Naisten rankaisu

Anonyymi

Feministi vihaa miehiä, koska feministisen uskonnon papisto ilmoittaa miesten "sortavan" naisia. Näin feministit vihaavat erityisesti perhettä, joka "sitoo" naisen ja miehen toisiinsa eli (institutionalisoi) sementoi naisen alisteisen aseman. Tehokkaimpia keinoja perheen hajottamiseen on lasten välttäminen ja varsinkin lasten teilaus mukavuusabortissa.

Äärifeministit edistävät abortteja myös siksi, että näin saadaan "miehille alistuneita", aatteen pettäneitä naisluopioita rangastua, nöyryytettyä ja palautettua inkvisiition keinoin feministiseen kuriin.

Mukavuusaborttijärjestelmä on telaketjufeministien ihmisvihaa.

16

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi kukaan feministi menis rakasteleen sen kanssa jota vihaa? Saatikka että tekee lapsia? Miksi mies rakastelee sitten feministi kanssa jos vihaa feministejä? Missä sun logiikka on?

      • Anonyymi

        Eivät varsinaiset femakot miehistä välitäkkään ja he lienevät pääosin homoseksuaaleja. He painostavat yhteiskuntaa mm. mukavuusaborttijärjestelmän pönkityksellä ja ahdistelevat oikeita naisia myrkyttämällä heidän mielialojaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät varsinaiset femakot miehistä välitäkkään ja he lienevät pääosin homoseksuaaleja. He painostavat yhteiskuntaa mm. mukavuusaborttijärjestelmän pönkityksellä ja ahdistelevat oikeita naisia myrkyttämällä heidän mielialojaan.

        "He painostavat yhteiskuntaa mm. mukavuusaborttijärjestelmän pönkityksellä ja ahdistelevat oikeita naisia myrkyttämällä heidän mielialojaan."

        Minusta oma kommenttisi on hyvin myrkyllinen. Nimittelet naisia ja miehiä ja esität valheellisia väittämiä jotka itse olet keksiny.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "He painostavat yhteiskuntaa mm. mukavuusaborttijärjestelmän pönkityksellä ja ahdistelevat oikeita naisia myrkyttämällä heidän mielialojaan."

        Minusta oma kommenttisi on hyvin myrkyllinen. Nimittelet naisia ja miehiä ja esität valheellisia väittämiä jotka itse olet keksiny.

        Kaikki lukijat näk.ee ketkä täällä va-leht.elee ja keksii omiaan, ketkä ei. Kun ei tarvi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki lukijat näk.ee ketkä täällä va-leht.elee ja keksii omiaan, ketkä ei. Kun ei tarvi.

        "Kaikki lukijat näk.ee ketkä täällä va-leht.elee ja keksii omiaan, ketkä ei. Kun ei tarvi."

        Näimpä se on.🤣🤣🤣

        Jos Gissler sanoo tutkimuksestaan johtopäätökset hän siis valehtelee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kaikki lukijat näk.ee ketkä täällä va-leht.elee ja keksii omiaan, ketkä ei. Kun ei tarvi."

        Näimpä se on.🤣🤣🤣

        Jos Gissler sanoo tutkimuksestaan johtopäätökset hän siis valehtelee?

        Kaikki näc.ee myös mitä G on todellisuudessa sanonut. Ja mitä suosijasakki niistä on mutu tulc.innut.


    • Anonyymi

      Kyllä suhde on kahden kauppa. Yhteensopivat ihmiset pärjää keskenään oli sitten feministejä tai miesnistejä. Mikä yleensä on pidettävä feministinä? Miesten ja naisten tasa-arvoisuutta pitävä? Suomen laki on silloin feministi koska se takaa tasa arvon. Ihan hulluja juttuja täällä saa lukea. Kummaa kirjoittelua. Pitääkö olla feministi että voi tehdä abortin tai luetaanko kaikki abortin tehneet feministeiksi. Minä olen feministi ja annan muille vapauden olla mitä haluaa kun ei tule minun oikeuksia viemään. Ja jos joku haluaa tehdä abortin niin se on sen valinta eikä mun. Ja ei muuten ole aborttia koettu. En minä tiedä kenenkään tilanteita joten miks alkaisin ketään arvostelemaan.

    • Anonyymi

      "Feministi vihaa miehiä"

      Ihmistä joka haluaa tasavertaista kohtelua lain edessä nimitetään siis miesvihaajaksi. =D

      Minä olen nainen ja feministi, mutta sinua ei taida minun ajatukseni kiinnostaa. Siksipä juuri feminismiä tarvitaan. Kaltaistesi väheksyjien ja syrjiöiden takia, jotka haluavat mitätöidä naisten mielipiteen, itsemääräämisoikeuden ja hiljentää naiset joksikin mielivaltaisten, jopa itseään henkisesti alempitasoisesti toimivan käskyjen noudattajiksi. En ymmärrä onko siihen mitään muuta syytä kuin erilaiset vehkeet housuissa? Miten kukaan on voinut vaikuttaa syntymäsukupuoleensa? Sekö riittää vähättelyyn? Eikö älyllä, työllä, ihmisyydellä ja teoilla ole mitään väliä? Jos olisin mies ja vaikka puhuisin edelleen naisten puolesta, minua ei kukaan väheksyisi.

