Erikoinen kuvio tämäkin

Anonyymi

On eräs nainen, jonka kanssa minulla on molemminpuolista kiinnostusta. Ongelma on siinä, että hän haluaisi vain seksiä ja minulla taas on muitakin tunteita häntä kohtaan, enkä halua irrallista seksiä. Mitään ei ole tapahtunut.

Sitten on eräs toinen nainen, jolla on tunteita minua kohtaan ja joka haluaisi aloittaa suhteen kanssani. Hän on ihana ihminen, mutta minulla ei ole sellaisia tunteita häntä kohtaan. Mitään ei ole tapahtunut hänenkään kanssa.

53

804

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kerron vielä vähän lisää näistä naisista. Olen melko varma, että ensiksi mainitulla seksinaisella ei ole oikeaa kokemusta naisista, vaan pelkästään seksikokemusta. Toisella naisella taas on ollut parisuhteita naisten kanssa niin kuin minullakin.

      Olen kysynyt tästä asiasta muutaman ystävän ja sukulaisen mielipidettä, mutta eihän tähän kukaan osaa mitään sanoa, koska molemmat tilanteet ovat mahdottomia.

      • Anonyymi

        Voiko olla että tunnet niin vahvasti 1.naista kohtaa, ettet sen takia ole kiinnostunut 2.naisesta? Jos ekaa ei olisi, voisiko tilanne olla toinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko olla että tunnet niin vahvasti 1.naista kohtaa, ettet sen takia ole kiinnostunut 2.naisesta? Jos ekaa ei olisi, voisiko tilanne olla toinen?

        Hyvä kysymys, en osaa oikein sanoa, koska nämä molemmat tilanteet ovat kehittyneet melkein yhtä aikaa sattumalta. Siksi en osaa arvioida, miten asia olisi mennyt ilman tähän seksinaiseen tutustumista.

        Olen siis vähän ihastunut häneen, mutta en missään hirveässä huurussa ole kumminkaan. Olen ihan aikuinen nainen, eikä minulla ole pää mitenkään liikaa pyörällä yleensäkään tämmöisissä asioissa. Hän kumminkin on mielestäni ihana, vaikka joitakin ärsyttäviäkin piirteitä on. Tämä toinen nainen taas on ihana eri tavalla, mutta häntä kohtaan minulla on ystävyyden tunteita. Hän on sitten taas ihastunut minuun jostakin syystä.


    • Anonyymi

      Minua harmittaa miksi en voi kiinnostua ihanasta naisesta, joka on minuun ihastunut. Pidän hänestä kyllä muuten. Voi kun voisin määrätä tunteitani. Yritän kumminkin olla hyvin neutraali hänen seurassaan, ettei tule väärää käsitystä. Ihastuneena tulkitsee helposti viattomatkin ilmeet ja sanat väärin. Yritän olla neutraali myös seksinaisen seurassa, mutta hän ehkä näkee minun tunteeni ja sen, että minäkin haluan häntä. Kauhistuttaa ajatuskin siitä, että hän koskisi minuun. Onneksi hän ei tee semmoista.

      • Anonyymi

        Kylläpä on vaikea ja jännittävä tilanne. Liian usein törmään itsekin siihen tunteiden yksipuolisuuteen. Toivottavasti jokin ratkaisu tilanteeseen löytyy, huvitti hirveästi tuo "seksinainen", mutta lienee osuva nimi:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpä on vaikea ja jännittävä tilanne. Liian usein törmään itsekin siihen tunteiden yksipuolisuuteen. Toivottavasti jokin ratkaisu tilanteeseen löytyy, huvitti hirveästi tuo "seksinainen", mutta lienee osuva nimi:D

        Niin, ei tähän mitään kaikkia tai ketään tyydyttävää ratkaisua ole. Minä ehkä voisin ratkaista asian niin, että olisin ystävä sekä seksinaisen että tunnenaisen kanssa. Arvelen kumminkin, ettei kumpikaan heistä halua semmoista suhdetta minun kanssani.

        Onneksi nämä naiset eivät tunne toisiaan.


