Lakkaa haaveilemasta.

Anonyymi-ap

Oon löytänyt uuden naisen.

mieheltä. tutulle. Naiselle.

62

839

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mahtaa olla kuuma suhde, kun on aikaa ja halua roikkua illalla ikäväpalstalla 😂

• Anonyymi

Ja viel tutulle... :D

• Anonyymi

Millä kirjaimella nimeni alkaa? Minkä uuden? 🥺

• Anonyymi

Tuo on selvä trolli 🙄

• Anonyymi

Ei ole sinulle, trollaa vain

• Anonyymi

Jos osaat vastata mikä päivä ja kellonaika laitoin sulle viimeksi viestin niin ymmärrän että kirjoitat mulle ja hyväksyn tilanteen. Voisit ton saman kyllä viestilläkin sanoa.

• Anonyymi

Ei sitten ole minulta yksinäiseltä. Minulla ei ole ketään, enkä toimisi noin vaikka olisikin.

Yksinäiseltä mieheltä

• Anonyymi

Aika moni on yksinäinen mies. En pysty erottamaan kumpi olisi häneltä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika moni on yksinäinen mies. En pysty erottamaan kumpi olisi häneltä

Tuntuu loukkaavalta, että kuvittelet minua ilkeiden kirjoitusten taakse, vaikka olen vain kaivannut ja ikävöinyt. 😢

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuntuu loukkaavalta, että kuvittelet minua ilkeiden kirjoitusten taakse, vaikka olen vain kaivannut ja ikävöinyt. 😢

Niin voisi tulkita kun et vastaa viestiini

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin voisi tulkita kun et vastaa viestiini

Ohi! Vastaan aina!

• Anonyymi

Juu lakkaan haaveilemasta.

• Anonyymi

Et lakkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et lakkaa.

Tuomolta Hannalle

• Anonyymi

Tuttu, tutunpi, tutuin.

• Anonyymi

Sillä tarve todistaa jotain tutuille.

• Anonyymi

Fitnessnaiseni kyllä tietää teistä.

• Anonyymi

:D

• Anonyymi

Kuvitteletko olevasi fittnes nainen😅🤣?

• Anonyymi

Hussiako meinaat eikös se ole sinkku ei saanu jollekaan edes isin rahoilla häntä pidettyä mikäs olis sun mahdollisuus muka häneen elämänkokemus hänelläkin vähäinen ikäisekseen luultavasti vielä turhan hyväuskoinen/luottavainen sellaiset monesti joutuu pettymään etenkin niihin erityisesti joita ystävinään pitävät/pitivät ne on monella ne pahimmat seläntakana puhujat johtuu monella siitä että on puheenaiheet vähissä ja elämä on niin pirun tylsää kun ei se ole kun työn tekoa päivästä toiseen kun puuttuu sisältö elämältä mä en keksiny parempaa sisältöä elämälleni kuin lapsi toki ne tuo muassaan huolta niiden pärjäämisestä ja pelon siitä että itse elää lastansa kauemmin mikään kun ei satuta niin paljon kun lapsensa menettäminen pelkästään jo pelko lapsensa menettämisestä sattuu aivan v:sti et ei tuota mulle sekään tunne enään suurta haastetta olen joutunu sen opetteleen käsitteleen jo ajat si vie muuten vuosia oppia hallitsemaan se

• Anonyymi

Toivottavasti jättää sut. Olet niin ällöttävä.

• Anonyymi

Jättänyt jo🤣.

• Anonyymi

Ei mua ole jättäny kun yks tyttö/nainen poitsun äiti kerkes eron käsitellä suhteessa ollessa kun luultavasti arvasi että lähden suhteesta kun saan todisteen pettämisestä en vain usko en hän oletti mun saavan todisteen niin kuin sen sain suosittelen teitä pettäjiä katsomaan tarkemmin kenenkä kanssa puolisoitanne petätte ne on yleensä ne jotka teidät lopulta viimeistään mustasjkkaisuudesta tai kateudesta polttaa pettämisestä jollain tavalla josko teillä ei itsellä ole selkärankaa sanoa/myöntää pettäneenne sanonta pettäjä on aina pettäjä pitää useimpien kohdalla si paikkansa toiset toki pettää kostoksi mutta se kosto pitää muistaa aina tehdä sille jolle se kuuluukin ei seuraavan tai uuden vika että exä petti

• Anonyymi

Joo

• Anonyymi

Kuka tollasesta sekopäästä välittää. Hoida aikasemmat asias ensin kuntoon.

• Anonyymi

typerys!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

typerys!

Mua ha hah hah haa.

• Anonyymi

Ei o mitään hoidettavaa töitä kun jossain välissä saan itelle järkättyä et poitsua näkisin ni ei huolta huomisesta ei sillä ei ole huominen minun huoleni muutenkaan

• Anonyymi

Sulla on asiat hoitamatta.

• Anonyymi

En huolis tollasta äijää jolla on huono maine. Lyö naisia sekä ei selvitä asioita.

• Anonyymi

Ohi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ohi!

Ei ole ohi. Lyö naisia. Tiedän tyypin.

