mä olen ollut ystävänä sellaisien ihmisten kanssa mitkä on yrittänyt muuttaa minua ja heti tilaisuuden tullen puukottavat selkään. mun kaikki ystävä suhteet on päättyneet siihen että ne ei olleet aitoja vain suurta huij…
ihan mielen kiinostaa kysyn miltä nyky päivänä tyylikäs mies näyttää naisten mielestä. Pitääkö olla isot lihakset parta vai ei kalju vai pitkät hiukset. minkälainen pukeutuminen pitää olla. pitääkö olla hirveesti muoti …
moni arvostelee mun tyyliä että se ei ole oikea. mä tykkään lävistyksistä ja mulla on yleensä maastokuvio vaatteita ja mustat hiukset. pidän myös välillä hihattomia paitoja. eikö tyyli ole jokaisen vapaus olla omaitsens…
mä oon yrittänyt tehdä kaikkeni, että saisin ikävät asiat unohtumaan. mutta ei tunnu tulevan mitään liikunta poistaa vaan hetkellisesti tuskan ja ahdistuken. en kuitenkaan ole sortunut entisiin virheisiin. tää vuosi on …
mä oon ollut jo kaksi vuotta yksin. monella sivustolla oon pyörinyt mutta ei vaan tartu ketään. missä vika . no en ole mikään rikas rantaleijona tai edes kovin fiksu kaikki noi mainitut niin keski tasoa. en edes käytä a…
Kuinka monen mielestä tyyli on tärkeämpi kuin mukavuus? Jokaisella on oma tyyli ja halu olla omaitsensä ilman että pitää mielyttää muita. Miksi silti saadaan riitaa vaatteista ihan kuin ei olisi tärkeämpää tekemistä. Mu…
Osaako kukaan kertoa miten itsetuntoa saa nostettua. Mä menetin kaikki omat ystävät ihan yllättäin nyt vaan ahdistaa ja mietityttää että oliko vika minussa. Muutenkin vaikea saada ystäviä. Välillä mietin että onko mut l…
moro mä tarviisin neuvoa salitreeniin alkuun kasvoi lihas hyvin ja sitten kehitys pysähtyi. Onko syynä sitten ravinto vai väärä tyyli treenata