Kiinnostaako yli 70 v. seksi?

Anonyymi

Hei.olen aidosti kiinnostunut tiedoista, jotka koskevat ikääntyvien tuntemuksia ja ehkä kaipauksia liittyen seksiin. onhan seksi kuitenkin jo terveys syistäkin tarpeellista niin mielen kuin kehonkin kannalta.

28

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minulla sattu oikeestaan hyvä viuhka, olen jo 75v mies. kun jäin leskeksi, niin ei mennyt kovinkaan pitkästi, kun ajauduin ihan arjen asioissa puheisiin 26 v naisen kanssa ja yks asia johti toiseen ja nyt meillä on 2 lasta yhteistä. ja seksi sujuu oikeinkin kivasti ja aina saa, kun tahtoo ja aloitteellisia ollaan molemmat.
      kaikilla ei käy tämmöinen onni, mutta jokaiselle löytyy sopiva kumppani jos ei itse asetu onnensa tielle.

      • Anonyymi

        Moni on varmaankin sinulle tosi miehelle kade, itse olen virka nainen ja nyttemmin jo eläköitynyt, minulla on nuori mies espanjassa, joka mieli hyvin korvausta vastaan toteuttaa salatuimmatkin haaveeni jota avioliiton aikana ei voinut edes ajatella. vietän talvia espanjassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni on varmaankin sinulle tosi miehelle kade, itse olen virka nainen ja nyttemmin jo eläköitynyt, minulla on nuori mies espanjassa, joka mieli hyvin korvausta vastaan toteuttaa salatuimmatkin haaveeni jota avioliiton aikana ei voinut edes ajatella. vietän talvia espanjassa.

        Käärin liinoissahan ei ole taskuja, niin miksipä ei tekisi kuin sinä teet, moni kyllä tekeekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni on varmaankin sinulle tosi miehelle kade, itse olen virka nainen ja nyttemmin jo eläköitynyt, minulla on nuori mies espanjassa, joka mieli hyvin korvausta vastaan toteuttaa salatuimmatkin haaveeni jota avioliiton aikana ei voinut edes ajatella. vietän talvia espanjassa.

        Hihhiih. Minulla on ihan kiltti ja hyvätapainen musti kotona, joka nuolee minua varpaista, kun heitän kengät pois, köllähtäen vuoteelle.


      • Anonyymi

        Mistä morsian, idästäkö vai kaukoidästä?


      • Anonyymi

        Kyllähän sexi onnistuu niin kauan kun voi suussa sulaa! Olen jo parhaimmat ajat elämässä taakse jättänyt, joten ei sexi missään muodossa enää kiinnosta. Niitä vapisevia - täriseviä käsiä en todellakaan lähelleni halua joten hyvä näin.

        Sitä paitsi muistutan sexiä haluaville vanhoille: olihan Chaplinkin yli 80v kun sai kertoman mukaan lapsen nuoren viehkon naisen kanssa. No kukin tavallaan, nostatus aineita tabletteja on ollut maailmassa tarjolla vaikka kuinka kauan. Nauttikaa Chaplinin tavoin elämästä kaikilla mausteilla, jotka- joilla on himo,halu ja haba tärkeää! Hyvää- antoisaa, värikylläistä syksyä!


    • Anonyymi

      Uusiokierroksella ehdottomasti paljon itseä nuorempi mies. Tehkää katrihelenat, hyvinvointi ja kukoistus näkyy naisessa selvästi. Samoin kuin seksin puute.

      • Anonyymi

        Tuossa kommentissa puhuu järjen ääni!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa kommentissa puhuu järjen ääni!

        Minä niinkuin jokainen terve ihminen on seksuaalinn olento vielä
        80 vuotiaanakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä niinkuin jokainen terve ihminen on seksuaalinn olento vielä
        80 vuotiaanakin.

        Niin, joidenkin kohdalla....ikävä kyllä.
        En sano tätä pahalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, joidenkin kohdalla....ikävä kyllä.
        En sano tätä pahalla.

        Umpeutuneet ovatkin eri asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Umpeutuneet ovatkin eri asia.

        Veltostuneilla on kyllä edellisen kirjoittajan kanssa sama juttu. Siis ohi on, ohi on, maallinen ilo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veltostuneilla on kyllä edellisen kirjoittajan kanssa sama juttu. Siis ohi on, ohi on, maallinen ilo!

        Veltostumiseen on useita lääkkeitä.
        Ei ole syytä huoleen.


    • Anonyymi

      seksualisuus on nuorena KAIT jotesakkin huikeeta.mut kyl ihmiselämässä lie muutakin.ainakin minulla on ja ollut on.eikäpä tuo seksi liioin outoo ollut mut EI tärkein asia elämässä.kuului vain elämään kuten muukin elämä sinänsä.et ehkäpä oon niitä jotka ei ajatuksiakaan moiseen paskanvouhotukseen jonkun seksielämästä kyselemään.jot silleen.

    • Anonyymi

      Ketjun otsikkoon voidaan vastata, että ilman muuta se kiinnostaa, oli sitä itsellä tai ei.

      Kuten aloittaja toteaa, se olisi hyödyllistä, suorastaan välttämätöntä etenkin tämänikäisille jo terveyssyistä.

      • Anonyymi

        Tutkimusten mukaanvähiten seksiä ja hellyyttä saavat ovat hyvin aktiivisia palstakirjoittajia.