    • Anonyymi

      Tämä tilanne vaivaa minua, kun en voi muuttaa sitä millään omalla toiminnalla tai puhumalla. Tykkään puhua kaikesta, jos minulla on jotain epäselvyyttä toisen tunteista tai ajatuksista, niin kysyn suoraan. Mutta mitä tuommoinen auttaa, kun tulee näitä ihmeellisiä dilemmoja, joissa ei ole mitään tehtävissä, eikä ole mitään kysyttävää tai sanottavaa.

    • Anonyymi

      En ole keksinyt tähän tilanteeseen vieläkään mitään hyvää toimintatapaa. Tapaan molempia naisia usein mutta eri paikoissa. Osittain tapaaminen on myös pakon sanelemaa. Viisainta olisi ottaa etäisyyttä seksinaiseen, mutta en halua tehdä niin, koska nautin hänen seurastaan ja läsnäolostaan. Tunnenainen haluaisi tavata minua enemmän, mutta ei ole suoraan mitään ehdottanut. Haluaisin olla hänen ystävänsä ja yritän hieman alleviivata sitä, ettei tule väärinkäsitystä.

      Tämmöinen tilanne ei kyllä ole mistään kotoisin, alkaa jo ahdistaa.

    • Anonyymi

      Minä en uskalla aloittaa seksinaisen kanssa mitään, koska minulla on jo nyt tunteita häntä kohtaan ja tilanne vain pahenisi. En halua sydänsuruja elämääni.

    • Anonyymi

      Eikö kenelläkään muulla ole tämmöistä tilannetta tai edes lähes vastaavaa?

    • Anonyymi

      Löysin vihdoin tämän oman keskusteluni. Tilanne on nyt tämmöinen:

      Seksinainen ei enää halua edes puhua minun kanssani ja muutenkin käytös on omituista, suorastaan kylmäkiskoista. Minulle tuli ensin paha mieli, kun huomasin tämän, mutta sitten mietin asiaa ja tajusin, että oikeastaan tilanne on parempi tämmöisenä, kun ei ole enää vaaraa, että vahingossa tapahtuu jotain. Sitäpaitsi nyt minäkään en enää halua puhua hänen kanssaan, koska loukkaannuin. Minusta on väärin kohdella toista ihmistä tuolla tavoin ilman mitään syytä.

      Tunnenainen on kutsunut minut yhteen paikkaan. Pelkään että hän odottaa jotain enemmän kuin ystävyyttä, vaikka aina sanon hänelle "kiva kun me ollaan ystävystytty" ja muuta semmoista, ettei tulisi väärinkäsityksiä. Nyt en tiedä menisinkö vai enkö. Mitä mieltä te olette, pitäisikö mennä vai olla menemättä? Se on semmoinen paikka, missä ollaan aika paljon kahdestaan. Tykkään hänestä paljon ystävänä, enkä halua, että hänelle tulee paha mieli tai minulle kiusallinen tilanne. Tiedän ettei hän mitään seksuaalista ehdottaisi heti, hän ei ole semmoinen yhtään, mutta pelkään, että hän alkaa puhua tunteistaan.

      • Anonyymi

        Mitä sitten, jos alkaa puhua tunteistaan? Sehän on hyvä mahdollisuus keskustella asiat halki ja kertoa rehellisesti ja suoraan omat fiilikset ja toisen fiilikset. Hän voi sitten itse päättää haluaako jatkaa ystävänä vai onko ystävyys ilman romantiikkaa hänelle mahdotonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitten, jos alkaa puhua tunteistaan? Sehän on hyvä mahdollisuus keskustella asiat halki ja kertoa rehellisesti ja suoraan omat fiilikset ja toisen fiilikset. Hän voi sitten itse päättää haluaako jatkaa ystävänä vai onko ystävyys ilman romantiikkaa hänelle mahdotonta.

