Moi, Oon siis 12w tyttö tampereelta, ja oon halunnu marsua TODELLA pitkään mut äiti ei suostu... tiiän paljon niistä ja mun äidillä on ollu marsuja... VOITTEKO AUTTAA MUA!?!?!?!
PLS?!
T: i♡Marsui
En saa äitii suostuu marsuun AUTTAKAA
2
52
Vastaukset
- Anonyymi
Kerro hyviä puolia marsuista ja kerro että opit samalla ottamaan vastuuta. Ja muistathan että KOSKAAN ei kannata ottaa yhtä marsua. Ota kaksi, mieluiten naaraita, uroksilla tulee useemmin kinaa
Kirjota vaikka myös lapulle
Miksi haluan marsuja:
Miksi olisin hyvä omistaja:
Yms.
Huolehdi myös että sun vanhemmat on valmiita ottaan vastuun loppupeleissä niistä. On valmis kuskaamaan ell, maksamaan kuluja ja varmistaan että ne marsut on kunnossa. Ja onhan sulla mielenkiintoa ja aikaa hoitaa niitä silloinkin kun ei huvita ja vaikka olis parempaakin tekemistä. Marsut on pitkäikäsiä, eli sun täytyy jaksaa huolehtia niistä loppuun asti. Jotkut elää parhaimmillaan 10 vuotiaiksi! Onnea suostutteluun😁 - Anonyymi
Kannattaa uskoa vanhempiasi. Yleensä, jos sanotaan ei, niin se tarkoittaa myös ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.565403- 864144
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3672461Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s691014Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3281006- 61803
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46786Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102779Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52749- 25744