onpas Negative paska

joo

1. Ei sitä laulajaa voi erottaa naisesta, sellaiset hiukset, meikkiä...ohhoh... Kireissä nahkahousuissa kyykkii lavalla että persvako vilkkuu. Ja ilman paitaa..hyrr....eihän sillä ole mitään näytettävääkään! Kuulin että on myös nännilävistys (onko totta?) ja sepä se vasta ällöttävää on.
2. Hilluu kännissä lavalla?? Mikä roolimalli sellainen on nuorille?? Jo on aikoihin eletty.. Onko tämä joku uusi ihq muoti että kännätään ja se on niin coolia, jopa lavalla esiintyessään.
3. Musiikki samaa paskaa mitä kaikki The Rasmukset ja kaikki on...suomalaista paskaa...

SOri mulla on huono päivä.

8

943

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinuska

      Jos puhut negativesta kakkos kohdassa niin jonne aaron ei tosiaankaan oo kännissä lavalla! (Kun taas joku Ville Valo on ihan eri asia.) Ehkä kaikkien mielestä nänniläväri ei oo ällöttävää. Miks pitäis olla jotain näytettävää?! Ja en oo huomannu että persvako ois vilkkunu. Sen housut on hienot! Meikkiä ei oo paljo. Ja musiikki on hyvää!

    • Tätivaan.

      Hetkonen...Et pidä koko bändistä ja silti VIITSITKIN tulla Negativen(mikälietäänyton) palstalle?Hankkikaa nyt herrantähden muuta tekemistä.

      Puutun vain tohon pukeutumisasiaan,ne meikkaa ja on glitteriä...Mutta Rasmukseen verrattavissa?Katu-uskottavuus ei ole ehkä samaa luokkaa kuin Hanoi Rocksissa,mutta stadion rokkia nuokin soittavat ja siksi se tyyli...

      • Rasputin

        luitko mitä palstan alussa sanottiin? "Keskustele Negativen musiikista" on tämän palstan tarkoitus....

        niin että mitä tarkoitat lauseella "Et pidä koko bändistä ja silti VIITSITKIN tulla Negativen(mikälietäänyton) palstalle?"

        Kyllä tällä palstalla saa haukkua aaronia homoksi ihan yhtä hyvällä omallatunnolla, kuin myös ylistääkkin neiti aaronia.


      • Tätivaan
        Rasputin kirjoitti:

        luitko mitä palstan alussa sanottiin? "Keskustele Negativen musiikista" on tämän palstan tarkoitus....

        niin että mitä tarkoitat lauseella "Et pidä koko bändistä ja silti VIITSITKIN tulla Negativen(mikälietäänyton) palstalle?"

        Kyllä tällä palstalla saa haukkua aaronia homoksi ihan yhtä hyvällä omallatunnolla, kuin myös ylistääkkin neiti aaronia.

        Luin kyllä.Mutta mikä ihme saa ihmisen tuhlaamaan hetkeäkään aikaansa haukkuakseen ko.bändiä?Sitä lähinnä ihmettelin.Mutta kukin tyylillään,eipä ole minulta pois.


    • Lennu :)

      Mä repesin tätä lukiessani :D Suorastaan pelasti mun muuten ääripaskan päiväni!

      1. Jonne näyttää naiselta, mitä pahaa? Oonhan mäkin kuulemma kulta ja hyvä mies :P Nännilävistys on herkku ;) Mä en ole kovin monessa livekuvassa nähnyt Jonnella nahkahousuja, ne on enemmän Larryn alaa.

      2. Joskus on kuulemma yrittänyt vetää keikan kännissä, mutta siitä lienee aikaa jo paljon ja tapaus ei ole uusiutunut.

      3. *repeilyä repeilyn jälkeen ja edelleen totaalirepeilyä* xD

      *roll*

      • negativeee fanittava girl

        siis negative ei oo paskaa koska jonne osaa laulaa ja kundit soittaa joten repikää siit et et negative on maailman ihanin bändi aina ja tuleee olemaan mun mielest.......


      • fanaattinen fani
        negativeee fanittava girl kirjoitti:

        siis negative ei oo paskaa koska jonne osaa laulaa ja kundit soittaa joten repikää siit et et negative on maailman ihanin bändi aina ja tuleee olemaan mun mielest.......

        äläs nyt mee sekottaa ville valoo ja jonne aaronii! jonne on sanonu cityssä ettei enää ikinä juo ennen keikkaa, koska oli joskus oli joskus kännissä tullu avanneeks keikan huutamalla: "haistakaa vittu,vammala!"


      • jeppesre
        fanaattinen fani kirjoitti:

        äläs nyt mee sekottaa ville valoo ja jonne aaronii! jonne on sanonu cityssä ettei enää ikinä juo ennen keikkaa, koska oli joskus oli joskus kännissä tullu avanneeks keikan huutamalla: "haistakaa vittu,vammala!"

        nii.. nehän onki huumeis siel keikal.. vitun narkkari pelle homot!!
        ne on vaan levyyhtiön rahastus tuote.. hinttarit.. just samalainen tuote ku anza peräruisku..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3045
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2291
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      122
      1680
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1533
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      891
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      754
    Aihe