    • Anonyymi

      Olen aloittajan kanssa samaa mieltä ,niinkauan , kun on terveenä pysynyt Fyysisesti --on myös seksi tärkeää . on vaan tämän ikäisenä kun minä Vaikea saada enään kumppania . Mutta "hellurei ja hellät tunteet" on aina hyvä muistaa ! Vielä 86 vuotiaanakin . Ja kyllähän Tutuissa näitä "huru-ukkoja "olisi tulossa, mutta kun on aikoinani tottunut katsomaan miestä pikkusen muutenkin kun Seksualiasena Parina --niin taidankin olla vieläkin pikkusen liian vaativainen =) ?

      U.M

    • Anonyymi

      Mitä tarkoitat seksillä? Sex merkitsee sukupuolta, joita ennen oli kaksi ja nyt sateenkaarellinen. Seksuaalisuus ilmiönä koskettaa useimpia mutta a-seksuaalejakin on, joka ei taida kuitenkaan poista ihmisen kaipuuta. Onko siis kysymyksesi aihe seksuaalinen yhtyminen ja rymistely kera kiljahdusten vai käsittääkö se myös vaikka kaksi vanhaa ihmistä, jotka täysissä pukeissa loikottelevat yhdessä ja rapsuttelevat toisiaan ja jopa osoittelevat kehonkohtia joissa juilii tai kutiaa ilkeästi. Osoitteluun voi käyttää vaikka viivoitinta, kävelysauvaa tai miksei tiskiharjaakin. Kuulun tiedustelemaasi ikäryhmään enkä kyllä halua että joku turilas tai viskisieppo hyökkää kimppuuni tuhertamaan.

      • Anonyymi

        "..... seksuaalinen yhtyminen ja rymistely kera kiljahdusten ... " sitähän se parhaimmillaan juuri on ..."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "..... seksuaalinen yhtyminen ja rymistely kera kiljahdusten ... " sitähän se parhaimmillaan juuri on ..."

        Puksuttaa, puksuttaa...terkuin Sirpa Kyrö


    • Anonyymi

      Olen 82v ja nautin melkein päivittäisestä seksistä. Halut on kovat aina ja homma onnistuu. Ihminen on seksuaalinen olento kuolemaansa asti. Ainoastaa joku sairaus saattaa estää seksin, muttaa vanhuus ei ole sairaus. Terve vanha ihminen pystyy ja haluaa seksiä vaikka päivittäin. Ilmeisesti minulla on hyvät geenit. Isäni jäi leskeksi 96-vuotiaana ja hänellä oli vielä vähän nuorempi tyttöystävä. Meistä lapsista se oli hyvä asia.

      • Anonyymi

        Etköhän ole tuota samaa jo kehunut usein ennenkin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etköhän ole tuota samaa jo kehunut usein ennenkin!

        Niin, eihän tuossa hirveästi kehumisen aihetta liene, Sama homma onnistuu nimittäin suurelle osalle 80 -ikäisiä herroja. Kehujia voisi hyvin olla useampiakin.
        Ongelma on siinä, että miesten määrä tuossa iässä on huomattavasti pienempi kuin naisten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, eihän tuossa hirveästi kehumisen aihetta liene, Sama homma onnistuu nimittäin suurelle osalle 80 -ikäisiä herroja. Kehujia voisi hyvin olla useampiakin.
        Ongelma on siinä, että miesten määrä tuossa iässä on huomattavasti pienempi kuin naisten

        Suurimmalle osalle herroja 80 ei kuitenkaan onnistu ilman lääkitystä . Mummot ostakaa hyvä seksilelu, pelittää aina eikä haise vanhalle ukolle.


    • Anonyymi

      Ootpahan kummajainen. Nämä intiimit asiat eivät minun mielestäni kuulu julkisille palstoille.

      • Anonyymi

        Ei tänne kuulu muutkaan yksityisasiat. Jos niitä tänne nikillään suoltaa, voi odottaa niitten epämieluisaakin kommentointia. Kai jotkut haluaa huomiota hinnallamillä tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tänne kuulu muutkaan yksityisasiat. Jos niitä tänne nikillään suoltaa, voi odottaa niitten epämieluisaakin kommentointia. Kai jotkut haluaa huomiota hinnallamillä tahansa.

        Kyllä täällä yksityisistä ja intiimiasioista saa keskustella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tänne kuulu muutkaan yksityisasiat. Jos niitä tänne nikillään suoltaa, voi odottaa niitten epämieluisaakin kommentointia. Kai jotkut haluaa huomiota hinnallamillä tahansa.

        Minusta antoisinta on kertoilla ja keskustella eri elämäntilanteisiin ja aiheisiin liittyvistä omista kokemuksistaan.
        Usein aloittajalla on joku ongelma jonka hoitamiseen hän odottaa jonkin tason vihjeitä.
        Minusta on turha esittää ympäripyöreitä ja usein itsestään selviä "viisauksia" jotka eivät sano mitään.
        Jos asia sivuaa minun elämäni jotain vaihetta tai aihetta niin kertoilen siihen liittyviä omia kokemuksiani. Siinä on todellisuuspohjaa kuvaamassani tilanteessa. Jos aloittaja löytää siitä jotain analogiaa omaan asiaansa niin hyvä on. Jos ei niin eipä tuossa mitään menetäkään.
        Ilmeisesti jotkut tuntevat tuon tavan kiusalliseksi mutta sehän on heidän ahdistuksensa ja päänsärkynsä.

        On se vaan kamalaa jos joku ilkeää paljastella itseään!!!!!!!!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      60
      3110
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      546
      2967
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2155
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1972
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1805
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1781
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1542
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      99
      1267
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1208
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1172
    Aihe