Mistä löydän jumalan?

Anonyymi

Olen etsinyt ja etsinyt. En löydä jumalaa. Surkea ja mitätön tarvitsee taivaalista apua.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      et löydä jumalaa koska se on mielikuvitushahmo, voit uskoa siihen mutta se on vain päässäsi

      • Anonyymi

        Riippuu mitä jumalalla tarkoitetaan. Tietyssä mielessä hän on mielikuvitushahmo, koska jokaisen ihmisen käsitys ja kuva Jumalasta/jumalasta/jumalista on subjektiivinen ja lähes poikkeuksetta vääristynyt. Eli mielikuvani Jumalasta ei ole sama kuin todellinen Jumala, jolloin olen luonut oman mielikuvitusjumalani tämän Jumalan pohjalta.

        Mutta jos jumalat kerran ovat mielikuvitusta, niin silloinhan niiden löytämisen pitäisi olla todella helppoa. Sen kun vaan kuvittelee aistivansa ne. Näin ei kuitenkaan kovin usein käy.

        Sitä paitsi asiasta on turha riidellä, sillä Jumalaa ei ole olemassa. Jumala loi olemassaolon, joten Jumala ei voi itse olla olemassa, koska muuten hän olisi luonut itsensä. Sen sijaan Jumala vain on. Hän ON olematta olemassa.


    • Anonyymi

      Jumalaa ei voi löytää, koska Jumala on läsnä kaikkialla ja kaikessa. Sun pitää vain avautua näkemään hänet ja hänen toimintansa maailmassa. Voit alottaa ihan Raamatun lukemisesta ja rukoilusta - kyllä sä vielä tunnet hänet.

      Jos taas jumalia etsit, niin heidän huomionsa ja tukensa on ensin ansaittava jotenkin. Kukaan ei voi nähdä jumalia, elleivät he sitä itse tahdo.

    • Anonyymi

      Terveen itsetunnon omaava ihminen ei tarvitse apua henkiolennoilta.

    • Anonyymi

      Raamatussa on Jumalan Sanan lupaus Jeremian kirjan luku 29, jae 12-13.. Silloin te huudatte minua avuksenne, tulette ja rukoilette minua ja minä kuulen teitä, Te etsitte minua ja löydätte minut, kun te etsitte minua kaikesta sydämestänne..
      Tämä on Jumalan Sanan lupaus..
      Jeesus Kristus on Jumalan lähettämänä välimies meitä varten. Kun synti on erottanut meidät Jumalasta, niin ettemme voi olla yhteydessä Jumalaan omin avuimme, niin Jeesus on Vapahtajamme ja apumme..
      2. Korinttolaiskirje luku 5 kertoo, että Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan ja meille hän uskoi sovituksen sanan. Kristuksen puolesta me siis olemme lähettiläinä ja Jumala kehoittaa meidän kauttamme. Me pyydämme Kristuksen puolesta, antakaa sovittaa itsenne Jumalan kanssa.
      Sen, joka ei synnistä tiennyt, Hän meidän tähtemme teki synniksi,että me hänessä tulisimme Jumalan vanhurskaudeksi..(eli meidät luetaan Kristuksessa syyttämiksi ja Jumalan ystäviksi)..

      Ota Jeesus vastaan omana vapahtajanasi.
      Raamattu lupaa Johanneksen evankeliumin luku 1 ja jae 12..Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan hän antaa voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille jotka uskovat Hänen nimeensä..

      Voit rukoilla vaikka näin tai omin sanoin

      Rakas Jeesus. Tiedän olevani syntinen Jumalan edessä.
      Kiitos, että maksoit syntivelkani kuolleessasi ristillä minun takiani. Jeesus, tule elämääni Herrakseni ja Vapahtajakseni, haluan ottaa sinut elämäni Herraksi.
      Kiitos, että saan olla sinun omasi..Aamen.

      Kun otat Jeesuksen vastaan, niin olet Jumalan lapsi .
      Etsi seurakunta, jossa on uskovia, joiden kanssa saat kasvaa yhdessä Jumalan tuntemisessa. Kuulun itse helluntaiseurakuntaan.
      Uskoon tulon jälkeen on raamatullista mennä myös uskovien kasteelle, lue Matteuksen evankeliumi luku 3, jossa Jeesus itse näyttää esimerkin menemällä kasteelle.
      Jumala haluaa täyttää uskovan myös Pyhällä Hengellään, joka antaa voiman tulla Jeesuksen todistajaksi..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      402
      4075
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      225
      2024
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1510
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      155
      1345
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1001
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      61
      993
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      125
      947
    8. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      913
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      888
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      869
    Aihe