kesälomalista on jo kierrossa. Mikä olisi paras loma-aika säiden kannalta.
Rakkaat ennustajat
14
833
Vastaukset
- Jermu
aurinkolomalista. Siihen merkkaat nyt varauksesi ja voit säästää huomattavan paljonkin, tai sitten et. (Tänne tulit vaan kehuskelemaan lomillasi...)Kjäh!
- 50++
minä haaveilen, että pääsisin veneilemään merelle bikineissä ja onkimaan isoja meriahvenia ja sitten vielä löhöilemään mökille.
- Jermu
Tänne tullaan kehua retostelemaan jostain lomista ja bikineistä..On se perskales, kun ei osata käyttäytyä enää ollenkaan..Kjäh!
- talvisammakko, horroksessa
Emmie muista kyll miss se asuu, mut yhen ainokaisen kerran se ennusti oikein ja sai het rohvessorin tittelin.
Mitteehän mie keksisin, jott saman tittelin saisin? Mieku en ossaa ees ommaa seuraavaakaan päivää ennustaa! Tai sitt kunniatohtoriks, siinäkään ku ei tarvi meriittejä, riittää ku on rikas.
P.S. Oon mää jo vuorineuvoksetar ;-)) Makso entine työnantaja, jott miust erroon pääs ;-) kun olin normaaleissa töissä,kesäloma ja sade alkoivat aina juhannuksena.Satoi pari viikkoa ja hyvät kuivat kelit,kun mentiin töihin heinäkuun lopulla.
Jos olisin valinnan edessä,niin heinäkuun lopulta aloittaisin loman.
Olisi merivesi lämmintä,pientä hämärää illalla,kuitenkin vielä riittävästi valoa ja lämpöä.
Lisäksi syksy ei olisi niin pitkä,kun lomasta ei ole liian pitkä aika.saat valita nyt, piet aina kesäloman sillon kun on sopivat säät:))
Tämä on sitä ikkuista optimismmii, nääs!!- hennaliisa1
sen verra pitkä loma kesäl, et siihe mahtuu monelaista ilmaa.
Aurinkoo ja sajetta sopivas suhtees.
Kaikile mie toivon lämmintä, tai ainakii hyvvää ja onnellista lommaa!
Onha siihe kessää viel aikaa.Sitä enne voip tapahtuu vaik mitä!
Mikä miut panikaa nyt tällästä sanomaa! - UnelmaAnelma
hennaliisa1 kirjoitti:
sen verra pitkä loma kesäl, et siihe mahtuu monelaista ilmaa.
Aurinkoo ja sajetta sopivas suhtees.
Kaikile mie toivon lämmintä, tai ainakii hyvvää ja onnellista lommaa!
Onha siihe kessää viel aikaa.Sitä enne voip tapahtuu vaik mitä!
Mikä miut panikaa nyt tällästä sanomaa!Tuo on vaa sanonta, eikä siint piä kenenkää hernettä nennääsä ottaa. Onneks miulkii on pitkä loma, 2½ kuukautta ja mie lähen tuon Suomi-neijon vatsanseutuvil metsä keskel, enkä tule sielt kirveelläkkää enne ku on pakko.
Kassokaas ku miekii pääsi jollai asjal briljeeraamaa.
Hyvvää kessää siul Hennaliisa ja kaikil muillekii, vaik vielhä myö täs ehitää onneks monta kertaa enne lommaa tavata.
- Pirrejuupas*
kahoin ahvenen selekä evästä jotta enskesänä ei kannata pittee lommoo ollenkkaa; sattaa koko kesän..
Ahvenella olj ihan musta koko selekä evä..mie yritän pilikkii uuvven näkösen ahvenen ens viikolla..voip se olla jotta sattu vuan semmonen pahaniliman kala mulle..:))
- koiran karvoista katsoja ;-)
Oikeasti, minä pidän lomaa 2 viikkoa kesäkuussa tai heinäkuussa (joustan jos muut haluaisivat samaan aikaan). 2 viikkoa aina elokuun lopussa! Kun joustan noista aikaisemmista niin ei ole tullut kinaa elokuun lomaviikoistani koskaan.
Loput lomapäivät talvella, jouluaikaan, kevään kieppeillä, sovitellaan vuorotellen.
Silleen mukava kesällä kahdessa erässä, että aina ainakin toisella kertaa on ollut lempeät tuulet. Joissain työpaikoissa tälläinen ei varmaan sovi, meillä onnekseni.- toivonut lomaa
alkavaksi vähän ennen Jussia, noin kolme-neljä viikkoa yht.jaksoisesti eteenpäin...on nim. se JUTTU kesäkuun lopulla(50v)...mutta pahalta näyttääpi lomalistan suunnitelma...
Saattaapi käyvä niinkii, et "vakkarit" pitää lomat ja me "arvokkaat" milloin sattuupi...
Tuntuupi kyllä, et vois jo eläkkeellekkii jäähä, eikö niitä nuoria oo työttöminä jo tarpeeksi... - nainen56
kesäkuussa kaks viikkoa, silloin on luonto parhaimmillaan, loput sitten ku työkaverit on pitäneet lomansa.
Kesällä on ihan mukava olla töissä, kun kuitenkin ehtii vielä iltapäivällä nauttimaan auringosta ja meriveden lämmöstä. - yopollo
nainen56 kirjoitti:
kesäkuussa kaks viikkoa, silloin on luonto parhaimmillaan, loput sitten ku työkaverit on pitäneet lomansa.
Kesällä on ihan mukava olla töissä, kun kuitenkin ehtii vielä iltapäivällä nauttimaan auringosta ja meriveden lämmöstä.viisi viikkoa ennen juhannusta. Pitää ottaa syssymmällä paikko jos tuon kaiken osaa sataa putkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662159
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu142122- 1091592
- 1261523
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4691321- 811091
- 54941
- 49901
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä234824Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa359815