Mageia yllätti

Anonyymi

Minulla on product: RTL8821CE 802.11ac PCIe Wireless Network Adapter wi-fi yhteys mutta fedora, debian, ubuntu eikä mint suostuneet löytämään sitä ennenkuin oli ladannut joukon loitsuja mutta mageia tunnisti heti automattisesti yhteyden.
Samoin tässä oli helppo osiointi ohjelma ja mageia teki automaattisesti valittuun tilaan home-osion mitä muut ei tee. Itse suosin home-osion käyttöä jos tarvii asentaa käyttis jostain syystä uudelleen.
Ainut ongelma on että en tiedä mitä käskyjä, siis missä muodossa kirjoittaa päätteelle jos haluaa päivittää päätteen kautta ja millä käskyllä asennetaan päätteessä ohjelmia?
Muuten tämä on loisto valinta wi-fi yhteyttä haluavalle.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Avaus on valheellista trollausta! Paskapuhuntaa!


      • Anonyymi

        Kiitos. Siellähän oli paljon asiaa vaikka en olemattomalla englannin taidoilla suurinta osaa ymmärtänyt mutta tärkein tuli selväksi.

        Aloittaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avaus on valheellista trollausta! Paskapuhuntaa!

        Täyttä paskapuhetta, RTL8821CE 802.11ac PCIe Wireless Network Adapter toimii heittämällä joka jakelussa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täyttä paskapuhetta, RTL8821CE 802.11ac PCIe Wireless Network Adapter toimii heittämällä joka jakelussa!

        Onko Ubuntun käyttäminen noin vaikeaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täyttä paskapuhetta, RTL8821CE 802.11ac PCIe Wireless Network Adapter toimii heittämällä joka jakelussa!

        Ei toimi ubuntussa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei toimi ubuntussa!

        Todellakin toimii! winhihhhulien valheita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin toimii! winhihhhulien valheita.

        Windowsin käyttäjät eivät mene tuollaista valehtelemaan. Kun itse valehtelee, niin kuvittelee että kaikki muutkin tekevät niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Windowsin käyttäjät eivät mene tuollaista valehtelemaan. Kun itse valehtelee, niin kuvittelee että kaikki muutkin tekevät niin.

        Kolihan se täälä vuosikymmenen on hokenut kaikee paskaa että ei toimi ei toimi valheelisesti!

        Avauskin valetta Koska ainakun Ubuntussa ja Fedorassa olen itse kokleillut toimii oman mitään säätöä ja ongelmaa!

        HP laitteissanan noita tapaa usein ja aina on toiminut!

        Mutta windows 10 kanssa onkin kyseen alaista siinä kun tahmaa ja katkoo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Windowsin käyttäjät eivät mene tuollaista valehtelemaan. Kun itse valehtelee, niin kuvittelee että kaikki muutkin tekevät niin.

        Miksi täällä on windows-käyttäjiä jotka kuvittelee tietävänsä paremmin asiat kuin linux-käyttäjät? Sitten syytellään puolin ja toisin valehtelijoiksi vaikka ne todelliset valehtelijat on windows-leirissä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1402
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1275
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe