En ollut tarpeeksi komea sulle

Anonyymi

sydän mulla kyllä olisi ollut täyttä kultaa

52

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Harmi jos tunnet niin, voisitko olla väärässä?

    • Anonyymi

      Ettei vain olisi sun omaa epävarmuutta...Ottaisin joka päivä mielummin noin päin koska arvostan henkistä pääomaa enemmän❤Selvitä silti asia koska toinen saattaa ajatella susta täysin eri tavalla😊

      • Anonyymi

        Hienosti sanottu


    • Anonyymi

      Onhan tuo käynyt omassakin mielessä joten ymmärrän aloittajaa. Ei vain nuo ulkonäön ominaisuudet riitä ihan kaikkeen ja aika harvoihin naisiin. Ei sillä luonteella ja jutuilla ole silloin valitettavasti niin paljon väliä.

      Mut samaan aikaan turha niitä on miettiä koska et sinä niille mahda mitään jos yrität pitää huolen itsestäsi jne.

      Luonnettakin on vaikea muuttaa ja tunnen itseni joskus eksyneeksi naisten kanssa mitä ne oikeastaan haluisivat kussakin tilanteessa.
      Mut muista että ei ne naisetkaan usein itsekkään tiedä.

      En oikein usko että mun sydän on puhdasta kultaa enkä tahdo olla mikään pelastava enkeli vaikka sitä puolta on kehuttu. Naisia sillä ei ole vielä kyllä millään muotoa "tyrmätty".

      Jos yrität parhaas ja se ei riitä niin sille ei sitten mahda mitään. Muista että ne naisetkin vanhenee ja niiden ulkonäkö rapistuu joten niiden vaatimukset usein on aika perseestä.

    • Anonyymi

      Mun luonne on hankala, sydän on oikutteleva, terveys on retuperällä ja ulkonäkökin mennyt.

      • Anonyymi

        Tuohan on ihan perus 30-vuotias nainen Suomessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohan on ihan perus 30-vuotias nainen Suomessa.

        Kiitos huumorista.


    • Anonyymi

      Voi kuule mies, kun nykymaailmassa merkitsee enää ulkonäkö,status ja omaisuus. Muulla ei ole väliä.

      • Anonyymi

        Miehenä sanoisin että miehessä painaa seuraavat ominaisuudet:

        -Status (koulutus, varakkauus, potentiaali näihin)
        -Ulkonäkö (miten miehekäs ja myös nykyään tyylikäs)
        -Sosiaalisuus (kyky olla hauska, jutella sekä kuinka paljon tuntee ihmisiä)
        -Sänkykyvyt (kesto, taidot, koko)

        Muilla avuilla ei miehessä kuten joku vitun "sydämellisyys" ei ole MITÄÄN MERKITYSTÄ, paitsi siinä vaiheessa kun naisella itsellään on lapsi.

        Ennen sitä peli on äärimmäisen raakaa ja kyse on kaikesta huvista ja lisäarvosta mitä naiselle tuotat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehenä sanoisin että miehessä painaa seuraavat ominaisuudet:

        -Status (koulutus, varakkauus, potentiaali näihin)
        -Ulkonäkö (miten miehekäs ja myös nykyään tyylikäs)
        -Sosiaalisuus (kyky olla hauska, jutella sekä kuinka paljon tuntee ihmisiä)
        -Sänkykyvyt (kesto, taidot, koko)

        Muilla avuilla ei miehessä kuten joku vitun "sydämellisyys" ei ole MITÄÄN MERKITYSTÄ, paitsi siinä vaiheessa kun naisella itsellään on lapsi.

        Ennen sitä peli on äärimmäisen raakaa ja kyse on kaikesta huvista ja lisäarvosta mitä naiselle tuotat.

        Tässä olet aivan oikeassa! Nimenomaan naiset on kiinnostunut pinnallisista asioista ja kuinka paljon miehellä on rahaa, sehän on sanomattakin selvää että naiset käyttää miehiä hyväkseen keinottelemalla. Kunnon naisia ei ole, kaikki ovat kusipäitä. Naiset kietoo miehen ansaan seksillä ja miehet luulevat olevansa rakastuneita kun taas miehet houkuttelevat naiset ansaan lässyttämällä rakkaudesta saadakseen seksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehenä sanoisin että miehessä painaa seuraavat ominaisuudet:

        -Status (koulutus, varakkauus, potentiaali näihin)
        -Ulkonäkö (miten miehekäs ja myös nykyään tyylikäs)
        -Sosiaalisuus (kyky olla hauska, jutella sekä kuinka paljon tuntee ihmisiä)
        -Sänkykyvyt (kesto, taidot, koko)

        Muilla avuilla ei miehessä kuten joku vitun "sydämellisyys" ei ole MITÄÄN MERKITYSTÄ, paitsi siinä vaiheessa kun naisella itsellään on lapsi.

