Mittarissa nyt 280 tkm normi h-tehty aina läpi katsastuksesta:)) ja toimintavarma; ajelen toiset tuplakilsat vielä<< ei mitään osaa vaihdettu koskaan rikkoutumisentakia takia kaikki alkuperäistä :)) ai joo etulampun polttimo vain:)
On se elämä helppoa,,,,,
Ei huolen häivää i20 09
12
152
Vastaukset
- Anonyymi
Nämä tarinat on tosi kiinnostavia ja kertovat kirjoittajasta paljon, otan osaa.
- Anonyymi
En oikein usko, että yhdellä polttimon vaihdolla olis selvinnyt tollasen kilometrimäärän tai sit on jotain ihme polttimoita. Toivottavasti mun Konassa on niitä samoja :)
- Anonyymi
Mun VM-2016 saksalaisessani ei voi puhua edes samana päivänä moisesta kestävyydestä....
Nimim. Aina pajalla.- Anonyymi
Omahan on valintasi. Kärsi sitten myös ne seuraukset, jotka valinnastasi aiheutuvat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omahan on valintasi. Kärsi sitten myös ne seuraukset, jotka valinnastasi aiheutuvat.
Ei se nykyään noin mene. Mulla on OIKEUKSIA!!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se nykyään noin mene. Mulla on OIKEUKSIA!!!!!
Näinhän se menee nykyään. Vääränkin valinnan pystyy muuttamaan helposti oikeaksi valinnaksi oikeudessa hyvän asianajajan avustuksella. Ja yhteiskunta, eli työtä tekevät suomalaiset kansalaiset senkin lystin maksavat!!
Älkää menkö töihin, vaan rötöstelkää!!!!
- Anonyymi
Ja vuodes tulee 28 donaa aika paljo kauppakassille?
- Anonyymi
Eihän tuo vielä oo ees sisäänajettu, palataan asiaan, kun on 400 tn mittarissa.
- Anonyymi
Hyvä auto sulla ollut! Toista se on saman verran ajetun 1,8 m-mt Corolla Verson kanssa. Vihkosta näkee, että on pitänyt perus huoltojen lisäksi vaihtaa ajovalon polttimoita useampaankin kertaan, samoin lasinpyyhkimien kumeja. Renkaita on kulunut loppuun vaikka kuinka paljon. Akku on pitänyt vaihtaa kertaalleen samoin kuin jarripalat. Lisäksi takaisinkutsussa vuosia sitten vaihdettiin vaihteistoon melkein kaikki "kalut" mitkä vaihtaa vaihdetta ja käyttää kytkintä (tehtiin määräaikaishuollon yhteydessä). Eli paljon enemmän kuin tuossa sinun autossa.
- Anonyymi
On se hienoa jos mies on ylpeä aasialaisesta vanhasta halpisautosta, kyllä se on ihan mahtavaa.
- Anonyymi
Hyundailla on suunnitelukeskus Saksassa. Valmistaa valtamerilaivat, kaivinkoneet, Linja-autot
ym.ym. Tehtaita ympäri maapalloa. - Anonyymi
olen samaa mieltä mies ei selvästikään tarvitse mitään autoa jolla voisi kuvitella että se siellä alhaalla olisi pidempi, itsetunto on kohdillaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818