Seuraavassa kuvaelma verkkokaupan pöyristyttävästä toiminnasta:
Ennen postimyyntifirmana toiminut, nykyisin tietenkin verkkokauppa, teki kolme räikeää virhettä. Näistä aiheutui melkoisesti päänvaivaa.
Virhe yksi: kokeilin, saisinko maksaa television osamaksulla. Tuli hylkäys ja kehotettiin valitsemaan toinen maksutapa. Oletin ettei
kauppaa syntynyt ja sovin käytetyn tv:n oston yksityiseltä. Sähköpostiini oli kuitenkin tullut ilmoitus: tuote on lähetetty.
Olisi ehdottomasti kuulunut ensin ilmoittaa, että osamaksu on hyväksytty ja pyytää vahvistusta.
Virhe kaksi: Olin tilannut kotiinkuljetuksen. Televisio piti olla Hitachi, joka selvästi luki tilauksessa ja lähetyslistassa. Suuri oli kiukku,
kun postityttö rahtasi ovelleni philipsin television. Ja minulla kun ei ole ollut kyseisestä merkistä enää pitkään aikaan mitään
hyvää sanottavaa. Soitin sitten aspaan, jossa yritin hoitaa asiaa koiran haukkuessa taustalla linjan toisessa päässä.
Viimein postimies nouti töllön pois ja antoi vielä ison kuitin noudosta. Muutaman viikon kuluttua tiedustelin onko tv palautunut.
Vastaus tuli viikon päästä: tv on palautunut meille, eikä teille aiheudu mitään kuluja. Olin tyytyväinen ja ehdin jo kehua heitä,
paitsi tätä tunaroijaa joka oli laittanut matkaan vääränmerkkisen telkun. Luulin että ceissi olisi ohi. Vaan eipä ollut.
Virhe kolme: Käämini kärähtivät kun seuraavana aamuna avasin sähköpostin. Siellä oli jo toinen television osamaksulasku.
Laskuttaja on eri kuin myyjä. Laitoin heti kopiot sähköposteista laskuttajalle, joka vastasi nopeasti ja totesi että verkkokaupan
olisi pitänyt perua laskutuksen. Aikaa on kulunut runsaasti, sähköposteja vaihdeltu, vaan eipä tieto laskujen peruuntumisesta ollut mennyt laskuttajalle.
Tämä on kertakaikkiaan pöyristyttävää menettelyä hobby hallilta. Tämä pulju on ainakin minun mustalla listallani koko loppuelämän.
En voi suositella tätä huijarikauppaa edes varauksella. Mielestäni heidän kuuluisi korvata rahallisesti aiheuttamansa vaiva ja vitutus!
Nyt odottelen vahvistusta laskutuksen lopettamisesta.
Avarda Oy lupasi hoputtaa hobbyhallia. Heillä on tieto
tv:n palautuksesta, joten onneksi on selvää, että laskut voin hävittää.
kolme räikeää virhettä
2
81
Vastaukset
- Anonyymi
Uskomattomalta kuulostaa Hobbyn toiminta, vallan väärän merkkinen töllö on toimitettu. Pakkohan se on uskoa, kun noin vakuuttavasti julkituot kokemuksesi.
Hitachit on käyny hyvin kaupaksi eli kunnon merkin olit valinnut.
Oletko nyt vallan ilman televisiota?Ceissi sai päätöksen vasta 30 lokakuuta, jolloin tieto palautuksesta oli kirjautunut
laskuttajan järjestelmään.
Väärä telkku oli lähetetty 10. syyskuuta
TV:n nouto kotoani 17.9
pyynnöstäni ilmoitus tv:n palautumisesta 10.10
Laskujen mitätöinti vasta 30.10
Melkoisen pitkä harmi. Hoppuhalli on ja pysyy minun mustalla listallani.
Sietäisivät hävetä !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul3872345Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v152074Roope Salminen sai lapseensa liittyen poikkeuksellisen myönnytyksen Myyrä-kuvauksissa: "Iso..."
Roope Salmisella on 4-vuotias lapsi yhdessä Helmi-Leena Nummelan kanssa. Pariskunta on eronnut ja tätä nykyä Salminen se51485PYHÄJÄRVELLE ILMESTYNYT NUOREHKO MUSTALAINEN,
Joka käyttäytyy hyvin röyhkeästi, ilmestyy jonkun tyypin kanssa pihapiiriin, autoa kaasutetaan ja käytetään yli desibeli371144- 761046
En voi oikein lähestyä sinua nainen
koska jännität minua ja leikit tietämätöntä... Et myöskään lähesty minua. Mitä siis teemme???46994- 49986
Kohuopettaja työntää videolla asioita peräaukkoonsa nuorten edessä, mutta Jeesus-musiikki on liikaa
IL - Sanna Ukkolan kolumni "Opettaja masturboi videolla oppilaiden edessä, oppikirja kertoo, että mieskin voi synnyttää157963It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st10954Sydän on niin rikki
Tämän meidän tilanteen vuoksi… Oli niin paha olla eilen illalla, että itku meinasi tulla. Nyt se sitten tulikin. Umpiso47898