Onko henkilökohtainen avustaja paikalla? Voitko kertoa hyvät puolet? Onko niitä?

Anonyymi

Pitäisi tietää henk.koht. avustajan ammatin hyvät puolet? Huonot jo tiedän.

8

352

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On jonkinlainen vapaus. Avustettava ei välttämättä kyttää koko aikaa niskan takana.

Avustettava menee joskus kuntoutukseen t. sairaalaan. Saat vapaata.

• Anonyymi

Saat olla avuksi, hyödyksi ja jos hyvä tuuri käy niin saat mukavan juttelukaverin, pääset ehkä mukaan tapahtumiin, harrastuksiin, kahville, tutustut uusiin ihmisiin ja mahdollistat avustettavallesi mielekkäämmän elämän...

• Anonyymi

Minulla on ollut vain yksi avustettava joka on ollut kiitollinen avustajan avusta ja paljon minä,minä,minä...

• Anonyymi

Niin mitkähän ne huonot puolet sitten ovat, kun ne jo tiedät?!

• Anonyymi

Tässä sulle niitä, et aamulla töihin mennessä ehdi riisua ulkovaatteita kun jo ensimmäinen työ odottaa sua, kahvi vesi purut millin tarkkuudella, jatkuvaa siivoamista,pyykinpesua,lakanan vaihtoa,kukkien siirttelyä paikasta toiseen,(sinun)arvostelua, et ehdi yhtään taukoja pitämään,jos tarviset vapaata juuri ensi tiistaina aamupäiväällä niin et sitä varmasti saa vaikka avustettava ei normaalistikaan aamuisin ketään töihin halua...

• Anonyymi

Kuulostaa siltä, että olet väärässä paikassa. Yleensä kun töihin menee ja palkkaa saa, pruukaa työt odottamaan - eihän työntekijää tarvita jos ei ole töitä. Harmi toki, jos on sellainen tunne että et saa vapaata silloin kuin haluat, siinä symppaan, mutta koko avustustoiminta ja lainsäädäntö sen suhteen lähtee siitä, että avuntarve on työn lähtökohta. Työtä on tarjolla silloin kun apua tarvitaan. Meillä päin ei avustustunteja myönnetä niin paljon, että olisi aikaa siirrellä kukkia paikasta toiseen, joten sulla on tainnut käydä tuuri.

On niitä hyviä puolia paljonkin, jos oma asenne on kohdallaan. Toki täytyy ymmärtää, ettei kenellekään huvin vuoksi apua myönnetä, kyllä avustaja on tärkeä osa avun saajan elämää ja heitteille voi joutua, jos avustaja lyhyellä varoajalla haluaa yks kaks vapaalle. Meillä on vapaat melko hyvin onnistuneet, kunhan hiukka jää järjestelyaikaa.

• marcelos

minulla ollut 4 avustettavaa ja yksi niistä suht normaali tapaus

• Anonyymi

Hauskaa, että arvostat noita sun avustettavia :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut ja Tall poppy -syndrooma

Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky
      Maailman menoa
      69
      5229
    2. Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa

Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va
      Maailman menoa
      264
      4323
    3. Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla

nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty
      Maailman menoa
      101
      3950
    4. Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta

ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,
      Maailman menoa
      182
      2332
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      33
      1643
    6. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      65
      1401
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      17
      1089
    8. Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!

Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk
      Tv-sarjat
      6
      1019
    9. Ajattelen sinua

Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii
      Ikävä
      38
      963
    10. Millainen mulle

Sitten sopisi?
      Ikävä
      94
      899
    Aihe