        Niin, teoriassa tilanne voisi mennä noin, mutta meidän ystävyyssuhde ei ole vielä niin syvä, että se varmasti kestäisi isompia tunnekuohuja. Minä haluaisin, että ystävyys säilyy ja tuommoinen "kohtaus" voisi olla aika iso riski. Sitäpaitsi kaikki eivät aina ole oikeasti valmiita kovin suoraan puheeseen tunteista, vaikka itse aloittaisivat niistä puhumisen. Minulla kokemusta semmoisista tilanteista ennenkin ja haluan kuunnella intuitiotani

        Minä ajattelen myös, että voiko tunnenainen tulkita minun suostumukseni lähteä hänen kanssaan jonnekin isompaan juttuun, merkiksi romanttisesta kiinnostuksesta. Kyseinen paikka on semmoinen, mihin voi mennä ystävänkin kanssa, mutta tietäähän sen, miten kuka tahansa ihastuneena tulkitsee haluamallaan tavalla ja ylikorostaa kaikkea. En halua johdattaa häntä harhaan.


      • Anonyymi

        Miksi tämä seksinainen ei enää halua puhua kanssasi? Alkoiko puhumattomuus yhtäkkiä? Jokin syy siihen on oltava ellei ole aivan tuuliviiri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tämä seksinainen ei enää halua puhua kanssasi? Alkoiko puhumattomuus yhtäkkiä? Jokin syy siihen on oltava ellei ole aivan tuuliviiri.

        Niin, se alkoi aivan yhtäkkiä ja tiedän kyllä hänen syynsä, mutta se ei ole mikään hyvä syy. Seksinainen on nyt yhtäkkiä keksinyt suuttua minulle siitä, että en halua alkaa hänen kanssaan pelkkään seksisuhteeseen, vaikka se on ollut hänen tiedossaan koko ajan, koska olen sanonut selvästi jo alunperin, ettei semmoiset seksisuhteet kiinnosta minua. Ei hän kokonaan puhumaton ole, mutta ei halua puhua mitään ylimääräistä vain pakollisen. Ennen puhuimme ihan tavallisesti kaikenlaista, mutta olkoon vaan puhumatta, oikeastaan on parempi mitä vähemmän puhutaan.


    • Anonyymi

      Tutustu rauhassa tunnenaiseen! Miksi pitäisi kiirehtiä? Jos ystävyyttä on, niin sitten on sitä. Jos kehittyy joksikin muuksi, niin kehittyy.

      • Anonyymi

        Minä en halua mitään kiirehtimistä ja siitä onkin juuri kysymys, kun minä olen huomannut, että tunnenainen haluaa kiirehtiä johonkin suuntaan. Minun puolestani voitaisiin tutustua ihan rauhassa ja olla ystäviä vaikka maailmanloppuun asti, mutta en voi sille mitään, että hänellä on romanttisia tunteita minua kohtaan. En edes tajua mistä se on voinut saada alkunsa, koska minä en ole flirttaillut hänelle ikinä, enkä ole muullakaan tavalla antanut ymmärtää mitään semmoista.


      • Anonyymi

        Minä en halua kiirehtiä mitään ja siitä juuri onkin kysymys, kun minä olen huomannut, että tunnenainen haluaa kiirehtiä johonkin suuntaan. Minun puolestani voitaisiin olla ystäviä vaikka maailmanloppuun asti ja haluan tutustua ihan rauhassa häneen, mutta en voi sille mitään, että hänellä on romanttisia tunteita minua kohtaan. En edes tajua mistä semmoinen on saanut alkunsa, koska minä en ole ikinä flirttaillut hänelle, enkä antanut ymmärtää mitään semmoista muutenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en halua kiirehtiä mitään ja siitä juuri onkin kysymys, kun minä olen huomannut, että tunnenainen haluaa kiirehtiä johonkin suuntaan. Minun puolestani voitaisiin olla ystäviä vaikka maailmanloppuun asti ja haluan tutustua ihan rauhassa häneen, mutta en voi sille mitään, että hänellä on romanttisia tunteita minua kohtaan. En edes tajua mistä semmoinen on saanut alkunsa, koska minä en ole ikinä flirttaillut hänelle, enkä antanut ymmärtää mitään semmoista muutenkaan.

