Pitäisi tietää henk.koht. avustajan ammatin hyvät puolet? Huonot jo tiedän.
Onko henkilökohtainen avustaja paikalla? Voitko kertoa hyvät puolet? Onko niitä?
8
372
Vastaukset
- Anonyymi
On jonkinlainen vapaus. Avustettava ei välttämättä kyttää koko aikaa niskan takana.
Avustettava menee joskus kuntoutukseen t. sairaalaan. Saat vapaata. - Anonyymi
Saat olla avuksi, hyödyksi ja jos hyvä tuuri käy niin saat mukavan juttelukaverin, pääset ehkä mukaan tapahtumiin, harrastuksiin, kahville, tutustut uusiin ihmisiin ja mahdollistat avustettavallesi mielekkäämmän elämän...
- Anonyymi
Minulla on ollut vain yksi avustettava joka on ollut kiitollinen avustajan avusta ja paljon minä,minä,minä...
- Anonyymi
Niin mitkähän ne huonot puolet sitten ovat, kun ne jo tiedät?!
- Anonyymi
Tässä sulle niitä, et aamulla töihin mennessä ehdi riisua ulkovaatteita kun jo ensimmäinen työ odottaa sua, kahvi vesi purut millin tarkkuudella, jatkuvaa siivoamista,pyykinpesua,lakanan vaihtoa,kukkien siirttelyä paikasta toiseen,(sinun)arvostelua, et ehdi yhtään taukoja pitämään,jos tarviset vapaata juuri ensi tiistaina aamupäiväällä niin et sitä varmasti saa vaikka avustettava ei normaalistikaan aamuisin ketään töihin halua...
- Anonyymi
Kuulostaa siltä, että olet väärässä paikassa. Yleensä kun töihin menee ja palkkaa saa, pruukaa työt odottamaan - eihän työntekijää tarvita jos ei ole töitä. Harmi toki, jos on sellainen tunne että et saa vapaata silloin kuin haluat, siinä symppaan, mutta koko avustustoiminta ja lainsäädäntö sen suhteen lähtee siitä, että avuntarve on työn lähtökohta. Työtä on tarjolla silloin kun apua tarvitaan. Meillä päin ei avustustunteja myönnetä niin paljon, että olisi aikaa siirrellä kukkia paikasta toiseen, joten sulla on tainnut käydä tuuri.
On niitä hyviä puolia paljonkin, jos oma asenne on kohdallaan. Toki täytyy ymmärtää, ettei kenellekään huvin vuoksi apua myönnetä, kyllä avustaja on tärkeä osa avun saajan elämää ja heitteille voi joutua, jos avustaja lyhyellä varoajalla haluaa yks kaks vapaalle. Meillä on vapaat melko hyvin onnistuneet, kunhan hiukka jää järjestelyaikaa.
minulla ollut 4 avustettavaa ja yksi niistä suht normaali tapaus
- Anonyymi
Hauskaa, että arvostat noita sun avustettavia :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181047- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten295746Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81666Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504