• Anonyymi

Olitko itse paikalla kun hän löi naista kannustitko häntä ihan lyömään naista kun noin varmana asiasta puhut musta oli kiva ajatus yrittää saada maine tekemättä itse yhtään mitään maineensa eteen onnistuin tietääkseni aika hyvin noilta osin

• Anonyymi

Pelle 🤣

• Anonyymi

En ainakaan suurempi pelle kuin mitä sinä olet

• Anonyymi

Huh, tämäpä helpotus. Ei tarvi hukata aikaa enempää kanssasi. Hyvää yhteistä tulevaisuutta teille!

• Anonyymi

Siksi mä opettelin tutustuun pikana ei pääse kukaan mulle vinkuun ainakaan ettäkö se olisin minä joka toisen aikaa on tuhlannu omaa aikaani olen yrittäny parhaani mukaan kuluttaa mu ajankulua taas ei pysty nopeuttaan yhtään menee eteenpäin sekuntti kerrallaan ihan sama mitä tekee

• Anonyymi

Silloin tuttu ei ollut oikea. Ja ihana asiahan on löytää rakas ihminen. Omaani odotan..ehkä nurkan takana jo kun sinä olet pois mahdollisuuksista.

• Anonyymi

Mahdollosuuksia on maailma täynnä pitää vaan tietää mikä mahdollisuus on lähellekään sitä minkä kanssa haluaisi edes vahingossa yrittää ja millaista mahdollisuutta tarkoitat on työtilaisuuksia/mahdollisuuksia mahdollisuuksia muuttaa elämäänsä mahdollisuuksia vaikka ja mihin mu jos ei osaa tarttua hetkeen tulee siitä monesti tilaisuus/mahdollisuus mikä oli ja meni toki nekin tarvii varmaan osata harkita millainen tilaisuus/mahdollisuus edes on sen arvoinen että siihen kannattaa tarttua silloin jos ei jää harkinta aikaa on se tilaisuus minkä kannattaa annattaa mennä ohi tai tarjous niihin on yleensä aina koira haudattuna

• Anonyymi

🙂🙂🙂

• Anonyymi

Ruma p mies. Ruma oli myös se vedessä oleva. Yök.

• Anonyymi

Naurettava p a s h a läjä oot ap.

• Anonyymi

Lakkaa haaveilemasta poika, syö pizzasta- äitisi

• Anonyymi

Kylläpäs täällä röllykkävatsat kimpaantui.

• Anonyymi

Jep…

• Anonyymi

Kuule ihan sun ansiosta olen lihava. Kun osoitit että en ole minkään arvoinen niin en välitä itsestäni. Se oli viimeinen asia.

• Anonyymi

lapset rakastaa mammojen massuja :3 pienenpi pussaa ja sanoo ”rakaaas” 😂<3 kiinnosta vttuakaan teikäläisten mpt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuule ihan sun ansiosta olen lihava. Kun osoitit että en ole minkään arvoinen niin en välitä itsestäni. Se oli viimeinen asia.

Anteeksi, et sinä ole lihava. Itse olen ollut jo vuosia arvoton luuseri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

nii ja jalkasieni myös

• Anonyymi

En mä mistään suhteista ole haaveillut.

• Anonyymi

Joo seksiähän aina saa.

• Anonyymi

Se on hyvä että olet LÖYTÄNY mitenkä luulit että on uhtään entistäsi edellistäsi parempi osasitko arvostaa exässäsikään yhtään mitään mu onnea matkallasi seuraavaan pettymykseen montako olet jo toistanut niistä samoista virheistäsi kuin exäsi kanssa yrititkö hölmö jo heti alistaa vai odotatko siihen asti että voit olla varma ettei pysty lähtemään niin helposti

• Anonyymi

Onko se tämä minun energia, joka saa porukan tappelemaan. Ollut pari päivää poissa ja mietin, että onpas palstalla rauhallista ja kun yhden kommentin kirjoittaa, niin yhtäkkiä täällä on ihan hirvee härdelli. Palsta täynnä kissoja ja koiria toistensa kimpussa :D

• Anonyymi

Toisen roska on toisen aarre.

• Anonyymi
        UUSI

🤭

• Anonyymi

Kovat on puheet pojalla ja luottamus itseensä 😆

• Anonyymi

Hyvä nyt ei tarvitse sinua ikinä enää kohdata👏😁

• Anonyymi

Mutta minut voit joutua kohtaamaan...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta minut voit joutua kohtaamaan...

Muutto pian joten ei

• Anonyymi

Kasva aikuiseksi ensin.

• Anonyymi

Sinua en haluakaan kohdata. Joku taso pitää...

• Anonyymi
      UUSI

Tietenkin, hyvä että kävi selväksi jo tässä vaiheessa tuo vähäinen välittämisesi. Hai vain seuraa paremman puutteessa, ja tuohon tyytyminen olisi tehnyt minusta katkeran.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      149
      1767
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1631
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      30
      1222
    4. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      193
      1161
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      91
      1113
    6. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      991
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      351
      951
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      62
      829
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      801
    10. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50