Voiko Ladasta keskustella asiallisesti?

Anonyymi

Kysyn vaan?
Se on kulkuneuvo,siinä missä muutkin.

9

<50

Vastaukset

• Kyllä pystyy jos pitää perinteisemmästä tekniikasta. Digitaali pellet toki haukkuu Ladan maanrakoon =D

Ja jotkut Venäjä vastaiset ja myös ne jotka sekoittavat Ladan politiikkaan =D

• Siinähän se on auto kuin muutkin. Mitä siitä nyt voisi sanoa, paitsi, että aika pohjoiseen pitää kuulemma mennä että alkaa Ladoja tulemaan vastaan.

• Kovassa pakkasessa oli ainut auto, joka käynnistyi aina.

• Vaikka tänään ajan tuoretta E-mersua, minullakin oli yli 35 v sitten 18 kk.n ajan
    1200S ns. 2105-korinen.
    Yksi parhaimpia autokauppojani. Ostin uutena kolmellakympillä ja myin kahdellakympillä.
    Markka-aikaa toki, mutta nykyrahassa ero ehkä 2.500,-
    Muissa autokaupoissa olen hävinnyt enemmän.

• Ei Suolessa voi keskustella autoista järkevästi, sen olet varmaankin huomannut?

• Mulla oli uutena ostettu 1500S vm 1991. Ajoin sillä 11 v ja yli 200000 km.
    Ei ongelmia sen kanssa, paras auto, mikä mulla on ollut.

• Mulla oli pyöreälamppuiset Breeznevit vm -74 ja -85. En enää näe painajaisia niistä. Varsinkin tuo 74-mallinen oli kamala vehje. Nimismiehen kiharoissa kaarteessa se saattoi lukita toisen takapyörän. Sama jippo liikennevaloissa, kun valot vaihtuivat vihreiksi. Kumpikaan ei suostunut kulkemaan suoraan, Huh...kohta nousee tuskan hiki, jos vielä yritän muistella noita härveleitä. Ei tuollaisia saa enää päästää liikenteeseen. Kuskit syyllistyvät liikenneturvallisuuden törkeään vaarantamiseen. Pthyi...!

• Parempihan Lada on, kuin esim. saksalainen VW. paljon yksinkertaisempi tekniikaltaan, ja sitä kautta vähävikaisempi. Ja etenkin talvella aivan ylivoimainen VW:hen verrattuna.

• lada on hyvä ja halpa kulkupeli , en ole koskaan ymmärtänyt miksi se joitakin ärsyttää? ehkä he ovat sitä väkeä joka syö psyykelääkkeitä ja käyvät kallonkutistajalla saamassa heikkoon itsetuntoon pönkitystä. täytyyhän meidän heitäkin ymmärtää..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.