Alkoi savuttamaan korotetulla tyhjäkäynnillä, mutta toimi siis ihan ok edelleen eikä mitään vikailmoituksia tullut.
Turbon vaihto merkkiliikkeessä sijaisautoineen maksoi reilu 1 000 €. 999-kuutioinen pikkumoottori todettiin hyväkuntoiseksi, mm. puristuspaineet ovat tallessa. Öljyä ei kulu yhtään turbon vaihdon jälkeen.
Tuosta turbosta tulee 0,6 snt/km eli 0,60 €/100 km. Pikkuturbo säästää polttoainekuluissa n. 3 €/100 km (vrt, samantehoinen bensavapari) eli turbon kulumisesta huolimatta pikkuturbo kannattaa varsinkin kun käytettynä Ecoboostin hintaero vapariin ei ole niin hirveän suuri.
Ford Ecoboostin turbo kulahti 180 000 km:n jälkeen. Laskelmia
Anonyymi
2
897
Vastaukset
- Anonyymi
Kuluva osa ja joskus hajoaa joskus ei. Tuurista ja ajotavoista kiinni jonkin verran.
- Anonyymi
Ei ole säästö 3e/100km.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1273902Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans143361- 193255
- 793237
Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe563209- 292855
- 472617
- 542607
- 672387
- 192337