Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
Älä stressaa. Rakastan sua
84
1944
Vastaukset
- Anonyymi
👍🙂
- Anonyymi
🙂🙂🙂🙂
- Anonyymi
Mä vähän stressaan.
- Anonyymi
Hukkaan heitetty rakkaus
- Anonyymi
Sinulla voi olla. Älä silti omi muiden kirjoituksia itsellesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla voi olla. Älä silti omi muiden kirjoituksia itsellesi.
Kyllähän sen jollekkin kirjoitti, eikö kohdekaan saisi omia?
- Anonyymi
Ei se hukkaan heitettyä ole koskaan, pahimmillaan sattuu stanasti, mutta siitä jää aina jotain oppeja tulevalle
- Anonyymi
Stressaan tätä tilannetta ihan tosi paljon. Et tiedäkkään miten pahalta tuntuu. Haluaisin vain kälertyä sun kainaloon ja olla siinä. Katsoa sua suoraan silmiin ja pussata. Halata rutistaa oikein kunnolla. Viettää sun kanssa aikaa kaiken kivan tekemisen merkeissä. Kertoa kaikille, että olen vihdoin saanut naisystävän itselleni. Kaikki olisi varmaan ihan ihmeissään miten olen saanut noin kauniin ja ihanan naisen itselleni.
- Anonyymi
Minun luullaan varmaan houkutelleen miehen mukaani nallekarkeilla... tai että olen huumannut hänet...🤔
- Anonyymi
En rakastu ystäviin. Enkä ihastu saati tunne mitään vetovoimaa.
T. S- Anonyymi
BS!
- Anonyymi
Oletko nainen vai mies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
BS!
Ohi!
- Anonyymi
Rakas stressaan, mutta tiedän sen menevän ohi ja voin kohdistaa senkin hukkaenergian sinuun jatkossa ❤️
- Anonyymi
Etkö usko jo mitä kirjoitin
- Anonyymi
Jo vain, olet vilpitön ja aito.
- Anonyymi
Ennen kaikkea tunnen mitä kirjoitit, se ei ole enää vaan uskon asia.
- Anonyymi
En stressaakaan. Mutta suurin suru on tulee siitä, että milloin saan sen kertoa hänelle itselleen.
- Anonyymi
Mikset sitä saisi kertoa? Mikä estää? Miksette ihmiset toimi, ei teillä ole kuin yksi elämä! Älkää jättää sitä vaan haaveiluiden varaan vaan toimikaa. Kysykää jutelkaa, yrittäkää edes tehdä asian eteen jotakin. Ei ne asiat itsestään tapahdu, ei täällä ihmeitä kannate odotella.- yks sivusta vaan.
- Anonyymi
Vähän stressaan tätä tilannetta. Eiköhän se tästä. Sua rakastan ja sut haluan ❤️
- Anonyymi
Ootko varma?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko varma?
Olen varma!❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen varma!❤️
Katokki....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katokki....
En kato ku ei saa 😒...😏...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kato ku ei saa 😒...😏...
Otan korvistas kiinni ja katot 😳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katokki....
Juu rakas❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se oikeesti oo varma.
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-sivustaKumman menetys se on? Niinpä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😌 sulkee silmät ettei vahingossakaan näe
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-sivustaAi tämä palstaäijä, joka itselleen kirjoittelee vai joku muu josta selostat näihin pälpätyksiin nojautuen?
- Anonyymi
En voi olla stressaamatta elämääni 🙁
- Anonyymi
Minäkin erästä, aina. ❤️
- Anonyymi
Aina! Se on pitkä aika
- Anonyymi
En stressaa.
- Anonyymi
Its all love
- Anonyymi
rakkautta vaan… 💎
- Anonyymi
Olet rakas, aina! 🫵🏻😘🫶🏻😉👋🏻 - suihkutauko
- Anonyymi
Juu täytyy välillä käydä pesulla, ettei pissit tuoksu❤️🫧
- Anonyymi
Niin ihana viästi 💚
- Anonyymi
En stressaa. Rakkaus voittaa aina lopulta ja raivaa tieltään kaikki esteet jos se on aitoa. Näin haluan uskoa ❤️
- Anonyymi
Näin se kyllä oikeasti on.
- Anonyymi
Tällä ajatuksella minäkin jaksan.
