Kuinka yleistä on poraaminen puhtaasti naapureiden kiusaamiseksi? Yleensähän poran ääniä säestävät myös vasarointi tai sahaaminen, mutta naapuri ei koskaan mitään muuta kuin poraa. Ja se on siis lähes päivittäistä.
Onko tämä nykyään joku erityinen tapa mielenterveysongelmista kärsiville nuorille miehille tuoda esille omaa huonoa oloaan vähän samalla tavalla kuin ranteiden viiltely naisilla?
Porailu naapureiden kiusaksi
9
62
Vastaukset
- Anonyymi
Naapureiden kiusaksi porailu on jokseenkin omaan jalkaansa ampumista. Kodin seinistä tulee tahkojuuston kaltaisia ja jossain vaiheessa rakenteiden kantavuus loppuu ja talo romahtaa. Porailijat eivät yleensä pysty asumaan kauaa asunnossaan koska porattavat paikat loppuvat seinien, kattojen ja lattioiden ehjien paikkojen loppuessa kesken.
- Anonyymi
Saattaapa se olla sitäkin "Etkö kuule kuinka surullinen olen". "Kumpa voisit auttaa minua"
- Anonyymi
pneumaattinen vasara vai ihan vanhanaikainen iskuporakone parempi ääneltään
- Anonyymi
Ehkäpä se on sitä, että halutaan vauhdittaa itselle epämieluisan naapurin poismuuttoa.
Yleensähän häiriköintiin vahvasti liittyy tämäkin aspekti. Normaali ihminenhän osaa suunnitella asiansa siten, että ei tarvitse joka viikko porailla. Saattaapa muistaa vielä ilmoittaa asiasta naapurillekin.
- Anonyymi
Kuinka yleistä on turhien aloitusten tekeminen puhtaasti tämän naapuri -palstan aktivoimiseksi. Ja se on siis enemmän kuin päivittäistä
- Anonyymi
Itsehan "poraan" aina kun vaimo on suopea...
- Anonyymi
Jos tarkoitat vaimolla mielikuvitusolentoa ja poraamisella käteen vetoa niin okei..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tarkoitat vaimolla mielikuvitusolentoa ja poraamisella käteen vetoa niin okei..
Sitäkö sinä tarkoitat? Ymmärrän hyvin, kaikkia ei voi onnistaa, mutta olet varmasti kuitenkin hyvä pelaamaan "pleikkaa".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitäkö sinä tarkoitat? Ymmärrän hyvin, kaikkia ei voi onnistaa, mutta olet varmasti kuitenkin hyvä pelaamaan "pleikkaa".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2224276Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii692755Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3932431- 472353
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua421639Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5501394Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em961334- 571330
- 781319
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251196