Oletko päättänyt etukäteen?
Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?
91
1034
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
"Tässä kaikkien naisten ja lasten puolesta.."
- AnonyymiUUSI
Sanon mitä tulee spontaanisti mieleen, kuten viimeksikin.
- AnonyymiUUSI
En aio sanoa mitään.
- AnonyymiUUSI
Sama.
- AnonyymiUUSI
En suunnittele etukäteen. Alkaa ahdistaa, jos on joku repliikki, joka pitäisi muistaa tilanteessa, ja jos tunnelma on tuolle repliikille ihan epäsopiva, niin eihän siitä mitään muuta tule kuin roskaa. Spontaanisti mennään.
- AnonyymiUUSI
Anteeksi mut tunnetaanko me jostain.
- AnonyymiUUSI
😂🤗🤭😘
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😂🤗🤭😘
"Luu Lin suo vanteeks" ;)
-sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Luu Lin suo vanteeks" ;)
-sivustaVoi kuule kersa sinä se soittelisit ja näppäilisit ku viimeistä päivää ja itkisit onnesta viiden vuoden päästä etkä muistais pahaa sanan puolikastakaan
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi kuule kersa sinä se soittelisit ja näppäilisit ku viimeistä päivää ja itkisit onnesta viiden vuoden päästä etkä muistais pahaa sanan puolikastakaan
Vatipäitten sairaalasoittoihin ei kenenkä kannata kelkkautua. Sano Ville 12 v. ;)
-kivenvierittäjä - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vatipäitten sairaalasoittoihin ei kenenkä kannata kelkkautua. Sano Ville 12 v. ;)
-kivenvierittäjäTämä "ville" on kyllä 54v luuseriäijä.
- AnonyymiUUSI
Mitä tänään syödään.
- AnonyymiUUSI
Sitä on aivan turhaan miettiä etukäteen.
Teot kuten halaaminen olisi kyllä hyvä juttu, se vapauttaisi jännitystä olisi helpompi alkaa keskustelu. - AnonyymiUUSI
Vuorosanoja tarvitse opetella, ne tulee luonnostaan.
- AnonyymiUUSI
Hei sinä siellä!!! Rakastan sua, just sua!
- AnonyymiUUSI
Antaa sellaisen kuvan, että sanoja on huono näyttelijä jostain Salatuista elämistä....
- AnonyymiUUSI
Varmaan moi tai hei, ehkä moikka. Ja ehkä jos aistin kuten tunnen itse, niin uskaltaisi taas kysyä häntä mukaan sellaiseen juttuun, jossa ainakin olisi aikaa ja rauhaa jutella.. katsotaan.
- AnonyymiUUSI
Sanon varmaan moi tai hei.
- AnonyymiUUSI
En sano moikka. Se on liian pyöreä ja pehmeä. Ikäänkuin olisin idiootti odottamassa jotain positiivista.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En sano moikka. Se on liian pyöreä ja pehmeä. Ikäänkuin olisin idiootti odottamassa jotain positiivista.
Mä olenkin vähän. sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Heil Hunters" ;)
-sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Heil Hunters" ;)
-sivustaNo tämäpä Vallan Animaalista. Adressin nimien julkistamista odotellessa
- AnonyymiUUSI
Halaaminen tms.olisi voinut pari vuotta sitten vielä onnistua luontevasti, mutta nyt mennään niin jäykän asiallisesti kuin mahdollista. Liian paljon sattunut ja tapahtunut. n>m
- AnonyymiUUSI
Jaaha.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jaaha.
Haluatko mr ”jaaha” kertoa että mikä on näiden yksitoikkoisten lisäystesi funktio mitä mumiset näihin palstaäijän teksteihin- haluatko vain osoittaa pakkomiellettäsi palstaa kohtaan?
- AnonyymiUUSI
Jos mies sanoo hei, niin mä sanon "hei, nimi!". Jos hän pysyy hiljaa, jätän hänetkin huomiotta 🤌🏻
- AnonyymiUUSI
Monelle ujolle tuo olisi kuitenkin ratkaisevaa, että toinen tervehtisi ensin. Ei siis mitään sen kummempaa usein tarvitsisikaan. Siitä lähtisi juttu luistamaan. Aina ei toinen edes huomaa. Joskus voi olla ujous esteenä jne.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Monelle ujolle tuo olisi kuitenkin ratkaisevaa, että toinen tervehtisi ensin. Ei siis mitään sen kummempaa usein tarvitsisikaan. Siitä lähtisi juttu luistamaan. Aina ei toinen edes huomaa. Joskus voi olla ujous esteenä jne.
Kun mies tervehtii kaikkia, mut nähdessään minut hän yhtäkkiä katsoo poispäin, tuntuu oudolta olla ensimmäinen, joka tervehtii.
