Pitkästä aikaa

Anonyymi

kirjoitan hänelle tänne. Ajattelen sinua, muistelen lämmöllä kauniita muistoja sinusta ja niitä ihania yhdessä vietettyjä hetkiä. Kaivatessani sinua, ymmärsin, että tuot kasvoilleni hymyn. Teet minut onnelliseksi tai ainakin muistot sinusta tekee.

Vaihdoin profiilikuvan ja jos katsot tarkkaan, voit nähdä sisäisen hehkun kasvoillani ja loisteen silmissäni. Sinä saat sen aikaan. Opetat ja ohjaat minua vieläkin, kiitos! Olet tärkeä ja rakas minulle. Iso virtuaalinen halirutistus sinulle pusun kera!

4

225

Vastaukset

• Sinulle samat sanat. Sinulle myös hali ja pusu😘

• Olenko Ohjaaja?

• Opettaja? joku muu?

• Knelle tämä? Miehelle, mutta millaiselle?

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

SEISKA.FI

• Johnny Deppin ja Amber Heardin myrskyisästä avioliitosta paljastui oikeussalissa erikoinen kakka-asia: Näyttelijä vitsaili jättävänsä pökäleen vaimonsa kiusaksi, löysi itse ulostetta sängystään!
    • Salatut elämät -kaunotar Jasmin Voutilainen avautuu karusta pikavippihistoriastaan - ajautui karmeaan velkakierteeseen: "P**ka oli housussa!"
    • Laulaja Mikko Mäkeläinen avoimena alkoholismista: Muutuin humalassa m*lk*ksi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Avustettuja CoVid murhia ruotsissa?

>> “Ruotsissa iäkkäiden koronapotilaiden kuolemia on joudutettu morfiinilla" – Sairaanhoitaja Sonja Aspinen kertoo järkyttävistä kokemuksistaan >> Yle
      Maailman menoa
      160
      8061
    2. Niko Ranta-Aho vihjaa perhehaaveistaan

Miten voi olla, että tätä typerää rikollista paapotaan ja glorifioidaan joka tuutissa? Haastattelua annetaan ja otetaan sinne sun tänne. Ovatko kaikk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105
      3672
    3. Murha Varkaudessa

Eli kuka tekijänä ja kuka mahtoi olla uhri?
      Varkaus
      95
      2620
    4. Niin alhaista toimintaa Martinalta!

Nyt kun Stefu ja Sofia pitävät matalaa profiiliä niin Martina yrittää väkisin ärsyttää Stefua.Haluaa kai että hän suttuu ja ärähtää niin että porukat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1007