50 v juhlien kustuun laittaa; Kotini on jo täynnä tavaraa, enemmän kokemuksia ja maailmaa avaraa kaipaan. Jos siis lahjan haluat antaa, voit matkarahastooni valitsemallasi summalla kortesi kantaa. Itse ilahduin viime kutsusta, jossa pyydettiin rahaa, koska se säästi mietinnältä mitä järkevää lahjaksi voisi antaa. Mitä mieltä olette, uskaltaako näin laittaa?
Mitä mieltä olette, loukkaako ?
Anonyymi
1
176
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä uskaltaa.
En tiedä mitään typerämpää kuin se että ihmiset ostaa jonninjoutavia kippoja ja kuppeja lahjaksi sellaisille joilla on jo kaikkea. Sen ymmärrän jos nuorelle omilleen muuttavalle ostetaan käyttötavaroita tai juuri yhteen muuttaneelle nuorelle parille jotka ei vielä ole ennättäneet kaikkea tarpeellista saada.
Itse olen jo vuosikymmenet sanonut suoraan että yhtään kippoa ja kuppia ei tarvii tuoda, ne menee kierrätykseen samantien kun ei ole käyttöä. Ennemmin vaikka kahvipaketti jos ei muuta keksi.
vn
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m603916Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163745Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983531Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o813347Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363109Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582598- 502545
- 1052380
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142129Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182119