Skodanen oli huojahtanut holtittomasti päin moottoritien keskikaidetta ja valotolppaa. Voi, voi!
https://www.aamulehti.fi/a/5d2c5c45-b96f-4d70-a73b-c44b2fb798f4
Skoda huojahti moottoritiellä ylinopeutta kaiteeseen!!
11
51
Vastaukset
- Anonyymi
Venäläiset airbägit eivät kaiketi toimineet skodassa törmäyshetkellä?
- Anonyymi
Toyotathan ne ruukaa horjahdella ei Skodat sehän on sentään suuntavakaa auto..
- Anonyymi
Kun itse kysyy ja itse vastaa, tulee mieluinen ketju?
Taaspa olet päästänyt mielikuvituksesi laukkaamaan turhan rajusti. Voi, voi!
https://www.aamulehti.fi/a/b7534e31-8173-4f42-9c14-35a232a7ca1c- Anonyymi
Mistäs päättelet, että oli huojahtanut tai peräti holtittmasti huojahtanut? Paljonko Snulla sitä ylinopeutta oli?
- Anonyymi
Jospa vihdoinkin oppisit pysymään kirjoituksissasi tosiasioissa tai edes -asiassa! Kyseinen onnettomuusauto oli merkiltään Audi, malliltaan A4, korityypiltään sedan, väriltään punainen, vuosimalliltaan 1998, jne jne.
- Anonyymi
Täällähän skodatrolli itse suuressa viisaudessaan hehkuttaa että skoda on sama kuin audi. Hämmentävää, onko se aina tilanteen mukaan sama, välillä on ja välillä ei???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällähän skodatrolli itse suuressa viisaudessaan hehkuttaa että skoda on sama kuin audi. Hämmentävää, onko se aina tilanteen mukaan sama, välillä on ja välillä ei???
Mitä väliä sillä , onko vai ei?
- Anonyymi
Oliko noi Skodia, missä vilkkui siniset valo?t, mielestäni ei, eli: perustele paremmin mediaan laittamasi tieto.
- Anonyymi
Lämmin lounatuuli viskasi kaiteeseen.
- Anonyymi
Todennäköisen kuskin automurheet loppuivat tavalla, jota en soisi edes kauko-itäautoilijoille.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 123169
- 181801
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit191632En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m321545- 731543
- 231511
- 281350
Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91334Hyvää Huomenta Rakas Neiti
Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies111274Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui341252