Iolmalämpöpumpun ostoaikeet....
Onko Mitsubishi Electric LN 35 Hero -HYVÄ?
Entä muut vaihtoehdot?
Tulisi omakotitaloon jonka lämmitettävä tila on 106 neliöä.
JA mistä saa edullisimmin?
Ilmalämpöpumpun Osto
4
213
Vastaukset
- Anonyymi
Sen kokoiseen taloon riittää pienempi pumppu. Kannattaa seurata mainoksia, hiljattain K-rauta myi sen kokoiseen taloon sopivaa 800 eurolla. Lisäksi tulee asennuksen hinta jonka työn osuudesta saa kotitalousvähennystä. Minulla on ollut 8 vuotta Panasonic ilman ongelmia.
- Anonyymi
Korjaan pumpun koon arvostelua. Aloittajan mainitsema Mitsubishi on sopivan kokoinen mainittuun taloon. Ulkoyksikkö sitten erilliseen telineeseen, ei talon seinään.
- Anonyymi
minulla taas on ollut ongelmia aikalailla Panasonicin kanssa -suosittelenko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minulla taas on ollut ongelmia aikalailla Panasonicin kanssa -suosittelenko?
Nyt alkaa Panasonicin 9. lämmityskausi ilman mitään ongelmia. Hyvää on sisäyksikön hiljainen käyntiääni eikä juuri naksumisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2334169Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122634Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412382Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161436Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811436- 481179
- 781087
- 59963
- 45946
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921