Iolmalämpöpumpun ostoaikeet....
Onko Mitsubishi Electric LN 35 Hero -HYVÄ?
Entä muut vaihtoehdot?
Tulisi omakotitaloon jonka lämmitettävä tila on 106 neliöä.
JA mistä saa edullisimmin?
Ilmalämpöpumpun Osto
4
284
Vastaukset
- Anonyymi
Sen kokoiseen taloon riittää pienempi pumppu. Kannattaa seurata mainoksia, hiljattain K-rauta myi sen kokoiseen taloon sopivaa 800 eurolla. Lisäksi tulee asennuksen hinta jonka työn osuudesta saa kotitalousvähennystä. Minulla on ollut 8 vuotta Panasonic ilman ongelmia.
- Anonyymi
Korjaan pumpun koon arvostelua. Aloittajan mainitsema Mitsubishi on sopivan kokoinen mainittuun taloon. Ulkoyksikkö sitten erilliseen telineeseen, ei talon seinään.
- Anonyymi
minulla taas on ollut ongelmia aikalailla Panasonicin kanssa -suosittelenko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minulla taas on ollut ongelmia aikalailla Panasonicin kanssa -suosittelenko?
Nyt alkaa Panasonicin 9. lämmityskausi ilman mitään ongelmia. Hyvää on sisäyksikön hiljainen käyntiääni eikä juuri naksumisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
"Miko Bergbom, miksi euron bensa maksaa kaksi euroa?"
Valtakunnan suurin kaupallinen porvarimediakin kyselee nyt miksi perussuomalaisset ovat rikkoneet tärkeimmän vaalilupauk1395822Olen Päivi Räsäsen puolella
En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit6933853SDP: "On hyvä että bensiinin hinta nousee"
Suurin oppositiopuolue SDP on mielissään siitä, että bensan hinta nousee suomalaisille. https://www.iltalehti.fi/polit1303150Nuhteettomia edustajia
Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no3502932Mistä ihmeestä sitä viirasi?
Oliko tuo Timo Kalima hyvä silmälääkäri? Mikähän hänen silmiinsä osui kun piti mennä tuollaista tekemään. Kaikki näytti192006"Mieheksi ja naiseksi hän heidät loi."
Räsäsen tuomio on iso harppaus woke-valtioksi. – Tässä maassa on nyt selvästi kiellettyjä sanoja ja ajatusrikoksia. –1401981Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...
...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a7091899Partamies hoi!
En aio häiritä jos on mukavampi olla hiljaa tai jos siellä kaukana sinun paikkakunnalla on jo joku hoito. Miten olisi re261481Korkein oikeus antaa Räsäselle vastauksen klo 9. Varmaan vapautus
Miten veikkaat että Päiville käypi? Päivi pitää lehdistökonferenssin klo 9.30. Koko media on läsnä. 7 v taistelu on ohii4881479Meneekö Nanna Karalahden jumppafirma konkurssiin?
Loppuiko rahat Jeren pidätyksen myötä? Karita Tykkä hakee saataviaan lähes 60 000 e Että semmosta . . .2301186