Kevin! Väsyttävä seurattava!

Anonyymi

Kuka tuota hiusten heittelyä ja tytöttelyä jaksaa katsoa?
Koikkelehtii pikkuhousuissa ja vatkaa hiuksiaan jopa ruokaa laittaessa. Oksettava tapaus kaikkine meikkeineen ja mekkoineen.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä on juu rasittava, ei ymmärrä. ei jaksa. Ensin naiset ulos ja sitten Kevin. T. nainen 60 v.

    • Anonyymi

      Aivan fantastista katsella Kevinin kaltaisen ihmisen liikehdintää, keinuvaa askellusta ja suloista hiusten haromista pikkupikku paitasessa.
      Ihanaa kun tämä Kevin (en tiedä miten häntä saa kutsua ettei mene rasimiksi) ihminen aina peiliin katsoessaan toteaa itselleen," olen kaunis" minä olen kaunis.

      Ihanaa kuunnella hänen äänenpainoaan kaikkien miesmäisten lesbojen sijasta, jotka istuvatkin roisisti jalat harallaan, kuin apinat oksilla.
      Unohtamatta tietenkkä Kevinin meikkejä, hänen suloisista kasvoitaan näkee onko tänään aurinkoinen vai pilvinen päivä.
      Kevinin vuoksi pakko maksaa kolmaskin 24/7 ja koska talon ohjelmissa näkyy suloisesti Cristalin (menikö nimi oikein) käden jälki. Puuttuiko nimelstä H.

      • Anonyymi

        Ah, niin samaa mieltä.


      • Anonyymi

        Kasvaako sinullakin nenä valehdellessa?


    • Anonyymi

      Kevin on kovin ihastunut itseensä. Jos ei halua muiden hiplaavan ihanaa olemustaan. Tekee sitä kokoajan itse. On ylpeä itsestään ja siksi elehtii koko ajan keimaillen. Oi että, minä Kevin, olen niin ihana! Itserakkauden ruumiillistuma. Josta tulee mieleen se taru, miehestä, joka näki itsensä kuvajaisen lammen pinnasta ja rakastui itseensä.

      • Anonyymi

        BB on väärä ohjelma tulla mainostamaan muunsukupuolisuutta! Kaikenlaisia kummajaisia maa päällään kantaakin.
        Ville on ainut normaali noista asukkaista!!


    • Anonyymi

      Ihan positiivinen elämän asenne, eikä koskaan hauku tai ilkeile muille. Kevin on ihan jännän erilainen, ja suotakoon se hänelle!

    • Anonyymi

      Vaihdan 24/7 :ssa aina toisen kameran kun toi koikkelehtija ilmestyy kuvaan.

    • Anonyymi

      Mä taas vaihdan kun Anu ja Helmeri kuvassa😂 tai sitten Ville

    • Anonyymi

      Minä en voi sietää Keviniä, sitä teatraalista näytelmää, lapsellisia maneereja ja sitä kummallista ääntä. Ei kertakaikkiaan voi ymmärtää tuollaista.

      • Anonyymi

        Irtisanoin BB:n tämän kuukauden lopussa!
        En jaksa Keviniä, en Helmeriä enkä Kristiania . Tytöttely ja tuo itsensä ihaileminen on Kevinillä oksettavaa, Helmeri on epävarma mies, jolla ei ole yhtään omaa ajatusta. Hömelö ikäisekseen!
        Kristian olisi muuten ok, mutta on rasittavaa kuulla tuo joka toinen v-llä alkava sana.

        Tänä vuonna tuotanto on täysin epäonnistunut! Puuttuu kuri täydellisesti sekä myös näkemys, että tuo sikolätissä asuminen vähentää katsojia koko ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Irtisanoin BB:n tämän kuukauden lopussa!
        En jaksa Keviniä, en Helmeriä enkä Kristiania . Tytöttely ja tuo itsensä ihaileminen on Kevinillä oksettavaa, Helmeri on epävarma mies, jolla ei ole yhtään omaa ajatusta. Hömelö ikäisekseen!
        Kristian olisi muuten ok, mutta on rasittavaa kuulla tuo joka toinen v-llä alkava sana.

        Tänä vuonna tuotanto on täysin epäonnistunut! Puuttuu kuri täydellisesti sekä myös näkemys, että tuo sikolätissä asuminen vähentää katsojia koko ajan.

        Kuinka sait irtisanottua, oliko helppoa, minä aion tehdä saman, eiköhän tämä ole jo nähty.


    • Anonyymi

      Mistä se johtuu että nämä ns. "veget" ovat sellasia vähätöisiä, sanoisinko suoraan että ovat laiskoja?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1595
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1429
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1337
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1325
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      34
      1266
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1208
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe