Välikausitakki

Anonyymi

Olen sinulle myös ihmisenä välikausitakki. Sinulla ei ole aikomusta jäädä elämääni.

Kylmän järkevästi punniten, teen itselleni vähitellen tuhoa, jos pyrin irrottautumaan. Ehkä niin on helpompi sinullekin; sinun on helpompi lähteä.

34

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Marttyyri?

      • Anonyymi

        Näkisin että ennemminkin realisti. Yhtä kaikki, totuus sattuu.


    • Anonyymi

      Olipas paaka alotus. Jos nyt ootkin toiselle välikausitakki niin hän kylmettyy ja kuolee ennen talvitakin saamista. Vähän sama juttu kuin laastareilla. Ajatelkaa ihmiset, jotka ootte laasyareita kuinka arvokasta työtä te teette. Jos ette toimisi laastareina niin ihmisiä kuolisi verenhukkaan. Oliko vielä muita tärkeitä ilmaisuja ihmisten arvokkuuden kohottamiseksi.

      • Anonyymi

        Laastareita ei kyllä laiteta veren tulon tukahduttamiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laastareita ei kyllä laiteta veren tulon tukahduttamiseksi.

        Jaa ei vai, minkäs vuoksi sitten. Kyllä minä ainakin verta vuotavan haavan päälle laitan laastarin ja aikanaan veren tulo tyrehtyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa ei vai, minkäs vuoksi sitten. Kyllä minä ainakin verta vuotavan haavan päälle laitan laastarin ja aikanaan veren tulo tyrehtyy.

        Veren tulo tyrehdytetään yleensä ennen kuin siihen laitetaan laastari päälle ja haava puhdistetaan.

        Laastarin tarkoitus ei ole estää verenvuoto ja sitten työntää kaikki iholla olleet bakteerit edelleen vertavuotavaan haavaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veren tulo tyrehdytetään yleensä ennen kuin siihen laitetaan laastari päälle ja haava puhdistetaan.

        Laastarin tarkoitus ei ole estää verenvuoto ja sitten työntää kaikki iholla olleet bakteerit edelleen vertavuotavaan haavaan.

        Kyllä se vaan estää veren sottaamisen vaatteisiin jauha sinä mitä jauhat ja kyllä se myös tyrehdyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se vaan estää veren sottaamisen vaatteisiin jauha sinä mitä jauhat ja kyllä se myös tyrehdyttää.

        Tiedän asian, sinä suutuit kun luulottelit.

        Laastarin tarkoitus on pitää haavan reunat yhdessä jottei enempää vuotoa seuraa.

        Laastarilla voi estää enintään tihkuvan veren ulostulo, ei vuotavan eikä sitä suositella koska veren päästessä laastarin pinnalle haavan ympäriltä voi päätyä bakteereita vereen.

        Jos et ymmärrä niin hanki lisää tietoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän asian, sinä suutuit kun luulottelit.

        Laastarin tarkoitus on pitää haavan reunat yhdessä jottei enempää vuotoa seuraa.

        Laastarilla voi estää enintään tihkuvan veren ulostulo, ei vuotavan eikä sitä suositella koska veren päästessä laastarin pinnalle haavan ympäriltä voi päätyä bakteereita vereen.

        Jos et ymmärrä niin hanki lisää tietoa.

        Täällähän näyttää oikein kokoontuvan lääketieteen asiantuntijoiden ompeluseura. Minä se aiemmin puhuin tuossa välikausitakin ja laastarin tarpeellisuudesta ja itse en käytä välikausitakkia mulla on aina joko liian kylmä tai liian kuuma ja laastaria käytän kyllä, jotta paikat ei sottaantuis ja verenvuoto tyrehtyy. Tunkekaa tee laastari vaikka peppuunne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se vaan estää veren sottaamisen vaatteisiin jauha sinä mitä jauhat ja kyllä se myös tyrehdyttää.

        Tuo oli kyllä kylmäverisen viileesti sanottu :D


    • Anonyymi

      Jokainen tekee päätöksensä itse ja oman näkemyksensä pohjalta, ei sen mukaan mitä aloittaja tekee tai ajattelee ja kuvittelee. Siihen jokaisella on oikeus.

    • Anonyymi

      Minä en ollut sinulle, hänelle, edes välikausitakki.
      En ollut yhtään mitään.

      Olin jotakin mitä ei noteerattu milläänlailla.
      Jolle ei puhuttu, jota ei ollut olemassa.
      Jota ei huomioitu mitenkään.
      Jolle käännettiin aina selkä ja mentiin muiden matkaan.

      • Anonyymi

        Kiitos mielipiteestä.
        Kirjoituksesi on juuri kuin minun elämästäni kopioitu todellisuus.
        Kaikenlaiset puolitutut ihmiset sivuavat hetkellisesti edelleen rankkaa elämääni.
        Kenestäkään ei tule läheistä ystävää, jonka määrittelee osittain erilaisuus ihmisinä.
        Miehet vain katsovat ohimennen, kuin näytelmää, joka esitettiin eilen leffateatterissa ja saa pyöriä määräämättömän ajan. Rakkautta ei ole tai jos on jossain taustalla se on kovin laimeaa, näkymätöntä < kukaan ei uskalla olla aloitteellinen, kiinnostunut.
        Sitten ovat taustalla he < kiusaajat, jotka roikkuvat kannoilla kuin kärpäset lähellä liimapaperia. Arat ihmisrauniot joista ei koskaa tule edes hyvänpäivän tuttuja.
        Mitä ihmiset haluavat toisiltaan, se on käynyt hyvin selväksi näiden monien vuosien aikana?
        Ei mitään oikeaa, ei mitään pysyvää, ei mitään kestävyyteen tähtävää...
        Vain kehon lämpöä, mielihyvää < joka poistaa hetkellisesti kylmyyden ihmisen jää kylmästä olemuksesta... Henkilökohtaisesti ei tarvetta mainitulle elämässä tässä ainoassa...
        Jotain syvempää, aidompaa, kestävämpää ja parempaa tahdon tavoitella ehkä jonain päivänä... Nyt en näe selkeästi tuota päivämäärää elämässäni, johon tähdätä.
        Siihen asti tai lähelle sitä, jään paikalleen asemiin tai jonain päivänä nostan kytkimen uusiin maisemiin kalliilla hinnalla.


    • Anonyymi

      Mitä sinä olit hänelle? Onko syytös ja syyllistäminen oikeutettua ja perusteltua vai pelkästään huonon tuulen purkamista tähän ns. välikausitakkiin.
      Onko asenteesi häntä kohtaan ollut aina tämä sama.

    • Anonyymi

      Minusta kuule tuntuu jokaisen naisen kanssa jota kohtaan.
      Se on NYKYAIKAA.

      Eivät he tavoittele mitään joka jäisi ikuisuuden arkistoihin he havittelevat hetken hupia tai vähän pidemmän hetken hauskaa.

      Mitä nuorempi niin sen ailahtelevaisempi nainen on, mutta nykyään kolmekymppiset naisetkin ovat samaa sukua parikyt vuotiaille.

      Ainut mikä saa naiset pysähtymään on että mies vaikuttaisi kalliiilta ikuisuuden kestävältä päällystakilta eli mieheltä jolla rahaa ja asemaa yhteisössä.
      Sitten ollaan valmiita perustamaan perhe kunnes se päällystakki vaikuttaa jo tylsältä ja nuhjuunteneelta.

      • Anonyymi

        Sitä niittää siis mitä kylvää.

        En näe mitään syytä suhtautua suurimpaan osaan naisista minkäänlaisina vakavasti otettavina kumppaneita eli suurin osa on ja tulee olemaan välikausitakkeja.

        Ihan oma valintanne toisten naisten kanssa.
        Ei kannata panostaa johonkin joka on sesonkituote.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä niittää siis mitä kylvää.

        En näe mitään syytä suhtautua suurimpaan osaan naisista minkäänlaisina vakavasti otettavina kumppaneita eli suurin osa on ja tulee olemaan välikausitakkeja.

        Ihan oma valintanne toisten naisten kanssa.
        Ei kannata panostaa johonkin joka on sesonkituote.

        Kyllähän sen heti miehestä näkee, että se hakee vain hetken hupia, joten silloin ei itsekään investoi mitään. Pelaa mukana sen aikaa kun leikkiä kestää. Ei se tarvitse kuin parit treffit niin näet että arvosi ei ole toiselle juuri mitään, mutta onpahan ajan kulua ja seksiä, kummallekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän sen heti miehestä näkee, että se hakee vain hetken hupia, joten silloin ei itsekään investoi mitään. Pelaa mukana sen aikaa kun leikkiä kestää. Ei se tarvitse kuin parit treffit niin näet että arvosi ei ole toiselle juuri mitään, mutta onpahan ajan kulua ja seksiä, kummallekin.

        Huoran taktiikka.

        "en mä makaa kaikkien kanssa, kuha testaan..."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huoran taktiikka.

        "en mä makaa kaikkien kanssa, kuha testaan..."

        Ei maata niin. Mies käyttää ja pahoinpitelee sen aikaa minkä läsnä on ja vaatii siitä palkaksi rakkautta. Sitten kun sen saa, lähtee. Te itse sen valitsette. Pahoinpitelette ja jätätte. Haukutte päälle ja nimittelette. Ette eläisi tuollaisessa suhteessa itse hetkeäkään mutta naiselta sitä vaaditte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huoran taktiikka.

        "en mä makaa kaikkien kanssa, kuha testaan..."

        Niinpä, pelimieshuoran taktiikka.

