Kuka tuota hiusten heittelyä ja tytöttelyä jaksaa katsoa?
Koikkelehtii pikkuhousuissa ja vatkaa hiuksiaan jopa ruokaa laittaessa. Oksettava tapaus kaikkine meikkeineen ja mekkoineen.
Kevin! Väsyttävä seurattava!
13
55
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä on juu rasittava, ei ymmärrä. ei jaksa. Ensin naiset ulos ja sitten Kevin. T. nainen 60 v.
- Anonyymi
Aivan fantastista katsella Kevinin kaltaisen ihmisen liikehdintää, keinuvaa askellusta ja suloista hiusten haromista pikkupikku paitasessa.
Ihanaa kun tämä Kevin (en tiedä miten häntä saa kutsua ettei mene rasimiksi) ihminen aina peiliin katsoessaan toteaa itselleen," olen kaunis" minä olen kaunis.
Ihanaa kuunnella hänen äänenpainoaan kaikkien miesmäisten lesbojen sijasta, jotka istuvatkin roisisti jalat harallaan, kuin apinat oksilla.
Unohtamatta tietenkkä Kevinin meikkejä, hänen suloisista kasvoitaan näkee onko tänään aurinkoinen vai pilvinen päivä.
Kevinin vuoksi pakko maksaa kolmaskin 24/7 ja koska talon ohjelmissa näkyy suloisesti Cristalin (menikö nimi oikein) käden jälki. Puuttuiko nimelstä H.- Anonyymi
Ah, niin samaa mieltä.
- Anonyymi
Kasvaako sinullakin nenä valehdellessa?
- Anonyymi
Kevin on kovin ihastunut itseensä. Jos ei halua muiden hiplaavan ihanaa olemustaan. Tekee sitä kokoajan itse. On ylpeä itsestään ja siksi elehtii koko ajan keimaillen. Oi että, minä Kevin, olen niin ihana! Itserakkauden ruumiillistuma. Josta tulee mieleen se taru, miehestä, joka näki itsensä kuvajaisen lammen pinnasta ja rakastui itseensä.
- Anonyymi
BB on väärä ohjelma tulla mainostamaan muunsukupuolisuutta! Kaikenlaisia kummajaisia maa päällään kantaakin.
Ville on ainut normaali noista asukkaista!!
- Anonyymi
Ihan positiivinen elämän asenne, eikä koskaan hauku tai ilkeile muille. Kevin on ihan jännän erilainen, ja suotakoon se hänelle!
- Anonyymi
Vaihdan 24/7 :ssa aina toisen kameran kun toi koikkelehtija ilmestyy kuvaan.
- Anonyymi
Mä taas vaihdan kun Anu ja Helmeri kuvassa😂 tai sitten Ville
- Anonyymi
Minä en voi sietää Keviniä, sitä teatraalista näytelmää, lapsellisia maneereja ja sitä kummallista ääntä. Ei kertakaikkiaan voi ymmärtää tuollaista.
- Anonyymi
Irtisanoin BB:n tämän kuukauden lopussa!
En jaksa Keviniä, en Helmeriä enkä Kristiania . Tytöttely ja tuo itsensä ihaileminen on Kevinillä oksettavaa, Helmeri on epävarma mies, jolla ei ole yhtään omaa ajatusta. Hömelö ikäisekseen!
Kristian olisi muuten ok, mutta on rasittavaa kuulla tuo joka toinen v-llä alkava sana.
Tänä vuonna tuotanto on täysin epäonnistunut! Puuttuu kuri täydellisesti sekä myös näkemys, että tuo sikolätissä asuminen vähentää katsojia koko ajan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Irtisanoin BB:n tämän kuukauden lopussa!
En jaksa Keviniä, en Helmeriä enkä Kristiania . Tytöttely ja tuo itsensä ihaileminen on Kevinillä oksettavaa, Helmeri on epävarma mies, jolla ei ole yhtään omaa ajatusta. Hömelö ikäisekseen!
Kristian olisi muuten ok, mutta on rasittavaa kuulla tuo joka toinen v-llä alkava sana.
Tänä vuonna tuotanto on täysin epäonnistunut! Puuttuu kuri täydellisesti sekä myös näkemys, että tuo sikolätissä asuminen vähentää katsojia koko ajan.Kuinka sait irtisanottua, oliko helppoa, minä aion tehdä saman, eiköhän tämä ole jo nähty.
- Anonyymi
Mistä se johtuu että nämä ns. "veget" ovat sellasia vähätöisiä, sanoisinko suoraan että ovat laiskoja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367629Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361883Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251860- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791535Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104968- 49900
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810- 31759
- 241747