Naisten rankaisu

Anonyymi

Feministi vihaa miehiä, koska feministisen uskonnon papisto ilmoittaa miesten "sortavan" naisia. Näin feministit vihaavat erityisesti perhettä, joka "sitoo" naisen ja miehen toisiinsa eli (institutionalisoi) sementoi naisen alisteisen aseman. Tehokkaimpia keinoja perheen hajottamiseen on lasten välttäminen ja varsinkin lasten teilaus mukavuusabortissa.

Äärifeministit edistävät abortteja myös siksi, että näin saadaan "miehille alistuneita", aatteen pettäneitä naisluopioita rangastua, nöyryytettyä ja palautettua inkvisiition keinoin feministiseen kuriin.

Mukavuusaborttijärjestelmä on telaketjufeministien ihmisvihaa.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi kukaan feministi menis rakasteleen sen kanssa jota vihaa? Saatikka että tekee lapsia? Miksi mies rakastelee sitten feministi kanssa jos vihaa feministejä? Missä sun logiikka on?

      • Anonyymi

        Eivät varsinaiset femakot miehistä välitäkkään ja he lienevät pääosin homoseksuaaleja. He painostavat yhteiskuntaa mm. mukavuusaborttijärjestelmän pönkityksellä ja ahdistelevat oikeita naisia myrkyttämällä heidän mielialojaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät varsinaiset femakot miehistä välitäkkään ja he lienevät pääosin homoseksuaaleja. He painostavat yhteiskuntaa mm. mukavuusaborttijärjestelmän pönkityksellä ja ahdistelevat oikeita naisia myrkyttämällä heidän mielialojaan.

        "He painostavat yhteiskuntaa mm. mukavuusaborttijärjestelmän pönkityksellä ja ahdistelevat oikeita naisia myrkyttämällä heidän mielialojaan."

        Minusta oma kommenttisi on hyvin myrkyllinen. Nimittelet naisia ja miehiä ja esität valheellisia väittämiä jotka itse olet keksiny.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "He painostavat yhteiskuntaa mm. mukavuusaborttijärjestelmän pönkityksellä ja ahdistelevat oikeita naisia myrkyttämällä heidän mielialojaan."

        Minusta oma kommenttisi on hyvin myrkyllinen. Nimittelet naisia ja miehiä ja esität valheellisia väittämiä jotka itse olet keksiny.

        Kaikki lukijat näk.ee ketkä täällä va-leht.elee ja keksii omiaan, ketkä ei. Kun ei tarvi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki lukijat näk.ee ketkä täällä va-leht.elee ja keksii omiaan, ketkä ei. Kun ei tarvi.

        "Kaikki lukijat näk.ee ketkä täällä va-leht.elee ja keksii omiaan, ketkä ei. Kun ei tarvi."

        Näimpä se on.🤣🤣🤣

        Jos Gissler sanoo tutkimuksestaan johtopäätökset hän siis valehtelee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kaikki lukijat näk.ee ketkä täällä va-leht.elee ja keksii omiaan, ketkä ei. Kun ei tarvi."

        Näimpä se on.🤣🤣🤣

        Jos Gissler sanoo tutkimuksestaan johtopäätökset hän siis valehtelee?

        Kaikki näc.ee myös mitä G on todellisuudessa sanonut. Ja mitä suosijasakki niistä on mutu tulc.innut.


    • Anonyymi

      Kyllä suhde on kahden kauppa. Yhteensopivat ihmiset pärjää keskenään oli sitten feministejä tai miesnistejä. Mikä yleensä on pidettävä feministinä? Miesten ja naisten tasa-arvoisuutta pitävä? Suomen laki on silloin feministi koska se takaa tasa arvon. Ihan hulluja juttuja täällä saa lukea. Kummaa kirjoittelua. Pitääkö olla feministi että voi tehdä abortin tai luetaanko kaikki abortin tehneet feministeiksi. Minä olen feministi ja annan muille vapauden olla mitä haluaa kun ei tule minun oikeuksia viemään. Ja jos joku haluaa tehdä abortin niin se on sen valinta eikä mun. Ja ei muuten ole aborttia koettu. En minä tiedä kenenkään tilanteita joten miks alkaisin ketään arvostelemaan.

    • Anonyymi

      "Feministi vihaa miehiä"

      Ihmistä joka haluaa tasavertaista kohtelua lain edessä nimitetään siis miesvihaajaksi. =D

      Minä olen nainen ja feministi, mutta sinua ei taida minun ajatukseni kiinnostaa. Siksipä juuri feminismiä tarvitaan. Kaltaistesi väheksyjien ja syrjiöiden takia, jotka haluavat mitätöidä naisten mielipiteen, itsemääräämisoikeuden ja hiljentää naiset joksikin mielivaltaisten, jopa itseään henkisesti alempitasoisesti toimivan käskyjen noudattajiksi. En ymmärrä onko siihen mitään muuta syytä kuin erilaiset vehkeet housuissa? Miten kukaan on voinut vaikuttaa syntymäsukupuoleensa? Sekö riittää vähättelyyn? Eikö älyllä, työllä, ihmisyydellä ja teoilla ole mitään väliä? Jos olisin mies ja vaikka puhuisin edelleen naisten puolesta, minua ei kukaan väheksyisi.

      Olen tätä monta kertaa tutkinut kirjoittamalla miehen nimimerkeillä eri palstoille. Kaikki keskittyy asiaan mistä puhe jos esiinnyn miehenä, mut jos ilmoittaa olevansa nainen, alkaa väheksyntä, seksismi ja nujertaminen. Varsinkin Raamatun tuntemukseni on kerännyt kiitosta kun kirjoitan miehen nikillä. =D Mutta naisena minun ei oleteta ymmärtävän edes mistä puhun. Siksi feminismiä tarvitaan, näiden konstruktioiden purkamisen ja paljastamisen takia.

      Todella myrkyllisiä valeita esität naisista.

      Terv.tieteilijä (sisäänkirjautuminen katkeaa vähän väliä)

      • Anonyymi

        Kuten aloituksessa todettiin ja aborttiväen hovitieteilijä itse todistaa, aborttiasiamiehet ovat telaketjufeministejä.


      • Liian cov.a pala tämäkin tietysti oli poisto nyyhc.ylle. (vai vastustajilta h.ys hy.s ciell.edyn t-sanan unohtunut pistekö sen botin rync.yn tällä cerd.aa aiheutti? - Voi ANT.EEKSI cauh.easti.. :D)

        Väh.intään yhtä om.iduista on se, että min.ua usein eb.äillään mieheksi (ja usc.ovaisecsi) sen takia että puolustan lasten el.ämää. Eihän norm.aalit naiset hal.ua eikä tarvi mid.ään lasten t-pp.amis yl.i oic.eutta.


    • Anonyymi

      Olisko kuitenkin niin että feministi vihaa (tai ehkä lievempi ilmaisu paheksuu tms. kuvaisi paremmin) ennemmin naisia sortavia miehiä tai sortavia rakenteita? Eihän miehet yleensä alista naisia? Vaan pelkästään naista alempiarvoisena pitävät miehet tekee sitä.

      Ei ainakaan minun mieheni jota rakastan ja kunnioitan suuresti, alista mitenkään. =)

      Terv. Tieteilijä ja feministi

      • Anonyymi

        Kun olet ryhtynyt miehen kanssa suhteeseen, joudut pettämään naiseutesi ja vaahtoamaan mukavuusaborttien edistämiseksi, jotta säilyttäisit uskottavuutesi ja hyvittäisit syntisi puhdasoppisissa feministipiireissä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun olet ryhtynyt miehen kanssa suhteeseen, joudut pettämään naiseutesi ja vaahtoamaan mukavuusaborttien edistämiseksi, jotta säilyttäisit uskottavuutesi ja hyvittäisit syntisi puhdasoppisissa feministipiireissä.

        Mielenkiintoinen kuvaus, mutta taitaa kertoa enemmän sinun omista ajatuksistasi ja hieman pervolta ja monimutkaiselta kuulostavalta suhtautumisesta naisiin. =)


      • Anonyymi
        tieteilijä kirjoitti:

        Mielenkiintoinen kuvaus, mutta taitaa kertoa enemmän sinun omista ajatuksistasi ja hieman pervolta ja monimutkaiselta kuulostavalta suhtautumisesta naisiin. =)

        Kun luet tarkasti ja hetken tuumailet, huomaat kyseen olevan feministien, varsin suoraviivaisesta, suhtautumisesta oikeisiin naisiin.


    • Anonyymi

      Minä en ainakaan vihaa miehiä vaan alistamista ja ylimielisyyttä. Voi sitä naisetkin harrastaa. Eihän mieskään ole syyllinen että syntyy mieheksi. Mutta käytökseensä ja suhtautumiseen muihin voi jokainen vaikuttaa. Se on valinta. Valitettavasti jotkut miehet katsoo että kikuli oikeuttaa ylemnyyteen naisen rinnalla. Eihän kukaan tosissaan ajattele että yksi siitinelin antaisi sellaisen aseman. Ehkä joku mies palvoo omaa siitintään sitten?

      Feminismi on naisten vapautusliike. Miksi nainen on ollut tarpeen vapauttaa? Sehän tarkoittaa että nainen on ollut vanki. On mustien kansalaisoikeuliikekin. Samoin jotkut ajattelee vieläkin että musta ei ole saman arvoinen kuin valkoinen. Mustatkin taistelivat vapauteen.

      • Anonyymi

        Feministit julistavat että "mies palvoo siitintään" ja että "nainen on vanki". Näin "älykkäistä" ja analyyttisistä lähtökohdista sitten päädytään ihmisvihaan, mukavuusabortteihin ja "siittimen vankeuteen" langenneiden nais-luopioiden rankaisuun.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1691
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1317
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe