Kaikki hyväkuntoiset työttömät. Hakekaa ihmeessa lentäjäkoulutukseen finnairille. Mannertenvälisille pääsee lentämään. Moni lentäjä ei halua lentää näitä raskaita ja pitkiä lentoja, joissa kapteenit tienaa 300 000- 400 000e vuosi. Kotimaan lennoillakin tienaa jo mukavat 120 000e vuosi. Pulaa lentäjistä mannertenvälisille lennoille, siksi heille maksetaan ruhtinaallisesti plus kaikki muut edut siihen vielä päälle!!! Koulutus maksaa 60 000e, mutta tulee moninkertaisesti takaisin, kun pääsee lentämään.
Tiedotus työttömille
9
71
Vastaukset
- Anonyymi
Itse lennän lähimaihin vain. Noi mannertenväliset lennot aika raskaita, pitkiä ja tylsiä. Heille toki maksetaan ja se suotakoon heille, jotka viitsivät noita pitkiä lentoja lentää.
- Anonyymi
Onnistuneista pakkolaskuista saa bonuksia eläkekassaan, epäonnisista pakkolaskuista loppuu eläkekertymä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnistuneista pakkolaskuista saa bonuksia eläkekassaan, epäonnisista pakkolaskuista loppuu eläkekertymä.
ootko pölööjä??
- Anonyymi
Onko kukaan ihmetellyt miksi koulutappoja tehdään. Kyse yleensä epäoikeudenmukaisuudesta.
- Anonyymi
Lentäjillä hyvät palkat ja kuuluukin olla. Yksi pieni ajatuskatkos, niin lento voi päätyä kuolemaan. Kunnia niille, jotka jaksavat lentää mannertenvälisiä. Palkat niissä ruhtinaalliset, mutta en käy kateeksi☺
- Anonyymi
Joo ruvetkaa kaikki työttömät armeijan taistelulentäjiksi ,se on mukavaa.
- Anonyymi
Helpompaa toimeentuloa olisi kuitenkin varastaa uudehko Ferrari ja myydä se. Rahojen kanssa Aasiaan reppureissaamaan 1-2 vuoden ajaksi. Aikanaan paluu Suomestoliittoon konsulikyydillä. Sossu elättää ja maksuttomat oikeudenkäynnit. Oikeudenkyntien pitkittäminen viiteen vuoteen asti ja sen jälkeen on kohtuutonta tuomita varasta.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/miljonaariaiti-maria-alanen-kavalsi-miehensa-ferrarin-jatettin-rangaistukseen-tuomitsematta/7609422 - Anonyymi
Missä niitä kursseja on jonne työtön vois hakea lentäjäksi,eikös hyppy navetan katolta tunkiolle ainakin vastaa katapultti-istuimen käyttökokemusta,jos sen liittää cv:hen ansioluetteloon.Alkuharjottelun vois varmaan suorittaa F-35 häivehävittäjällä ja siirtyä sitten vähitellen vähän noppeempiin vehkeisiin.
- Anonyymi
Minä olen lentäjän poika............. eikös sellainen laulukin ole ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2214370Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223339Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2621935Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,61533Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381217Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611179Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin96885- 63755
- 30747
- 176730