Iolmalämpöpumpun ostoaikeet....
Onko Mitsubishi Electric LN 35 Hero -HYVÄ?
Entä muut vaihtoehdot?
Tulisi omakotitaloon jonka lämmitettävä tila on 106 neliöä.
JA mistä saa edullisimmin?
Ilmalämpöpumpun Osto
4
320
Vastaukset
- Anonyymi
Sen kokoiseen taloon riittää pienempi pumppu. Kannattaa seurata mainoksia, hiljattain K-rauta myi sen kokoiseen taloon sopivaa 800 eurolla. Lisäksi tulee asennuksen hinta jonka työn osuudesta saa kotitalousvähennystä. Minulla on ollut 8 vuotta Panasonic ilman ongelmia.
- Anonyymi
Korjaan pumpun koon arvostelua. Aloittajan mainitsema Mitsubishi on sopivan kokoinen mainittuun taloon. Ulkoyksikkö sitten erilliseen telineeseen, ei talon seinään.
- Anonyymi
minulla taas on ollut ongelmia aikalailla Panasonicin kanssa -suosittelenko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minulla taas on ollut ongelmia aikalailla Panasonicin kanssa -suosittelenko?
Nyt alkaa Panasonicin 9. lämmityskausi ilman mitään ongelmia. Hyvää on sisäyksikön hiljainen käyntiääni eikä juuri naksumisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 343976
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131899Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631354Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951286Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681185Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51031- 47941
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti333904Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26901En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39882