        Nyt vastauksia tuli yhtäkkiä monta vaikka ensin ei vastaaminen onnistunut ollenkaan aaarrggghhhh!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en halua kiirehtiä mitään ja siitä juuri onkin kysymys, kun minä olen huomannut, että tunnenainen haluaa kiirehtiä johonkin suuntaan. Minun puolestani voitaisiin olla ystäviä vaikka maailmanloppuun asti ja haluan tutustua ihan rauhassa häneen, mutta en voi sille mitään, että hänellä on romanttisia tunteita minua kohtaan. En edes tajua mistä semmoinen on saanut alkunsa, koska minä en ole ikinä flirttaillut hänelle, enkä antanut ymmärtää mitään semmoista muutenkaan.

        Ehkä nyt ymmärrät että jotkut vaan ihastuu joihinkin ja haluaisivat enemmän. Vaikka ei olis flirttiä ollut hänellä voi silti olla tunteita. Myös siksi teidän kannattaa puhua ja voit korjata että sinulla ei ole muita tunteita häntä kohtaan kuin ystävyyttä ja että hän ei sitten kuvittele muuta.. kun kukaan ei ole ajatustenlukija ja kaikki ei ymmärrä flirttiä tai sen puuttumista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä nyt ymmärrät että jotkut vaan ihastuu joihinkin ja haluaisivat enemmän. Vaikka ei olis flirttiä ollut hänellä voi silti olla tunteita. Myös siksi teidän kannattaa puhua ja voit korjata että sinulla ei ole muita tunteita häntä kohtaan kuin ystävyyttä ja että hän ei sitten kuvittele muuta.. kun kukaan ei ole ajatustenlukija ja kaikki ei ymmärrä flirttiä tai sen puuttumista.

        Niin, ymmärrän että voi ihastua, mistä olet saanut päähäsi, että en semmoista ymmärtäisi. Olenhan minäkin ihastunut seksinaiseen, vaikka hän on ärsyttävä, eikä koko jutussa ole mitään järkeä muutenkaan.

        Minä voisin kyllä puhua vaikka mistä, mutta en halua, että tunnenaiselle tulee paha mieli ja minulla on semmoinen tunne, että niin tulee käymään, jos tästä asiasta puhutaan nyt. Minusta intuitioon kannattaa yleensä luottaa.


    • Anonyymi

      Minä teen nyt niin, että lähden tunnenaisen kanssa sinne hänen ehdottamaansa paikkaan, koska haluan, että meidän ystävyys syvenee ja haluan muutenkin mennä sinne. Jos tilanne alkaa yhtään kallistua vaaralliseen suuntaan, otan itse puheeksi kuinka ihanaa on, että ollaan ystäviä, ennen kuin hän ehtii sanoa mitään ja niin voi välttää kiusallisuuden ja pahan mielen. Voi myös olla, ettei mitään tuommoista tapahdukaan ja turhaan tätä nyt pohdin.

      Seksinaisen kanssa pidän etäisyyttä, mikä on helppoa nyt kun ei enää puhutakaan paljon mitään.

      Kiitos kun autatte minua ratkaisemaan näitä ihmeellisiä tilanteita!

      • Anonyymi

        Jos olen itse ihastunut ja ihastukseni kohde puhuu siitä, miten ihanaa on, että olemme ystäviä, otan tämän vain rohkaisuna ja merkkinä siitä, että hän pitää minusta. Eöi minulla tuo siis toimisi täysin päin vastoin kuin miten olet ajatellut sen toimivan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olen itse ihastunut ja ihastukseni kohde puhuu siitä, miten ihanaa on, että olemme ystäviä, otan tämän vain rohkaisuna ja merkkinä siitä, että hän pitää minusta. Eöi minulla tuo siis toimisi täysin päin vastoin kuin miten olet ajatellut sen toimivan.

        Sama tuli mieleen. Ihastunut saattaa odottaa merkkejä sinun tunteistasi ennenkuin paljastaa omansa. Kaikki positiivinen vastaantulo voi riittää tähän. Tämän takia kannattaisikin ehdottomasti puhua suoraan jo ennen kuin tilanne etenee mahdolliseen tunnustusvaiheeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olen itse ihastunut ja ihastukseni kohde puhuu siitä, miten ihanaa on, että olemme ystäviä, otan tämän vain rohkaisuna ja merkkinä siitä, että hän pitää minusta. Eöi minulla tuo siis toimisi täysin päin vastoin kuin miten olet ajatellut sen toimivan.

