Hei oletteko ajatelleet et verenpaineen voi nostaa kahvi.Ihmettelette varmaan tätä.Lääkäri kun ei tiedä ei osaa edes sanoa tätä.Menekään kiinalainen lääketiede hoitoon eli akupunktioon. Miksi sanon tämä koska turhaa syödä lääkkeitä jos ei niitä tarvitse.Mistään ette löydä tietoa.Kahvi haisee hyvälle pahaa elimistölle.Kupura iho johtuu myös kahvista.Älkää uskooko tätä kaikkia mitä kirjoitan mutta kaikki totta.Menkään akupunktioon siellä selviää vaikka mitä.
Verenpaine
4
266
Vastaukset
- Anonyymi
Suomalaisella nousee verenpaine, jos kahvi on liian laihaa.
Sumessakin sanotaan että kahvinostaa verenpainetta, mutta näin 40 vuotta mittaneena se lienee yksilöllistä. Minä en ole saanut mitään eroja, vaikka olen kuukaisia juomatta kahvia, teetä , alkoa yms.
Kahvi lienee terveellsitä ainakin eu, suomen ja usa ja kanadan terveysohjeiden mukaan kohtuullisesti huotuna. Terveellisyys perustunee saman kuin sauna ja liikunta, verenpaine nousee hetkellisesti ja verisuonet laajenevat ja supistuvat el saaavat "kuntoilua".
Kaikille kahvi ei sovi, ei ainakaan liian kuumana , lämpöisenä, itse juon noin 30-40 asteisena.
Jos on verenpainetta, ei kannata kokeilla poppakonsteja, vaikka jollain alenisi, voi alentua aivan kokonaan muutamien vuosien kuluttua kun saa aivoverenvuodon tai muuta.
Lääkäri on aivan oikea paikka, ainakin näin 75v näkökannasta/koemukseta jolla molemmat vanhemmat eli reippaasti yli 90v ikään, niin että kävelivät 1-2 km matkoja ja 85/90v oli Ha ajokortit.- Anonyymi
Voi nostaa, ainakin minulla nosti. On persoonallista. Kokeilin viikon ja sitten lopetin kahvin juonnin.
- Anonyymi
Käytä kofeiinitonta kahvia, ei vaikuta verenpaineeseen eikä uneen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu801926- 591778
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu3621672Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1691453Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle681334Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101330Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä701263- 641208
Kuljettajasi oy konkurssi?!
Tuliko ahnehdittua liikaa,menikö tämä kuljettajasi oy taksit siis konkurssiin?141093KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin1001087