care sens n hyvä vaiko huono
verensokerimittari
7
301
Vastaukset
- Anonyymi
Terveyskeskus on antanut tuollaisen jo useita vuosia sitten ja hyvin on toiminut. Olen ehtinyt jo monta kertaa myös testaamaan tarkkuuden ja näyttää samoja lukemia kuin labratulokset.
- Anonyymi
Ihan hyvä
- Anonyymi
Mulla on ollut myös monta vuotta care sense ja toimii edelleen. Kunhan vaan paristot vaihtaa silloin kun paristomerkki tulee näkyviin. Yleensä kotimittarit ei niin tosi tarkkoja ole, varsinkaan jos mennään yli tavoitearvojen. Sen olen huomannut, että kun ko. mittarilla mittaa kaksi peräkkäistä mittausta samasta näytteestä on aina jälkimmäinen tulos vähän matalampi kuin ensimmäinen, hyvin voi heittää millimoolin.
- Anonyymi
Harmi vaan että Helsinki luopui siitä kilpailutuksen vuoksi ja tilalle saatu GlucoX on epätarkempi.
- Anonyymi
Mulla on älykello joka mittaa verensokeria.
En osaa sanoa näyttääkö oikeita lukemia, ehkä ainakin jotain sinnepäin. Aamulla sokerit nousee jo ennen syömistä, voiko olla oikein?
Verenpaineen ja sykkeen osaa ainakin joten ehkä myös sokerit- Anonyymi
Ellet ole diabeetikko ja saa mittarin terveyskeskuksesta, niin apteekista voi ostaa muutamalla kympillä verensokerimittarin. Noissa mittareissa tulee yleensä mukana 10 mittausliuskaa, joilla voi tehdä vertailumittaukset, että voit testata näyttääkö älykello sinnepäinkään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t1484219Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va222201Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos521808Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt3611685Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu221459Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi571457Kapiainen siviiliesimies, Herra suuri Herra
Sotilaana kyvytön, johtajana munaton ja kotona tossun alla. Se on upseerin uran tuen pää, seinään ajo. Mutta aina löytyy801334Väärä pää tutustumiseen
Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä1521160Pitäisikö ilotulitteiden myynti kieltää?
Esim jyväskylässä ainakin on ammuttu ilotulitteita päin ihmisiä ja autoja. Samoin Helsingissä? Pitäisikö ilotulitteiden821142Tuntuuko sinusta mies
että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti221135