt ihailla ;)
- Anonyymi
Tästä Katleian linkistä Rituliini näet selaamalla kuun vaiheen syntymäpäivänäsi. http://www.eeki.biz/kuun_vaihe.php
Eilen maanantaina 0.018 oli täydenkuun aika. Nyt ollaan jo alakuun, eli vähenevän kuun aikaa. Olin hyvin pirteä eilen, eli nousevan ja täydenkuun aikana olen paremmissa fiiliksissä.
Tuosta linkistä katsoin että olin syntynyt n.6 h täydenkuun jälkeen neljäntenä poikana suurperheeseen kaukana kaikesta.
-ottopoikaOlen syntynyt vuonna 1938,joten sinä Jaakonpäivänä oliko täysikuu,kun äitini oli yksinäisenlapsen pullauttanut kätilöopistolla Helsingissä?
Se on se tiedonjyvä tohon kuuhulluuteen??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947806- 1723761
- 533279
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2492487- 482165
- 422015
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?271912- 481902
- 601778
- 191773