Minua häiritsee yksi mies, kutsuttakoon häntä nyt vaikka nimellä Pekka

Anonyymi

Tunnen hyvin voimakkaasti hänen läsnäolonsa aina, kun olemme samassa paikassa yhtä aikaa. Olemme usein samassa paikassa, sillä harrastuksemme on sama.

Minulla on tunne, että Pekka pyrkii karttelemaan minua. Asia vaivaa minua hieman, sillä mielelläni popsisin häntä silmilläni aina kun näen ja oikein mielelläni näkisin häntä useammin.

Miehistä ei aina ota selvää, mutta olen nyt lopultakin tehnyt johtopäätöksen, että en ole Pekan mielestä mitenkään kiinnostava vaan enemmänkin nolo, rasittava riesa. Ajattelin jopa vähentää harrastukseen käyttämääni aikaa, sillä en halua olla häiriöksi saatikka tuottaa harmia kenellekään.

Oikeasti joskus toivon, että olisin viehkeä, kaunis ja vastustamaton, mutta aina ei voi onnistua. Tosiasiat on hyväksyttävä, vaikka se hitusen itsetuntoon sattuukin.

Yritän jatkossa pysytellä poissa samoilta reiteiltä

17

669

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Laita sen oikean miehen nimi kehiin äläkä leiki.

      • Anonyymi

        Tässä on hiukan sarkasmia mukana.. Meitä ei ole esitelty toisillemme, mutta näppäränä tiedonetsijänä sain toki nimen selville ihan pienellä, muutaman minuutin ja parin näppäilyn vaivalla.


    • Anonyymi

      Voi Pekka! Miksi olet niin kaunis.
      T. Arska

      • Anonyymi

        :D Arska häikäistyi? Miehet eivät ole kauniita, miehet ovat komeita. Pekka on komea ja miehekäs. En usko, että Arskoista tykkää. Tosin nykyään ei kyllä mistään voi olla varma, kaiken maailman suuntauksia on tullut päivänvaloon. Niin kuin se yksi nainenkin, joka oli onnellisesti parisuhteessa kerrostalojen kanssa. Uskoisin Pekan tykkäävän naisista, en usko hänen välittävän miehistä, ruohonleikkureista, puimureista, ladoista tai kerrostaloista. Koskaan ei täysin varma tietenkään voi olla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        :D Arska häikäistyi? Miehet eivät ole kauniita, miehet ovat komeita. Pekka on komea ja miehekäs. En usko, että Arskoista tykkää. Tosin nykyään ei kyllä mistään voi olla varma, kaiken maailman suuntauksia on tullut päivänvaloon. Niin kuin se yksi nainenkin, joka oli onnellisesti parisuhteessa kerrostalojen kanssa. Uskoisin Pekan tykkäävän naisista, en usko hänen välittävän miehistä, ruohonleikkureista, puimureista, ladoista tai kerrostaloista. Koskaan ei täysin varma tietenkään voi olla

        Etkös aloituksessa anna ymmärtää että miehen nimi ei ole Pekka? Joten niin kauan kun emme tiedä oikeaa nimeä tämä on turhaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkös aloituksessa anna ymmärtää että miehen nimi ei ole Pekka? Joten niin kauan kun emme tiedä oikeaa nimeä tämä on turhaa.

        Näppäränä hipsterimummona harrastan myös hämäyksiä, negaatioita ja epäloogisia lauseita.

        -ap


    • Anonyymi

      Olen vain arakastunut sinuun.

      • Anonyymi

        Enpä ole ennen nuin itserakasta miehtä nähny


    • Anonyymi

      Tarkennusta: Kyseessä mies, joka kokonaisuutena kiehtoo todella paljon. Sopivan omituinen ja introvertti makuuni. Lisäksi ulkonäöltään kiehtova. Oikeasti en tunne häntä yhtään, nimen tietysti uteliaisuuttani selvitin nopsaan, mutta sehän on nykypäivänä todellakin ihan muutaman sekuntin homma.

      Pysyn silti luolassani. Elämä ei ole helppoa ja minä en ole viehättävä enkä kaunis eikä minusta sellaista koskaan tulekaan.

      • Anonyymi

        Kyllä kai mieskin voi toivoa olevansa kaunis.


    • Anonyymi

      Harrastus = teatteri/näytteleminen?

      • Anonyymi

        Elämä on teatteria ja parisuhteet kulissia

        -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämä on teatteria ja parisuhteet kulissia

        -ap

        Sinun elämäsi ehkä on muiden ei.


    • Anonyymi

      Kyllä mää tykkään susta tosi paljon.
      Ihan oikeesti.
      Rakkauella Pekkasi
      🧡

    • Anonyymi

      Kuulutteko johonkin sadomasokerhoon,

      • Anonyymi

        Tää joku metoo-ketju?


    • Anonyymi

      Joskus, tosin onneksi kovin harvakseltaan, mieleeni hiipii pienoinen aavistus, ettei minua ja ajatuksiani ymmärretä.

      Olen onnistunut alkuperäisessä tavoitteessani melko hyvin. Vielä kun oppisin haihtumaan ilmaan tarvittaessa, olisin tyytyväinen. Niin järjettömän monta kertaa olen tähän ikään järjestänyt itseni tunteitteni kanssa noloon tilanteeseen, että päätin nyt käyttäytyä fiksummin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      237
      2596
    2. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      120
      1559
    3. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      10
      1494
    4. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      16
      1412
    5. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      96
      1305
    6. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1160
    7. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      903
    8. Odotatko vielä

      Häntä?????
      Ikävä
      61
      878
    9. Mikä biisi

      Kuvaa sinun ja kaivattusi tämänhetkistä tilannetta? Laittakaa biisejä tulemaan ❤️
      Ikävä
      56
      868
    10. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      1
      825
    Aihe