        Mielenkiintoista, minä taas koen ystävyyden täysin eri juttuna kuin rakkaussuhteen. Kun joku sanoo minulle, miten ihanaa on olla ystäviä, oletan sen ilman muuta tarkoittavan niin kuin sanotaan, eikä mitään muuta. Ikinä en ottaisi tuommoista rohkaisuna aloitteen tekemiseen, vaan ihan päinvastoin. Tietty se on merkki siitä, että tykkää toisesta, mutta ystävyys on kumminkin ihan erilainen tunne kuin ihastuminen tai rakkaus. Hyvä tietää, että joku voisi tuommoisen ystävyydestä puhumisenkin ottaa rohkaisuna muuhun, kun minulle se on ihan vieras näkökulma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama tuli mieleen. Ihastunut saattaa odottaa merkkejä sinun tunteistasi ennenkuin paljastaa omansa. Kaikki positiivinen vastaantulo voi riittää tähän. Tämän takia kannattaisikin ehdottomasti puhua suoraan jo ennen kuin tilanne etenee mahdolliseen tunnustusvaiheeseen.

        Hyvä ihme, minä ajattelen juuri sen ystävyydestä puhumisen olevan suoraa puhetta. Eivätkö ihmiset enää nykyään ymmärrä omaa äidinkieltään ja sen merkityksiä. Miksi joku kiertelisi ja puhuisi ystävyydestä, jos kerran on ihan muunlaisia tunteita. Minusta tuommoinen on sitäpaitsi muutenkin selvää, että ystävyydestä on kysymys aina, ellei jollakin tavalla osoiteta, että on romanttista kiinnostusta. Mutta kyllä minä nyt uskon teitä, enkä sano mitään semmoista positiivista, minkä voisi mitenkään tulkita miksikään. Minä vaan olen luonteeltani semmoinen, että sanon tosi helposti kaikenlaista suuntaan ja toiseen.


    • Anonyymi

      Ehkä minun pitäisi kertoa tunnenaiselle, että olen ihastunut toiseen, vaikka siitä jutusta ei mitään tulekaan. Kertoisin vaan muina naisina, ihan häneen liittymättä, niin kuin ystävälle kerrotaan semmoisia asioita. Vai onko se liian raadollista kumminkin ja hänelle tulee turhaan paha mieli, kun minulla ei oikeasti ole tapahtunut mitään seksinaisen kanssa, eikä tule tapahtumaan vastaisuudessakaan?

      • Anonyymi

        Mielestäni voisit kertoa. Kertominen ei ole raadollista, et ole vastuussa hänen tunteistaan. Näkisin että kertominen voisi selventää tilannetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni voisit kertoa. Kertominen ei ole raadollista, et ole vastuussa hänen tunteistaan. Näkisin että kertominen voisi selventää tilannetta.

        Niin, olen nyt pohtinut tätä tilannetta joka suuntaan ja alkaa tuntua siltä, etten millään voi välttää jonkinlaista pahan mielen aiheuttamista jossakin vaiheessa. En tajua miten tämmöisiä hankalia tilanteita syntyy, vaikka miten olisi oma itsensä, eikä yrittäisi mitään.

        Minä teen nyt niin, että kerron tunnenaiselle olevani ihastunut erääseen naiseen, niin sitten hän ei oleta mitään. Semmoista ei varmaan kannata mainita, että kyseinen tilanne ei tule johtamaan mihinkään. Toivottavasti tämä ei nyt vaikuta meidän ystävyyden kehittymiseen, mutta jos vaikuttaa, niin ei voi sillekään taas mitään.

        Kiitos teille kaikille avusta, tämä on ihana vertaistukipalsta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, olen nyt pohtinut tätä tilannetta joka suuntaan ja alkaa tuntua siltä, etten millään voi välttää jonkinlaista pahan mielen aiheuttamista jossakin vaiheessa. En tajua miten tämmöisiä hankalia tilanteita syntyy, vaikka miten olisi oma itsensä, eikä yrittäisi mitään.

