Kuinka yleistä on poraaminen puhtaasti naapureiden kiusaamiseksi? Yleensähän poran ääniä säestävät myös vasarointi tai sahaaminen, mutta naapuri ei koskaan mitään muuta kuin poraa. Ja se on siis lähes päivittäistä.
Onko tämä nykyään joku erityinen tapa mielenterveysongelmista kärsiville nuorille miehille tuoda esille omaa huonoa oloaan vähän samalla tavalla kuin ranteiden viiltely naisilla?
Porailu naapureiden kiusaksi
9
56
Vastaukset
- Anonyymi
Naapureiden kiusaksi porailu on jokseenkin omaan jalkaansa ampumista. Kodin seinistä tulee tahkojuuston kaltaisia ja jossain vaiheessa rakenteiden kantavuus loppuu ja talo romahtaa. Porailijat eivät yleensä pysty asumaan kauaa asunnossaan koska porattavat paikat loppuvat seinien, kattojen ja lattioiden ehjien paikkojen loppuessa kesken.
- Anonyymi
Saattaapa se olla sitäkin "Etkö kuule kuinka surullinen olen". "Kumpa voisit auttaa minua"
- Anonyymi
pneumaattinen vasara vai ihan vanhanaikainen iskuporakone parempi ääneltään
- Anonyymi
Ehkäpä se on sitä, että halutaan vauhdittaa itselle epämieluisan naapurin poismuuttoa.
Yleensähän häiriköintiin vahvasti liittyy tämäkin aspekti. Normaali ihminenhän osaa suunnitella asiansa siten, että ei tarvitse joka viikko porailla. Saattaapa muistaa vielä ilmoittaa asiasta naapurillekin.
- Anonyymi
Kuinka yleistä on turhien aloitusten tekeminen puhtaasti tämän naapuri -palstan aktivoimiseksi. Ja se on siis enemmän kuin päivittäistä
- Anonyymi
Itsehan "poraan" aina kun vaimo on suopea...
- Anonyymi
Jos tarkoitat vaimolla mielikuvitusolentoa ja poraamisella käteen vetoa niin okei..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tarkoitat vaimolla mielikuvitusolentoa ja poraamisella käteen vetoa niin okei..
Sitäkö sinä tarkoitat? Ymmärrän hyvin, kaikkia ei voi onnistaa, mutta olet varmasti kuitenkin hyvä pelaamaan "pleikkaa".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitäkö sinä tarkoitat? Ymmärrän hyvin, kaikkia ei voi onnistaa, mutta olet varmasti kuitenkin hyvä pelaamaan "pleikkaa".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275363
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34697- 1561762
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551466Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais131297Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike231144- 931114
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701023viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101013- 37849