Joo mä haluun olla gooti tai emo tai mikä nyt ikinä on kaan . Sillä oon aina ihaillut sellasia synkkiä tyylejä ja mut ongelma on se että en tiiä miten voisin olla semmonem.
Voisko joku neuvoo??
Kuinka olla jokin iheen gootti, emo tai mikä lieneenkää.
2
274
Vastaukset 2
Miksi pitäisi kopioida joku valmiiksi brändätty tyyli, jolla on joku nimi valmiina?
Jos synkkä tyyli on mieleesi, niin tee itsellesi juuri sellainen tyyli, mikä mieleesi on. Et sinä silloin mitään neuvoja tarvitse, koska eihän kukaan muu tiedä juuri sinua miellyttävää tyyliä, kuin sinä itse.
Gootti-emoteinit saatetaan helposti leimata angstaaviksi mielenterveydeltään epävakaiksi huomionhakijoiksi. Se kannattaa ottaa huomioon, josset tuollaista leimaa itseesi halua.yleensä tyylejä ei kopioida vaan niihin ns synnytään. mä ite otin läväreitä ja pidän mustaa koska ne tuntuu mun omalta en edes yritä kopioida toisia koska jos menee massan mukana niin jotkut on niin urpoja että rupeevat syyttää matkimisesta ja siitä lähtee vittuilu kierre. sitten on tietenkin emo ja gootti musiikki emo musiikki on musta hieman angstaavaa. ja olen samaa mieltä että meidät leimataan vaikka miksi parhaimmat väittää että palvon saatanaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1582626
- 561139
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r160937Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....56853- 83777
- 4759
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.173750Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e167679- 59656
- 53647
- 67646
- 6644
Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.189633Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?21578- 54568
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?122544Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32538Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran66529- 34517
- 55508