- AnonyymiUUSI
Emme ole olleet pitkään aikaan puheväleissä.
- AnonyymiUUSI
Olen surullinen.. siitä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen surullinen.. siitä.
Pelkäät ihmisiä?
- AnonyymiUUSI
Varmaan peruskohteliaisuudet usein riittäisivät.
- AnonyymiUUSI
Minua on kielletty enää lähestymästä.
- AnonyymiUUSI
Tervehdin kohteliaasti.
- AnonyymiUUSI
Sama. Käsi lippaan ja lyön kannat yhteen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sama. Käsi lippaan ja lyön kannat yhteen.
Just noin, mistä tiesit? Ja sit aion kysyä vielä et "käyt sä usein täällä".
- AnonyymiUUSI
Sanoisin varmaan mooooi, mitäs sinä. Samalla kun sydän hakkaa tuhatta ja sataa ja tekisi vaan mieli mennä halaamaan ja pitkään ❤️
- AnonyymiUUSI
Eräs nuori nainen sanoi minulle just noin kerran. Juttelin siihen aikaan paljon sen kanssa. Nyt harmittaa kun olisi pitänyt sitä edes kerran halata silloin kun siihen olisi ollut tilaisuus. Olisi ollut montakin tilaisuutta.
- AnonyymiUUSI
Vastaan kuin yhdessä Vaihtoehdossa- oo leeo leo leo lee in your face in your face
- AnonyymiUUSI
Olen hiljainen ja vähäsanainen. En puhu helposti, enkä keksi helposti puhuttavaa. Siksi tämä on aika epätoivoista. Puhuminen on itselleni raskasta ja sanottava loppuu nopeasti. Mutta kaipaan silti.
- AnonyymiUUSI
Mies olen siis. Olisi kiva jos nainen ymmärtäisi minua, vaikka en puhu paljon. Lupaan puhua asiaa ja olla kiltisti ja kunnolla. Mutta olen varmaan naisen mielestä kakkahousu.
- AnonyymiUUSI
Minä olen mies ja puhun paljon ja keksin puhuttavaa loputtomasti. Ei se auta. Ainakaan silloin kun sillä naisella on joku toinen.
- AnonyymiUUSI
En mitään. Olen kun olisi ilmaa.
- AnonyymiUUSI
Melkein ajattelin että ilmestyt tänään sinne.
Mutta saattaa olla etten näe sinua kuukausiin.- AnonyymiUUSI
Minne?
- AnonyymiUUSI
En varmaan sanoisi mitään, vaan halaisin ja pussaisin, sekä itkisin onnesta❤️🤗😘💋
- AnonyymiUUSI
Vieläkö peitän kaiken..ainiin sinähän tiedät jo
- AnonyymiUUSI
No peitetäänkö(hän)?
- AnonyymiUUSI
Hei kulta! Olen tiennyt aikalailla monta vuotta jo! En vaan heti äkännyt että se olet sinä, mutta sinähän se olit. Aika onni että rakastuin sinuun myös..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hei kulta! Olen tiennyt aikalailla monta vuotta jo! En vaan heti äkännyt että se olet sinä, mutta sinähän se olit. Aika onni että rakastuin sinuun myös..
Tuskin kirjoitetaan mistään palstajutuista
Sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin kirjoitetaan mistään palstajutuista
SivustaEi ole palstajuttuja 😃
- AnonyymiUUSI
En viitsi oikein muuta kuin tervehtiä takaisin, koska en voi olla satavarma haluaako hän todella minut ja tilannekin on luultavasti väärä. Varmaan saan kuitenkin jotain asiallisesti puhuttua, jos hän kyselee jotain. Hyvin lukossa tulen olemaan…
- AnonyymiUUSI
Mitäs jos kysyn että hei kuules, rakastatko sä mua?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Menen aivan lukkoon ja alan panikoida. Älä vaan kysy. 😂😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Saattaisin myös alkaa nauraa…😅
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Halaan ja kysyn samalla, iisisti vaan ❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Halaan ja kysyn samalla, iisisti vaan ❤️
No sitten se käy ❤️ lukossa tulen silti olemaan, sanat voi olla sekaisin tai jotain🙂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No sitten se käy ❤️ lukossa tulen silti olemaan, sanat voi olla sekaisin tai jotain🙂
Kiipeätkö puuhun piiloon?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En usko, että pakenem 😌 haluaisin niin kovasti halin ❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toki jos olet joku muu niin tilanne on eri..
- AnonyymiUUSI
Jos olet oikea ja halaat niin en päästä irti
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toki jos olet joku muu niin tilanne on eri..