- Anonyymi
Moikka, oon just nyt aika hajalla, mut kai tää tästä. Itkin tänään paljon ja se puhdistaa. Oon pähkinöinä siitä, että olen rakastettu. Kerään voimia antaa vastarakkautta ja toivon, että meillä on siihen lähitulevaisuudessa. mahkuja
- Anonyymi
Tälläistä epäilinkin ❤️
- Anonyymi
Olipa kivasti kirjoitettu. Uskon että voisit tehdä jonkun onneliseksi.
- Anonyymi
Hänen kans ei tarvi stressata 🥰
- Anonyymi
Tuota yhteyttä ja suhdetta kai me kaikki toivotaan.
- Anonyymi
Aina ja ikuisesti..
- Anonyymi
Älkää puhuko sellaista, mitä ei ole.
- Anonyymi
Puhutaanpas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhutaanpas
Eli tarkoitatko sinä nyt esimerkiksi sitä, että puolustat valheellisia puheita internetin kautta? 🤦♀️ Sivusta T naiselta
- Anonyymi
On kyllä vaikea olla stressaamatta. Toki ei pitäisi kun hän sanoi sen mitä sanoi. Vielä niin vähän aikaa sitten tuntui että olemme molemmat rakastuneita ja ajattelin tämän olevan elämäni rakkaus. Tai uskon tämän olevankin, mutta yksipuoleisena.
Kiitos aloituksesta! Hetken kuvittelin sinun olevan hän ja se tuntui hyvältä. ❤️- Anonyymi
Mitä sanoi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sanoi?
Ei halunnut nähdä. Hölmönkin pitäisi tuosta tajuta lopettaa haaveilu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oli sellainen aika että piti sovitulle miehelle anta panot. siksi meni pieleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse sanoin etten halua nähdä kun en halua pelkkää pikatapaamista ja sitten pitäisi taas yksin ikävöidä. Helponpi olla silloin nänemättä ollenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse sanoin etten halua nähdä kun en halua pelkkää pikatapaamista ja sitten pitäisi taas yksin ikävöidä. Helponpi olla silloin nänemättä ollenkaan.
Itse haluaisin paljon enemmän kuin se ensimmäinen kerta antoi ymmärtää. En oikeastaan jaksa välittää enää juuri muusta, kuin siitä että saisin olla hänen kanssaan.
Nyt on edessä melko pitkä aika ilman hänen näkemistään. Kaipaan valtavasti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse haluaisin paljon enemmän kuin se ensimmäinen kerta antoi ymmärtää. En oikeastaan jaksa välittää enää juuri muusta, kuin siitä että saisin olla hänen kanssaan.
Nyt on edessä melko pitkä aika ilman hänen näkemistään. Kaipaan valtavasti.Me nähtiin jopa 2 kertaa. Seuraava jos on tullakseen on hänestä kiinni. Pian 4 vuotta kohtaamisistamme, mutta ikävä on ja pysyy ja jopa voimistuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oli sellainen aika että piti sovitulle miehelle anta panot. siksi meni pieleen.
Kirjoitat usein palstaäijä seksuaalisesta kanssakäymisestä antamisena, onko niin, että koet olevasi kehno sillä saralla? T
- Anonyymi
Ai no hyvä, lopetan stressaamisen.
- Anonyymi
Jenni?
- Anonyymi
Miksi sinä aina luulet että nämä ovat minulta?
Sivusta
- Anonyymi
Pakko stressata kun et halua olla mun kanssa.
- Anonyymi
On huomattu kulta ❤️ tulemme olemaan vielä yhdessä, se on väistämätön tosiasia 🤗
- Anonyymi
Niin ketkä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ketkä?
Penaalin tylsin kynä+ teroitin 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Penaalin tylsin kynä teroitin 🤣
Voi ei, mee sä huippuälykäs yrityspomo jo hevonkuuseen siitä ja vie pateettisuutes mennessäs.
- Anonyymi
En usko mies. Mahdollisuutesi meni…en pidä enää samana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko mies. Mahdollisuutesi meni…en pidä enää samana.
Olen pahoillani. Oletko Aatami vai Eeva.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen pahoillani. Oletko Aatami vai Eeva.
Miten pahoillaan olo näkyi/näkyy? Koititko korjata tilannetta vai jatkoitko entiseen malliin?