        Minä teen nyt niin, että kerron tunnenaiselle olevani ihastunut erääseen naiseen, niin sitten hän ei oleta mitään. Semmoista ei varmaan kannata mainita, että kyseinen tilanne ei tule johtamaan mihinkään. Toivottavasti tämä ei nyt vaikuta meidän ystävyyden kehittymiseen, mutta jos vaikuttaa, niin ei voi sillekään taas mitään.

        Kiitos teille kaikille avusta, tämä on ihana vertaistukipalsta!

        Varmasti kannattaa kertoa, voi osaltaan selventää tilannetta.

        Pakko kuitenkin sanoa sekin, että itse en moisestakaan lopullisesti lannistu, sillä itselläni on usein monia ihastuksia yhtä aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti kannattaa kertoa, voi osaltaan selventää tilannetta.

        Pakko kuitenkin sanoa sekin, että itse en moisestakaan lopullisesti lannistu, sillä itselläni on usein monia ihastuksia yhtä aikaa.

        Niin, mutta minä en olekaan tuommoinen mustekalanainen, joka levittää tunnelonkeroitaan joka suuntaan. Minulla ei ole ikinä ollut romanttisia tunteita yhtä aikaa monia kohtaan, ihan vieras ajatuskin. Sitäpaitsi aika kevyitä semmoisten tunteiden täytyy olla, joita riittää joka puolelle.

        Vaikka sinä oletkin lannistumaton, niin tuskin tunnenainen kumminkaan on semmoinen. Uskon että hän ymmärtää minut oikein. Vai mitä ihmettä minun sitten pitäisi sanoa hänelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, mutta minä en olekaan tuommoinen mustekalanainen, joka levittää tunnelonkeroitaan joka suuntaan. Minulla ei ole ikinä ollut romanttisia tunteita yhtä aikaa monia kohtaan, ihan vieras ajatuskin. Sitäpaitsi aika kevyitä semmoisten tunteiden täytyy olla, joita riittää joka puolelle.

        Vaikka sinä oletkin lannistumaton, niin tuskin tunnenainen kumminkaan on semmoinen. Uskon että hän ymmärtää minut oikein. Vai mitä ihmettä minun sitten pitäisi sanoa hänelle?

        Hyvin tässä joku kirjoittaja sanoikin, että et ole vastuussa kenenkään muun tunteista, (vaikka siltä tuntuisikin).Ikävää tietysti jos tunnenainen pahoittaa mielensä ja ystävyytenne kärsii. Sen on sitten hänen käsissään, haluaako pysytellä kuinka tiiviissä väleissä sinuun jatkossa, osaako olla ystäväsi jne. Parempi mielestäni korostaa sinun osaltasi tuota ystävyyttänne ja kertoa vaikka siitä ihastumisestasikin toiseen. Voisi hieman selkeyttää välejänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin tässä joku kirjoittaja sanoikin, että et ole vastuussa kenenkään muun tunteista, (vaikka siltä tuntuisikin).Ikävää tietysti jos tunnenainen pahoittaa mielensä ja ystävyytenne kärsii. Sen on sitten hänen käsissään, haluaako pysytellä kuinka tiiviissä väleissä sinuun jatkossa, osaako olla ystäväsi jne. Parempi mielestäni korostaa sinun osaltasi tuota ystävyyttänne ja kertoa vaikka siitä ihastumisestasikin toiseen. Voisi hieman selkeyttää välejänne.

        Niin, kyllä tuo on paras tapa minustakin. Silti näistä kommenteista jää semmoinen tunne, että välttämättä mikään ei auta teki niin tai näin, mikä on varmaan totuus loppujen lopuksi.

        Tiedän kyllä, että en ole vastuussa tunnenaisen tunteista, kun en ole mitään tehnytkään niiden aiheuttamiseksi. En kumminkaan haluaisi, että hänelle tulee paha mieli, mutta niin tulee käymään.

        Voi kun nämä asiat eivät olisi tämmöisiä, vaan menisivät luonnostaan yksiin!