        "makaan kaikenlaisten baareista ja laivalta ja ilotaloista ja kaduilta revittyjen tuntemattomien horojen kanssa. itsehän en tietenkään ymmärrä olevani yksi heistä. minun sukupuolellani ei ole muita vastuita kuin moraalisaarnojen pitäminen. olenkohan tietämättäni stand up -koomikko."


    • Anonyymi

      Haluaako hän lähteä? Ja jos hän ei ole jo lähtenyt niin tuskin olet välikausitakki. Luulisi hänen jo lähteneen, jos haluaisi. Aikuinen osaa kyllä lähteä, ei minusta sinun tarvitse sitä miettiä vai etkö luota häneen omaan harkintavaltaansa ja päätöksentekokykyyn?

      Tai onko nyt kyse ennemminkin siittä mitä sinä itse haluat hänestä? Onko kyse siittä, haluatko juuri sinä vai et?

    • Anonyymi

      Kyllä sinun kannattaa irrottautua. Minä vain haluan olla mieheni kanssa. Toisaalta olen vähän myös mustasukkainen sinusta😔. Taidan pyrkiä vähän omistamaan...
      Sinun on elettävä omaa elämääsi, elänhän minäkin omaani. En voi pitää sinua ehkä tosiaan varalla. Pyristele irti vaan, minäkin tiedän sen oikeaksi ratkaisuksi sinulle.

    • Anonyymi

      On jo paljon olla vaikka vain välikausitakki ihmiselle joka ei muuta kuin dissaa ja vähättelee aloituksen tapaan, eikähän ollut edes ainoa kerrta.

    • Anonyymi

      Niin metsä vastaa . . . Miksi hän olisi yhtään enempää aloittajalle joka laittaa tälle palstalle pelkkää negaa palautetta hänelle ja muilla palstoilla leikkii kukkopoikaa joka naisen muka tuntien ja rakastaen ja halut roihuten. Kuka haluaisi olla tuollaiselle yhtään enempää.

    • Anonyymi

      Minä kirjoitan naiselle, että ei luovuteta.
      Olen ollut koko ajan kiinnostunut sinusta ja nyt valmis tulevaan.

      • Anonyymi

        Vähän outoa jos noin, miksi siinä tapauksessa laitella tuollaisia välikausitakki - juttuja ja ikäänkuin tarkoituksella olla ainakin piiloilkeä, eikö olisi pitänyt laittaa tsemppiviesti mieluummin, ei ketään tollasilla viesteillä saa pysyyn. Kyllä siinä toinen ottaa etäisyyttä väkisinkin.


      • Anonyymi

        Kummallista poukkoilua, 6.10. ilmeisesti sama kirjoittaja kirjoittanut kulkeneensa pitkän henkisen tien ja olevansa valmis samalla päiväyksellä. Ei näyttänyt valmista tulleen koska ensin tässä aloituksessa päätettiin irrottautua enimmiltä tuhoilta säästyäkseen ja nyt taas ollaan valmiita. Joku ei nähtävästi osaa päättää.


      • Anonyymi

        Mitäs me kumpikaan mitään luovutettaisiin, sinä jatkat vanhan tapasi ja halusi mukaan naisten kanssa leikkimistä päivin ja öin ja minä poikkean silloin tällöin katsomassa joko olet uupunut vaikka ei kai sitä uuvu sellaiseen mistä kovasti pitää.
        Ainoa mitä edelleen ihmettelen on se että milloin ymmärrät lopettaa valehtelusi.
        Et sinä ole valmis koskaan mihinkään muuhun kuin näihin lapsellisiin nettileikkeihisi.
        Et koskaan olisi vakavasti otettava ihminen mihinkään muuhun.
        Sen olet osoittanut 150 % näiden vuosien aikana.
        Joten se siitä valmiudesta tulevaan.


    • Anonyymi

      Jaa että välikausitakki, mutta onko aloittaja kyennyt ajattelemaan että tälle välikausitakki - tilanteelle löytynee syy ja suurella varmuudella se löytyy aloittajan käytöksestä tätä toista henkilöä kohtaan. Positiivisempi asenne toista ihmistä kohtaan voisi olla parempi kuin päinvastainen.

    • Anonyymi

      Lienee viisainta vain irrottautua aloittajan jos kerran viestin kohde oikein pääsee tuhoa tekemään. Jos on pelkkää pahaa sanottavaa tänään niin ei se huomenissa ole muuksi muuttunut eikä kukaan siinä ajassa valmis ole mihinkään. Ketään ei auta laittaa semmoseen kurimukseen mikä aiheutuisi tuosta tilanteesta, pahat sanat jatkuisivat loputtomiin.

    • Anonyymi

      Ei kovin imarteleva aloitus kenellekään.

    • Anonyymi

      Mikä ja millainen sinä olit hänelle ihmisenä?

    • Anonyymi

      Olisin lähtenyt jo elämästäsi jos en olisi halunnut jäädä.

    • Anonyymi

      Aloitus kertoo että asiat ei ole menneet ihan putkeen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1476
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1233
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe