Skodanen oli huojahtanut holtittomasti päin moottoritien keskikaidetta ja valotolppaa. Voi, voi!
https://www.aamulehti.fi/a/5d2c5c45-b96f-4d70-a73b-c44b2fb798f4
Skoda huojahti moottoritiellä ylinopeutta kaiteeseen!!
11
51
Vastaukset
- Anonyymi
Venäläiset airbägit eivät kaiketi toimineet skodassa törmäyshetkellä?
- Anonyymi
Toyotathan ne ruukaa horjahdella ei Skodat sehän on sentään suuntavakaa auto..
- Anonyymi
Kun itse kysyy ja itse vastaa, tulee mieluinen ketju?
Taaspa olet päästänyt mielikuvituksesi laukkaamaan turhan rajusti. Voi, voi!
https://www.aamulehti.fi/a/b7534e31-8173-4f42-9c14-35a232a7ca1c- Anonyymi
Mistäs päättelet, että oli huojahtanut tai peräti holtittmasti huojahtanut? Paljonko Snulla sitä ylinopeutta oli?
- Anonyymi
Jospa vihdoinkin oppisit pysymään kirjoituksissasi tosiasioissa tai edes -asiassa! Kyseinen onnettomuusauto oli merkiltään Audi, malliltaan A4, korityypiltään sedan, väriltään punainen, vuosimalliltaan 1998, jne jne.
- Anonyymi
Täällähän skodatrolli itse suuressa viisaudessaan hehkuttaa että skoda on sama kuin audi. Hämmentävää, onko se aina tilanteen mukaan sama, välillä on ja välillä ei???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällähän skodatrolli itse suuressa viisaudessaan hehkuttaa että skoda on sama kuin audi. Hämmentävää, onko se aina tilanteen mukaan sama, välillä on ja välillä ei???
Mitä väliä sillä , onko vai ei?
- Anonyymi
Oliko noi Skodia, missä vilkkui siniset valo?t, mielestäni ei, eli: perustele paremmin mediaan laittamasi tieto.
- Anonyymi
Lämmin lounatuuli viskasi kaiteeseen.
- Anonyymi
Todennäköisen kuskin automurheet loppuivat tavalla, jota en soisi edes kauko-itäautoilijoille.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375056- 823596
- 302983
- 612975
- 92876
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411828
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91760- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1341612