    • Anonyymi

      Mistä tiedät että tunnenainen on ihastunut sinuun, jos hän ei ole tunteistaan kertonut/yrität välttää tunteista kertomiseen johtavaa tilannetta?

      • Anonyymi

        Niin, minä näen ja huomaan sen hänen nonverbaalisesta ilmaisustaan. Hän myös käyttäytyy muutenkin niin kuin ihastuneet käyttäytyvät. Ei semmoinen jää ikinä huomaamatta, ei ihastumista voi peittää, vaikka yrittäisikin. Minä ainakin olen aina huomannut heti, kun joku on ihastunut minuun ja tiedän, että minustakin huomaa hyvin.


    • Anonyymi

      keskustelun nosto.

    • Anonyymi

      Minä tulen pian hulluksi näiden naisten vuoksi, kun tämä tilanne on niin kummallinen.

      • Anonyymi

        Onko tapahtunut jotain uutta? Olitko jo tunnenaisen kanssa siellä tapahtumassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tapahtunut jotain uutta? Olitko jo tunnenaisen kanssa siellä tapahtumassa?

        Juu, me olimme siellä ja puhuimme. Minusta ensin tuntui, että sain tunnenaisen ymmärtämään, että minä toivon meidän olevan ystäviä ja tuntui, että pääsimme asiasta yksimielisyyteen ja hänkin lopulta ajatteli samoin, mutta sitten tiedostin, ettei hän oikeasti kykene niin ajattelemaan, eikä sille voi mitään. Nyt me olemme "virallisesti" ystäviä, mutta oikeasti vain minä olen.

        Tämmöinen on niin vaikeaa. Minä yritin tuoda esiin huonoja puoliani, mutta ei se auttanut yhtään, silti hänelle tuli paha mieli. Toivon että hän kohtaa pian jonkun muun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, me olimme siellä ja puhuimme. Minusta ensin tuntui, että sain tunnenaisen ymmärtämään, että minä toivon meidän olevan ystäviä ja tuntui, että pääsimme asiasta yksimielisyyteen ja hänkin lopulta ajatteli samoin, mutta sitten tiedostin, ettei hän oikeasti kykene niin ajattelemaan, eikä sille voi mitään. Nyt me olemme "virallisesti" ystäviä, mutta oikeasti vain minä olen.

        Tämmöinen on niin vaikeaa. Minä yritin tuoda esiin huonoja puoliani, mutta ei se auttanut yhtään, silti hänelle tuli paha mieli. Toivon että hän kohtaa pian jonkun muun.

        Mistä tiedostit, ettei hän kykene olemaan ystäväsi, vaikka sanoi niin? Ts. miksi et luita hänen sanoinhinsa tai että hän puhuisi rehellisesti tunteistaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedostit, ettei hän kykene olemaan ystäväsi, vaikka sanoi niin? Ts. miksi et luita hänen sanoinhinsa tai että hän puhuisi rehellisesti tunteistaan?

        Niin, minä luotan häneen, mutta ei tunteitaan voi pakottaa, voi ulkoisesti käyttäytyä kuin ystävä, mutta sisällä on eri todellisuus ja kärsii. Hän jäi odottamaan, vaikka ei sanonut sitä, ei semmoista tarvitse sanoa ääneen. Minä näen miten hän katsoo minua, kun hän luulee, että en huomaa.


      • Anonyymi

        Onneksi seksinaiselle ja minulle tulee pian konkreettinen ero, niin ainakin toinen näistä tilanteista päättyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi seksinaiselle ja minulle tulee pian konkreettinen ero, niin ainakin toinen näistä tilanteista päättyy.

        Mikä ero teille tulee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ero teille tulee?

        En minä kerro mikä, eikä sillä ole merkitystäkään. Olennaista on, että piina päättyy pian. Seksinaisen kanssa tulee ihan hulluksi, eikä semmoista kukaan kestä loputtomiin.


    • Anonyymi

      Ota vaan rohkeasti aloite ja katso mitä siellä housuissa on . Voi olla , että hän on pessyt alapäänsä siinä toivossa , että käyttäisit häntä .

