Kuka tuota hiusten heittelyä ja tytöttelyä jaksaa katsoa?
Koikkelehtii pikkuhousuissa ja vatkaa hiuksiaan jopa ruokaa laittaessa. Oksettava tapaus kaikkine meikkeineen ja mekkoineen.
Kevin! Väsyttävä seurattava!
13
86
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä on juu rasittava, ei ymmärrä. ei jaksa. Ensin naiset ulos ja sitten Kevin. T. nainen 60 v.
- Anonyymi
Aivan fantastista katsella Kevinin kaltaisen ihmisen liikehdintää, keinuvaa askellusta ja suloista hiusten haromista pikkupikku paitasessa.
Ihanaa kun tämä Kevin (en tiedä miten häntä saa kutsua ettei mene rasimiksi) ihminen aina peiliin katsoessaan toteaa itselleen," olen kaunis" minä olen kaunis.
Ihanaa kuunnella hänen äänenpainoaan kaikkien miesmäisten lesbojen sijasta, jotka istuvatkin roisisti jalat harallaan, kuin apinat oksilla.
Unohtamatta tietenkkä Kevinin meikkejä, hänen suloisista kasvoitaan näkee onko tänään aurinkoinen vai pilvinen päivä.
Kevinin vuoksi pakko maksaa kolmaskin 24/7 ja koska talon ohjelmissa näkyy suloisesti Cristalin (menikö nimi oikein) käden jälki. Puuttuiko nimelstä H.- Anonyymi
Ah, niin samaa mieltä.
- Anonyymi
Kasvaako sinullakin nenä valehdellessa?
- Anonyymi
Kevin on kovin ihastunut itseensä. Jos ei halua muiden hiplaavan ihanaa olemustaan. Tekee sitä kokoajan itse. On ylpeä itsestään ja siksi elehtii koko ajan keimaillen. Oi että, minä Kevin, olen niin ihana! Itserakkauden ruumiillistuma. Josta tulee mieleen se taru, miehestä, joka näki itsensä kuvajaisen lammen pinnasta ja rakastui itseensä.
- Anonyymi
BB on väärä ohjelma tulla mainostamaan muunsukupuolisuutta! Kaikenlaisia kummajaisia maa päällään kantaakin.
Ville on ainut normaali noista asukkaista!!
- Anonyymi
Ihan positiivinen elämän asenne, eikä koskaan hauku tai ilkeile muille. Kevin on ihan jännän erilainen, ja suotakoon se hänelle!
- Anonyymi
Vaihdan 24/7 :ssa aina toisen kameran kun toi koikkelehtija ilmestyy kuvaan.
- Anonyymi
Mä taas vaihdan kun Anu ja Helmeri kuvassa😂 tai sitten Ville
- Anonyymi
Minä en voi sietää Keviniä, sitä teatraalista näytelmää, lapsellisia maneereja ja sitä kummallista ääntä. Ei kertakaikkiaan voi ymmärtää tuollaista.
- Anonyymi
Irtisanoin BB:n tämän kuukauden lopussa!
En jaksa Keviniä, en Helmeriä enkä Kristiania . Tytöttely ja tuo itsensä ihaileminen on Kevinillä oksettavaa, Helmeri on epävarma mies, jolla ei ole yhtään omaa ajatusta. Hömelö ikäisekseen!
Kristian olisi muuten ok, mutta on rasittavaa kuulla tuo joka toinen v-llä alkava sana.
Tänä vuonna tuotanto on täysin epäonnistunut! Puuttuu kuri täydellisesti sekä myös näkemys, että tuo sikolätissä asuminen vähentää katsojia koko ajan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Irtisanoin BB:n tämän kuukauden lopussa!
En jaksa Keviniä, en Helmeriä enkä Kristiania . Tytöttely ja tuo itsensä ihaileminen on Kevinillä oksettavaa, Helmeri on epävarma mies, jolla ei ole yhtään omaa ajatusta. Hömelö ikäisekseen!
Kristian olisi muuten ok, mutta on rasittavaa kuulla tuo joka toinen v-llä alkava sana.
Tänä vuonna tuotanto on täysin epäonnistunut! Puuttuu kuri täydellisesti sekä myös näkemys, että tuo sikolätissä asuminen vähentää katsojia koko ajan.Kuinka sait irtisanottua, oliko helppoa, minä aion tehdä saman, eiköhän tämä ole jo nähty.
- Anonyymi
Mistä se johtuu että nämä ns. "veget" ovat sellasia vähätöisiä, sanoisinko suoraan että ovat laiskoja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot27218328Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss10110520Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?3897059Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai706155Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki414656Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.853424"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita1243008Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen972545Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit332240MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen
Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä282118