Päivittäin luen uutisista kun some sekoaa milloin mistäkin aiheesta. Miten some voi seota? Sosiaalinen media on joukko internet-sovelluksia, joten miten some voi seota kissan tai koiran kuvasta? Kun Iltalehti väittää somen seonneen optisesta harhasta, kissasta, koirasta, ruokareseptistä tms, minun nettini ei ole kertaakaan seonnut.
Ja lopuksi. En mieti tätä asiaa siksi että olen työtön joka istuu päivät pitkät kotona. Käyn viisi päivää viikossa paskassa duunissa. Tulen kyrpä otsassa kotiin, luen uutiset ja sen jälkeen puran vitutukseni milloin mihinkin.
Some sekoaa
Anonyymi
0
174
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411985Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101355- 1051108
- 103930
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88914- 66781
- 33672
Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku15572Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.76544- 78511