    • Anonyymi

      Voi elämän kevät tätä tilannetta. Seksinainen tekee minut hulluksi tahallaan. Minä en kerta kaikkiaan kykene olemaan neutraali hänen seurassaan, vaikka kuinka yritän parhaani. Jos joku ulkopuolinen minua katselee, niin takuuvarmasti näkee mistä on kysymys.

      Minkä minä sille voin, että minulla on tämmöinen tunne häntä kohtaan. Puhuin taas tästä asiasta sukulaisten ja yhden ystävän kanssa, mutta ei se mitään auta.

      • Anonyymi

        Eikö teille tullutkaan eroa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö teille tullutkaan eroa?

        Niin, ei ole vielä tullut, mutta pian tulee ja sekin tuntuu pahalta, vaikka on toisaalta helpottavaa. Tämä on niin kummallinen koko tilanne. Minä en voi olla ajattelematta seksinaista, vaikka kuinka yritän ajatella kaikkea muuta vaan. Semmoista se on, ei voi mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, ei ole vielä tullut, mutta pian tulee ja sekin tuntuu pahalta, vaikka on toisaalta helpottavaa. Tämä on niin kummallinen koko tilanne. Minä en voi olla ajattelematta seksinaista, vaikka kuinka yritän ajatella kaikkea muuta vaan. Semmoista se on, ei voi mitään.

        Voi hyvä ihme miten minua ahdistaa. Minä näin viime yönä unta seksinaisesta, mutta ei se ollut seksiuni, vaan romanttinen enemmän. En nyt kumminkaan kerro sitä unta tässä. Ystäväni sanoi juuri äsken, että seksinainen on sekoittanut minun pääni, kun olen ollut niin kummallinen viime aikoina. Ihan järjetöntä tämmöinen, kun mitään ei ole edes tapahtunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi hyvä ihme miten minua ahdistaa. Minä näin viime yönä unta seksinaisesta, mutta ei se ollut seksiuni, vaan romanttinen enemmän. En nyt kumminkaan kerro sitä unta tässä. Ystäväni sanoi juuri äsken, että seksinainen on sekoittanut minun pääni, kun olen ollut niin kummallinen viime aikoina. Ihan järjetöntä tämmöinen, kun mitään ei ole edes tapahtunut.

        Pystyisitkö puhumaan hänen kanssaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi hyvä ihme miten minua ahdistaa. Minä näin viime yönä unta seksinaisesta, mutta ei se ollut seksiuni, vaan romanttinen enemmän. En nyt kumminkaan kerro sitä unta tässä. Ystäväni sanoi juuri äsken, että seksinainen on sekoittanut minun pääni, kun olen ollut niin kummallinen viime aikoina. Ihan järjetöntä tämmöinen, kun mitään ei ole edes tapahtunut.

        Upealta kuulosta.
        Toivottavasti pääset joskus romanttisiin tilanteisiin seksinaisen kanssa.
        Itse ymmärrän tämän seksinais termin täydellisesti.
        Itse himoitsen itseäni nuorempaa varattua työtoveria.
        Joskus, kun hän viestittelee iltasella, niin nää villejä unia, jossa hän on seurassani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pystyisitkö puhumaan hänen kanssaan?

        Kyllä minä pystyisin, mutta kun ei ole mitään semmoista puhuttavaa, mikä vaikuttaisi tähän tilanteeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Upealta kuulosta.
        Toivottavasti pääset joskus romanttisiin tilanteisiin seksinaisen kanssa.
        Itse ymmärrän tämän seksinais termin täydellisesti.
        Itse himoitsen itseäni nuorempaa varattua työtoveria.
        Joskus, kun hän viestittelee iltasella, niin nää villejä unia, jossa hän on seurassani.

        Voi kauhea mikä tilanne sinullakin on. Ihme on, jos ei hulluksi tule tämmöisten mahdottomien tilanteiden kanssa. Seksinainen ei sentään viestittele minulle iltaisin, en muuten varmaan voisi nukkua sitäkään vähää kuin nyt nukun.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1913
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1486
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      16
      1398
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe