Moni nainen näyttää vanhalta

Anonyymi

Miksi moni nainen näyttää nykyään todella vanhalta. Esim. monet murrosikäiset ovat jo niin ryppyisiä kaksoisleuan omaavia, että näyttävät jo 30v vaikka ovat 13-15v. Moni 28-30v nainen puolestaan näyttää 45-50v vanhalta kasvoiltaan. Sitten on taas muutamia todella hyvin säilyneitä 45-50v kauniita naisia, jotka näyttävät nuoremmilta kuin moni 25-30v ikäiset. Mistä tämä kaikki johtuu? Onko ruoassa jotain myrkkyjä yms. , jotka vanhentavat, vai mikä on??

7

119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Uskon, että ravinto tekee ja runsas tupakointi ja ryypiskely mitä nykynaiset harrastavat paljon enemmän kuin vaikka 10-30v sitten. Valmisruokia vedellään, kun uusavuttomat eivät osaa itse kokata.

      • Anonyymi

        Geenit huonontuneet. Siinä syy ennenaikaiselle vanhenemiselle. 1940-1960 luvulla sama ilmiö. Ihmiset näyttivät ikäistään vanhemmilta tuolloin. 80 ja 90 luvulla poikkeuksen paljon nuorekkaita ihmisiä. Ennen vanhaan syy oli ravinnon puute joka vanhentaa. Nykyisin eri myrkyt lightjuomat jne jne...


      • Anonyymi

        Huolet tämän yhteiskunnan pyörityksessä selviämiseksi vanhentaa kenet hyvänsä!
        Tämän ajan nuoret ei pääse helpolla missään.
        Jatkuva näyttöpäätteiden edessä oleminen näyttää seurauksensa. Ennen elettiin terveemmin ilman tätä terveellisyyden vouhotusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Geenit huonontuneet. Siinä syy ennenaikaiselle vanhenemiselle. 1940-1960 luvulla sama ilmiö. Ihmiset näyttivät ikäistään vanhemmilta tuolloin. 80 ja 90 luvulla poikkeuksen paljon nuorekkaita ihmisiä. Ennen vanhaan syy oli ravinnon puute joka vanhentaa. Nykyisin eri myrkyt lightjuomat jne jne...

        Samaa mieltä. Light-juomien lisäksi monet E-koodit.


    • Anonyymi

      Geenit tekee. Monella parikymppisellä jo ohut ryppyinen iho. Itse olen 45v nainen kaunis, eikä yhtään otsaryppyä!

      • Anonyymi

        Ei varmasti ihoa silitä sekään että myrkyttää miestään ja hakkaa teräaseella. Elämä näkyy kasvoissa.


    • Anonyymi

      Ne otsarypyt taitaa tulla siitä jos epätoivoisesti yrittää ajatella.Turhaa touhua,jos ei koskaan ole oppinut ajattelemaan asioita,tuloksena onkin sitten vain otsanahka,joka on kurtussa kuin haitarin palkeet.Niin ja silmät ovat pyöreinä kuin suitsirenkaat.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      368
      4543
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1865
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1600
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      213
      1397
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1361
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1347
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe