Maskusta löytyi kätkö

Anonyymi

Mätikän alueen metsästä löytyi elektroniikka jätteiden piilopaikka. Kaikenlaista elektroniikka roinaa siellä oli. Voisiko vastuussa oleva käydä siivoamassa romunsa pois sieltä.

10

82

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kai ilmoitit löydöstäsi poliisille. On ympäristörikos kyseessä.

• Anonyymi

Onkos se kätkö siinä Vuorenpäästä Mätikkään menevän polun varrella. Muistaakseni siinä ollut jo pitkään kaikenlaista romua tuotuna.

• Anonyymi

Oletteko tarkemmin katsoneet niitä romuja. Sieltähän voisi paljastua jotain arvokastakin. Jonkun mielestä romu voi olla toiselle merkityksellisen arvokas esine.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletteko tarkemmin katsoneet niitä romuja. Sieltähän voisi paljastua jotain arvokastakin. Jonkun mielestä romu voi olla toiselle merkityksellisen arvokas esine.

Ne todellakaan mitään arvokkaita ole. Rikkinäinen pesukone, rikkinäinen hella ja sitten joku ihmeen televisioon liittyvä antenni härpäke siellä ainakin näytti olevan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne todellakaan mitään arvokkaita ole. Rikkinäinen pesukone, rikkinäinen hella ja sitten joku ihmeen televisioon liittyvä antenni härpäke siellä ainakin näytti olevan.

Kun nuo saisi viedä ilmaiseksi kierrätyspisteelle käsittelyasemalle. Miksi pitää kipata metsään?

• Anonyymi

Se Mätikän alue tuntuu olevan muutenkin kuin kaatopaikka. Eikös sitä luolaakin ollut siellä roskastettu tässä taannoin.

• Anonyymi

Vuonna 2012 kirjoitettiin mätikästä näin:

Huom. Mätikän luolalla käyntiä kannattaa välttää. Luola on tukittu sekä sotkettu. Paikalle ei kannata mennä toistaiseksi. Luolan suulle on tehty ilkivaltaa, asetettu puita ja paikkoja sotkettu vaseliinilla tai vastaavalla. Luolan lattia on paikalla käyneiden mukaan vuorattu lasinsiruilla ja hevosen ulosteella.

Ilmeisesti maanomistajan toimesta tehty nää jutut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vuonna 2012 kirjoitettiin mätikästä näin:

Huom. Mätikän luolalla käyntiä kannattaa välttää. Luola on tukittu sekä sotkettu. Paikalle ei kannata mennä toistaiseksi. Luolan suulle on tehty ilkivaltaa, asetettu puita ja paikkoja sotkettu vaseliinilla tai vastaavalla. Luolan lattia on paikalla käyneiden mukaan vuorattu lasinsiruilla ja hevosen ulosteella.

Ilmeisesti maanomistajan toimesta tehty nää jutut?

Onko jollain tietoa kuka on Mätikän maanomistaja. Voisi käskeä siivota romunsa pois sieltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko jollain tietoa kuka on Mätikän maanomistaja. Voisi käskeä siivota romunsa pois sieltä.

Maanomistaja on kyllä tiedossa, luultavasti kunta on ollut yhteyksissä. Myös maakuntamuseo on ottanut kantaa sotkemiseen. Sitä en tiedä, miksei mitään ole tapahtunut :(

• Anonyymi

Maksmäen teollisuusalueen lähellä metsässä on myös jonkilainen kaatopaikka sillä elektroniikka tavaraa sielläkin lojuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5925
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4037
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2976
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2034
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1994
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1775
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1763
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1559
    Aihe