Olen se jota et saa päästää vaikka tekisit mitä, se kenet haluaisit viereesi kyhnöttämään, se kenen vuoksi heräät öisin, se ketä samaan aikaan pelottaa ja rakastuttaa, se ketä haluat enemmän kuin ketään, se kenen sieluun haluat tutustua..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos hän olisi noin rohkea, niin vastaisin varppina että, kyllä rakastan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen se jota et saa päästää vaikka tekisit mitä, se kenet haluaisit viereesi kyhnöttämään, se kenen vuoksi heräät öisin, se ketä samaan aikaan pelottaa ja rakastuttaa, se ketä haluat enemmän kuin ketään, se kenen sieluun haluat tutustua..
Taidat olla tekoäly
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla tekoäly
Olen älysi ja sydämesi 😉
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen älysi ja sydämesi 😉
Jaaha
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jaaha
Älä ny.. Rakastan sua.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä ny.. Rakastan sua.
Olen niin loppu tuollaiseen 😔 mutta niin minäkin sitä yhtä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen niin loppu tuollaiseen 😔 mutta niin minäkin sitä yhtä.
Kyllä se helpottaa. Meidän vuoksi olen valmis mihin vaan 😘
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se helpottaa. Meidän vuoksi olen valmis mihin vaan 😘
Ihana ❤️😘
- AnonyymiUUSI
En mitä noita miettimään etukäteen koska tiedä koskaan milloin näkemisestä voi jopa tulla mahdotonta toisen menehtymisen vuoksi esimerkiksi mielessäni käyn keskusteluja päivittäin ajankulukseni kun muutakaan tekemistä ole toki aika ei ihan samallatavoin kulu niin mu voisi sitä kai jotain tyhmempääkin tehdä
- AnonyymiUUSI
Kyllä, onko neidillä aikaa suorittaa haaste, sormien haistelu haasteet.
?
T.kytät
Rauhallisesti, turvallisesti.
Aamen.
https://m.youtube.com/watch?v=pRK-g6X38aY - AnonyymiUUSI
Olin kyllä miettinyt mitä sanoisin, mutta olen ehtinyt unohtaa sen jo, siitä on kohta puoli vuotta aikaa kun näin viimeksi. En tiedä mitä enää sanoisin. Kaikki pitäisi aloittaa alusta, taas kerran.
mies - AnonyymiUUSI
Näkisinpä jossain missä ei tarvitsisi sanoa mitään. Voisi vain näyttää mitä tuntee..
- AnonyymiUUSI
Samaa mietin.
- AnonyymiUUSI
Onpa kiehtova ajatus... -J
- AnonyymiUUSI
Tuosta minäkin unelmoin. Voisi vain hypätä kaulaan eikä tarvisi välittää mistään muusta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuosta minäkin unelmoin. Voisi vain hypätä kaulaan eikä tarvisi välittää mistään muusta.
Voisit, jos vaan uskaltaisit. Missä vaan... mitä väliä vaikka muut näkee.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olit sivusta, joten älä arvaile miten hän tuntee asiat. Tiskin on kukaan tuttusi. Ja joojoo, vastasit kuin hänelle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei sovi omaan tilanteeseen tuollainen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei sovi omaan tilanteeseen tuollainen.
Ei minunkaan. Hymyilytti kyllä kun mietin mitä siitäkin seuraisi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei minunkaan. Hymyilytti kyllä kun mietin mitä siitäkin seuraisi.
Ei sovi, kun et vaan uskalla. Surkimus.
- AnonyymiUUSI
hetken mukaan, kivalle naiselle tietysti kohteliaasti ja jos jäädään kahden, loruleikkiä jossa laulun tahtiin aletaan silittelemää mainittuja ruumiinosia.
- AnonyymiUUSI
En tiedä, en todellakaan tiedä. En edes osaa kuvata mitä tällähetkellä tunnen häntä kohtaan. Viimeksi nähdessä ei halunnut puhua mitään, pyöritti vaan päätään. Ehkä annan ajan kulua ja joskus 5 vuoden päästä hakeudun näköetäisyydelle jos on vihastaan päässyt eroon eikä tunnista minua enää..
- AnonyymiUUSI
Aion sanoa hänen etu ja toisen nimen kysyvästi.
- AnonyymiUUSI
Oletko se, joka luulee, että toinen nimi on sama kuin sukunimi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko se, joka luulee, että toinen nimi on sama kuin sukunimi?
En.
- AnonyymiUUSI
Se om moro sano hirvi.
- AnonyymiUUSI
Moi oletko tänään raisana
- AnonyymiUUSI
moi mitä mies
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä282673- 911034
- 58891
- 66865
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26837Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6817Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37800Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.64777Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75714Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu135708