Sivusta - Anonyymi
Minä N nainen ja hän T nainen 👩❤️💋👩
- Anonyymi
Stressaan ja pelkään jos et enää palaa😔
Epävarmuus varjostanut pitkän aikaa etten oo uskaltanu lähestyä. Ja nyt pelkään että oon menettänyt sut kokonaan enkä ikinä enää nää sua mies❤️
Voiko lähteä vaan sanomatta toiselle? Oot tienny koko ajan mun tunteet. Et sä vältellyt etkä vihannut muuta kuin tästä syystä että olit lähdössä lopullisesti 😔- Anonyymi
Jos olette tavanneet ja tutustuneet, niin ei voi lähteä sanomatta mitään. Mutta jos tilanne on niin epäselvä, ettei mies tiedä varmuudella ja tosielämässä tilannetta, eihän mies voi kuin suunnitella elämäänsä tiedossa olevien faktojen pohjalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olette tavanneet ja tutustuneet, niin ei voi lähteä sanomatta mitään. Mutta jos tilanne on niin epäselvä, ettei mies tiedä varmuudella ja tosielämässä tilannetta, eihän mies voi kuin suunnitella elämäänsä tiedossa olevien faktojen pohjalta.
Olipa hyvin kiteytetty. ihan sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä 😔en antanu selviä signaaleja viime aikoina. Nyt kaduttaa. 💔
Tutustuttu hieman, verkot laskettu vasta.
Ajatukset itellä oli syvään päätyyn asti❤️
Sullahan on elämänkokemusta vai ennelahjoja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sullahan on elämänkokemusta vai ennelahjojaTäytyy myöntää, että saattaa olla ennelahjoja ja tietenkin elämänkokemusta, koska joskus vaan tuntee, mutta en tiedä, asioiden olevan tietyllä tavalla. Muuten luotan kyllä loogisuuteen ja maalaisjärkeen. Toisaalta intuitio on siinä mielessä huono, että se saattaa myös vahvistaa epävarmaa oloa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sullahan on elämänkokemusta vai ennelahjojaMitä tutustumiseen tulee. Molempien kannalta suoruus voisi olla paras vaihtoehto. Jos ei esim. ennalta sovittua tapaamista, nopeasti eteen tulevat kohtaamiset ovat epävarmoja, koska jo ympäristössä voi olla tekijöitä, jotka voivat vaikeuttaa kohtaamista. Tietenkin voisi sanoa; menet vaan hänen luokse ja alat puhumaan. Käytännössä kuitenkin ihmiset ovat yleensä varovaisia ja kunnioittavat toisten yksityisyyttä, koska ei voi tietää, pitääkö vastapuoli suoruutta hyvänä asiana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tutustumiseen tulee. Molempien kannalta suoruus voisi olla paras vaihtoehto. Jos ei esim. ennalta sovittua tapaamista, nopeasti eteen tulevat kohtaamiset ovat epävarmoja, koska jo ympäristössä voi olla tekijöitä, jotka voivat vaikeuttaa kohtaamista. Tietenkin voisi sanoa; menet vaan hänen luokse ja alat puhumaan. Käytännössä kuitenkin ihmiset ovat yleensä varovaisia ja kunnioittavat toisten yksityisyyttä, koska ei voi tietää, pitääkö vastapuoli suoruutta hyvänä asiana.
Tämä on aivan totta. Vatii paljon kärsivällisyyttä odottaa sopivaa tilaisuutta. Varovasti voi kokeilla tehdä tikusta asiaa ja katsoa reaktiota? Sekin toki vaatii sopivan tilaisuuden. Ymmärrän tätä niin hyvin.. vaikeaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö tämä palstasedän puutaheinää -kertomus nimenomaan viittaa siihen, että jossain olisi muka nähtäilty tai tapailtu? Pyh.
- Anonyymi
Hän on kyllä välillä jotenkin niin sielua liki, toivottavasti ei kuitenkaan aivan kaikkea näe.
- Anonyymi
Joo, tälleen Uuno Turhapuromaisesti vois todeta, että niin olemme armaani, niin olemme.
- Anonyymi
En mä stressaa, vaan kärsin.
- Anonyymi
Sama. sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama. sivusta
x 3
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all241885Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔551723- 301440
- 701116
- 521059
- 54900
Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j22885- 49873
- 24864
Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?176847