onpas Negative paska

joo

1. Ei sitä laulajaa voi erottaa naisesta, sellaiset hiukset, meikkiä...ohhoh... Kireissä nahkahousuissa kyykkii lavalla että persvako vilkkuu. Ja ilman paitaa..hyrr....eihän sillä ole mitään näytettävääkään! Kuulin että on myös nännilävistys (onko totta?) ja sepä se vasta ällöttävää on.
2. Hilluu kännissä lavalla?? Mikä roolimalli sellainen on nuorille?? Jo on aikoihin eletty.. Onko tämä joku uusi ihq muoti että kännätään ja se on niin coolia, jopa lavalla esiintyessään.
3. Musiikki samaa paskaa mitä kaikki The Rasmukset ja kaikki on...suomalaista paskaa...

SOri mulla on huono päivä.

8

987

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinuska

Jos puhut negativesta kakkos kohdassa niin jonne aaron ei tosiaankaan oo kännissä lavalla! (Kun taas joku Ville Valo on ihan eri asia.) Ehkä kaikkien mielestä nänniläväri ei oo ällöttävää. Miks pitäis olla jotain näytettävää?! Ja en oo huomannu että persvako ois vilkkunu. Sen housut on hienot! Meikkiä ei oo paljo. Ja musiikki on hyvää!

• Tätivaan.

Hetkonen...Et pidä koko bändistä ja silti VIITSITKIN tulla Negativen(mikälietäänyton) palstalle?Hankkikaa nyt herrantähden muuta tekemistä.

Puutun vain tohon pukeutumisasiaan,ne meikkaa ja on glitteriä...Mutta Rasmukseen verrattavissa?Katu-uskottavuus ei ole ehkä samaa luokkaa kuin Hanoi Rocksissa,mutta stadion rokkia nuokin soittavat ja siksi se tyyli...

• Rasputin

luitko mitä palstan alussa sanottiin? "Keskustele Negativen musiikista" on tämän palstan tarkoitus....

niin että mitä tarkoitat lauseella "Et pidä koko bändistä ja silti VIITSITKIN tulla Negativen(mikälietäänyton) palstalle?"

Kyllä tällä palstalla saa haukkua aaronia homoksi ihan yhtä hyvällä omallatunnolla, kuin myös ylistääkkin neiti aaronia.

• Tätivaan
        Rasputin kirjoitti:

luitko mitä palstan alussa sanottiin? "Keskustele Negativen musiikista" on tämän palstan tarkoitus....

niin että mitä tarkoitat lauseella "Et pidä koko bändistä ja silti VIITSITKIN tulla Negativen(mikälietäänyton) palstalle?"

Kyllä tällä palstalla saa haukkua aaronia homoksi ihan yhtä hyvällä omallatunnolla, kuin myös ylistääkkin neiti aaronia.

Luin kyllä.Mutta mikä ihme saa ihmisen tuhlaamaan hetkeäkään aikaansa haukkuakseen ko.bändiä?Sitä lähinnä ihmettelin.Mutta kukin tyylillään,eipä ole minulta pois.

• Lennu :)

Mä repesin tätä lukiessani :D Suorastaan pelasti mun muuten ääripaskan päiväni!

1. Jonne näyttää naiselta, mitä pahaa? Oonhan mäkin kuulemma kulta ja hyvä mies :P Nännilävistys on herkku ;) Mä en ole kovin monessa livekuvassa nähnyt Jonnella nahkahousuja, ne on enemmän Larryn alaa.

2. Joskus on kuulemma yrittänyt vetää keikan kännissä, mutta siitä lienee aikaa jo paljon ja tapaus ei ole uusiutunut.

3. *repeilyä repeilyn jälkeen ja edelleen totaalirepeilyä* xD

*roll*

• negativeee fanittava girl

siis negative ei oo paskaa koska jonne osaa laulaa ja kundit soittaa joten repikää siit et et negative on maailman ihanin bändi aina ja tuleee olemaan mun mielest.......

• fanaattinen fani
        negativeee fanittava girl kirjoitti:

siis negative ei oo paskaa koska jonne osaa laulaa ja kundit soittaa joten repikää siit et et negative on maailman ihanin bändi aina ja tuleee olemaan mun mielest.......

äläs nyt mee sekottaa ville valoo ja jonne aaronii! jonne on sanonu cityssä ettei enää ikinä juo ennen keikkaa, koska oli joskus oli joskus kännissä tullu avanneeks keikan huutamalla: "haistakaa vittu,vammala!"

• jeppesre
        fanaattinen fani kirjoitti:

äläs nyt mee sekottaa ville valoo ja jonne aaronii! jonne on sanonu cityssä ettei enää ikinä juo ennen keikkaa, koska oli joskus oli joskus kännissä tullu avanneeks keikan huutamalla: "haistakaa vittu,vammala!"

nii.. nehän onki huumeis siel keikal.. vitun narkkari pelle homot!!
        ne on vaan levyyhtiön rahastus tuote.. hinttarit.. just samalainen tuote ku anza peräruisku..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 157
      3981
    2. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      92
      3362
    3. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      99
      2730
    4. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      283
      2568
    5. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      39
      2306
    6. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      150
      2054
    7. Sanna on pakottaja, domina

Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      6
      1654
    8. Mies älä

Odota enää vaan toimi. Pieni vinkkivitonen 🫰💥
      Ikävä
      42
      1059
    9. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      95
      1028
    10. Mä tiedän

Että sä tiedät, että mä tiedän, että sä tiedät. Me molemmat tiedetään. Onko näin?
      Ikävä
      53
      899
    Aihe