      Olen tätä monta kertaa tutkinut kirjoittamalla miehen nimimerkeillä eri palstoille. Kaikki keskittyy asiaan mistä puhe jos esiinnyn miehenä, mut jos ilmoittaa olevansa nainen, alkaa väheksyntä, seksismi ja nujertaminen. Varsinkin Raamatun tuntemukseni on kerännyt kiitosta kun kirjoitan miehen nikillä. =D Mutta naisena minun ei oleteta ymmärtävän edes mistä puhun. Siksi feminismiä tarvitaan, näiden konstruktioiden purkamisen ja paljastamisen takia.

      Todella myrkyllisiä valeita esität naisista.

      Terv.tieteilijä (sisäänkirjautuminen katkeaa vähän väliä)

      • Anonyymi

        Kuten aloituksessa todettiin ja aborttiväen hovitieteilijä itse todistaa, aborttiasiamiehet ovat telaketjufeministejä.


      • Liian cov.a pala tämäkin tietysti oli poisto nyyhc.ylle. (vai vastustajilta h.ys hy.s ciell.edyn t-sanan unohtunut pistekö sen botin rync.yn tällä cerd.aa aiheutti? - Voi ANT.EEKSI cauh.easti.. :D)

        Väh.intään yhtä om.iduista on se, että min.ua usein eb.äillään mieheksi (ja usc.ovaisecsi) sen takia että puolustan lasten el.ämää. Eihän norm.aalit naiset hal.ua eikä tarvi mid.ään lasten t-pp.amis yl.i oic.eutta.


    • Anonyymi

      Olisko kuitenkin niin että feministi vihaa (tai ehkä lievempi ilmaisu paheksuu tms. kuvaisi paremmin) ennemmin naisia sortavia miehiä tai sortavia rakenteita? Eihän miehet yleensä alista naisia? Vaan pelkästään naista alempiarvoisena pitävät miehet tekee sitä.

      Ei ainakaan minun mieheni jota rakastan ja kunnioitan suuresti, alista mitenkään. =)

      Terv. Tieteilijä ja feministi

      • Anonyymi

        Kun olet ryhtynyt miehen kanssa suhteeseen, joudut pettämään naiseutesi ja vaahtoamaan mukavuusaborttien edistämiseksi, jotta säilyttäisit uskottavuutesi ja hyvittäisit syntisi puhdasoppisissa feministipiireissä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun olet ryhtynyt miehen kanssa suhteeseen, joudut pettämään naiseutesi ja vaahtoamaan mukavuusaborttien edistämiseksi, jotta säilyttäisit uskottavuutesi ja hyvittäisit syntisi puhdasoppisissa feministipiireissä.

        Mielenkiintoinen kuvaus, mutta taitaa kertoa enemmän sinun omista ajatuksistasi ja hieman pervolta ja monimutkaiselta kuulostavalta suhtautumisesta naisiin. =)


      • Anonyymi
        tieteilijä kirjoitti:

        Mielenkiintoinen kuvaus, mutta taitaa kertoa enemmän sinun omista ajatuksistasi ja hieman pervolta ja monimutkaiselta kuulostavalta suhtautumisesta naisiin. =)

        Kun luet tarkasti ja hetken tuumailet, huomaat kyseen olevan feministien, varsin suoraviivaisesta, suhtautumisesta oikeisiin naisiin.


    • Anonyymi

      Minä en ainakaan vihaa miehiä vaan alistamista ja ylimielisyyttä. Voi sitä naisetkin harrastaa. Eihän mieskään ole syyllinen että syntyy mieheksi. Mutta käytökseensä ja suhtautumiseen muihin voi jokainen vaikuttaa. Se on valinta. Valitettavasti jotkut miehet katsoo että kikuli oikeuttaa ylemnyyteen naisen rinnalla. Eihän kukaan tosissaan ajattele että yksi siitinelin antaisi sellaisen aseman. Ehkä joku mies palvoo omaa siitintään sitten?

      Feminismi on naisten vapautusliike. Miksi nainen on ollut tarpeen vapauttaa? Sehän tarkoittaa että nainen on ollut vanki. On mustien kansalaisoikeuliikekin. Samoin jotkut ajattelee vieläkin että musta ei ole saman arvoinen kuin valkoinen. Mustatkin taistelivat vapauteen.

      • Anonyymi

        Feministit julistavat että "mies palvoo siitintään" ja että "nainen on vanki". Näin "älykkäistä" ja analyyttisistä lähtökohdista sitten päädytään ihmisvihaan, mukavuusabortteihin ja "siittimen vankeuteen" langenneiden nais-luopioiden rankaisuun.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      143
      1444
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe