MOi
Seikkailumatka Azoreille omatoimisesti toteutuu läihiviikkoina, nyt saa antaa kuumimmat vihjeet! Majapaikat, uimapaikat, purjehdusretket jne.. Pääseeköhän sieltä san miguelista vuorolaivalla muille saarille? millaista oli valasretkellä, näkyykö niitä oikeasti? Entä matkabudjettivaatimukset, vinkuuko visa vielä kesälläkin? Miten paikallinen väki suhtautuu matkaajiin? Kaikki tiedot ja kontakti tervetulleita!
Kokemuksia Azoreilta
hulda
2
784
Vastaukset 2
- Arska
Soita matkatoimisto Hispaniaan, joka on juuri tänään aloittanut ensimmäisenä Suomessa viikottaiset seuramatkat Azoreille. Kaikki niiden virkailijat ovat käyneet saarella tutustumassa ja osaavat vastata kysymyksiisi. 09-6122 780 tai www.hispania.fi
- Hulda
joo, nuo tiedot tietysti on, mutta eipä ole minusta kovin autenttista.. saa kertoa vieläkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1771972Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1581402Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2231020- 71907
- 58878
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus70800- 47793
- 93767
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200687Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”151656