ahdistavista ja pelottavista äänistä vai avaudutteko kellekään?
Kelle avaudutte
9
270
Vastaukset
- Anonyymi
Moniääniset- yhdistys
https://www.moniaaniset.fi/
Äänten kuuleminen on osa ihmisyyttä. Jotkut kuulevat, jotkut eivät .
Äänet voivat kertoa jotain siitä mitä ihmiselle on joskus tapahtunut. Se on yksi mielen keino käsitellä hankalia ja ehkä traumaattisiakin asioita. Symbolisesssa muodossa usein. Äänillä on siis viesti, ne ovat merkityksellisiä silloinkin kun merkitys ei heti avaudu.
Ääniä kannattaa kuunnella. Ja jos vaan löytyy joku jonka kanssa jakaa asiaa, niitä voi paremmin oppia ymmärtämään eikä ne sitten ole enää niin pelottavia.- Anonyymi
Kaikki ihmiset kuulevat näitä "ääniä". Kyseessä on sisäinen puhe eli ajattelu. Jos henkilö ei ajattelu, on hän kuollut tai vähintään aivokuollut.
Eri asia on sitten jos kuulee tai ei kuule oikeita, kirjaimellisia ääniä. Oikeita ääniä ei kuule, jos on kuuro. Kuuloaistista tai kuuloaistivaurioista ei tässä varmaankan ollut kysymys.
- Anonyymi
Kupittaalla psykiatrinen hoitaja kuuntelee. Matka hoitajan pakeille on lyhyt, asun vieressä.
- Anonyymi
Näet ikkunastasi minut ja minä pystyn seuraamaan sinua.
- Anonyymi
Muutin Kupittaan mielisairaalaan viereen, koska jalkani ovat niin huonot ja olen melko lihava. En jaksa liikkua paljoakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutin Kupittaan mielisairaalaan viereen, koska jalkani ovat niin huonot ja olen melko lihava. En jaksa liikkua paljoakaan.
Moni muukin asustelee Kupittaan sairaalan vieressä vaikka ei olekaan skitso.
- Anonyymi
Elämänherralle.
- Anonyymi
Millaiset jouluvalot olet laittanut parvekkeelle vai onko lainkaan.?
- Anonyymi
rapumaraton
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181