        Ennen sitä peli on äärimmäisen raakaa ja kyse on kaikesta huvista ja lisäarvosta mitä naiselle tuotat.

        Onpas kyyninen näkemys. Naisena sanoisin, että itselleni merkkaa eniten vetovoima. Sitä joko tuntee tai ei tunne. Tosin jos tuntee vetovoimaa esim. Alkoholistiin, narkomaaniin niin pyrin pysymään kaukana tästä, kun en halua suhteeseen päihdeongelmaisen kanssa. Jos vetovoimaa ei ole suhde on ihan turha, vaikka olisi rahaa ym. Eniten vetovoiman lisäksi merkkaa se että mies on rakastava, empaattinen ja luotettava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpas kyyninen näkemys. Naisena sanoisin, että itselleni merkkaa eniten vetovoima. Sitä joko tuntee tai ei tunne. Tosin jos tuntee vetovoimaa esim. Alkoholistiin, narkomaaniin niin pyrin pysymään kaukana tästä, kun en halua suhteeseen päihdeongelmaisen kanssa. Jos vetovoimaa ei ole suhde on ihan turha, vaikka olisi rahaa ym. Eniten vetovoiman lisäksi merkkaa se että mies on rakastava, empaattinen ja luotettava.

        Vetovoimalla tarkoitetaan juuri miehen panokykyjä, irstaista hassuttelua ja sellaista "panen sut kohta kaakkoon" itsevarmuutta ja mentaliteettia.

        Sit on plussaa jos mies sattuu oleman "rakastava", "empaatinen" ja "luotettava".

        Naisen pimpan kutkutus määrittää ne tunteet eli vetovoiman ja siinä on kysymys juuri nosita asioista joita listasin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vetovoimalla tarkoitetaan juuri miehen panokykyjä, irstaista hassuttelua ja sellaista "panen sut kohta kaakkoon" itsevarmuutta ja mentaliteettia.

        Sit on plussaa jos mies sattuu oleman "rakastava", "empaatinen" ja "luotettava".

        Naisen pimpan kutkutus määrittää ne tunteet eli vetovoiman ja siinä on kysymys juuri nosita asioista joita listasin.

        Näin se on, itke ja niele. Paljonpa siihen nähden jaksat asiasta vieläkin palstoilla vänkyttää, ikinä et naista kuitenkaan tule saamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä olet aivan oikeassa! Nimenomaan naiset on kiinnostunut pinnallisista asioista ja kuinka paljon miehellä on rahaa, sehän on sanomattakin selvää että naiset käyttää miehiä hyväkseen keinottelemalla. Kunnon naisia ei ole, kaikki ovat kusipäitä. Naiset kietoo miehen ansaan seksillä ja miehet luulevat olevansa rakastuneita kun taas miehet houkuttelevat naiset ansaan lässyttämällä rakkaudesta saadakseen seksiä.

        Miksi kunnon naista kiehtoisi rakkaudesta valehteleva mies? Itse en voi sietää petollisuutta. Muutenkin vastauksesi on ristiriitainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se on, itke ja niele. Paljonpa siihen nähden jaksat asiasta vieläkin palstoilla vänkyttää, ikinä et naista kuitenkaan tule saamaan.

        "Näin se on, itke ja niele."

        Ei kyllä se on sun hommas kulta polvillas.

        Ja sä tykkäät siitä.


    • Anonyymi

      Olisi ehkä kannattanut näyttää se täyttä kultaa oleva sydän hänelle eikä kertoa asiaa täällä missä sillä ei ole pienintäkään merkitystä. Kaikki eivät perusta ulkonäöstä.

      • Anonyymi

        Komppaan.


      • Anonyymi

        Ainoat naiset jotka eivät perusta ulkonäöstä ovat niitä joiden oma ulkonäkö on jo pahasti rapsahtanut tai ovat jo niin lihavaksi saaneet itsensä että eivät saa miesten huomiota.

        Jos nainen saisi muiden miesten huomiota edelleen paljon niin tuo "kultainen sydän" unohtuisi sen sileän tien.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoat naiset jotka eivät perusta ulkonäöstä ovat niitä joiden oma ulkonäkö on jo pahasti rapsahtanut tai ovat jo niin lihavaksi saaneet itsensä että eivät saa miesten huomiota.

        Jos nainen saisi muiden miesten huomiota edelleen paljon niin tuo "kultainen sydän" unohtuisi sen sileän tien.

        Voin tässä kyllä kertoa että itse olen ollut aina miesten piirittämä(vieläpä kuule ihan nyt näin 40 )enkä kuule koskaan ole priorisoinut rahaa motivaationa tutustua johonkin onttoon/vähä-älyiseen ökyyn😄Vain ilmapäiden tortut kostuu näistä pankkitileistä💋On olemassa kuule fiksujakin,sop,suht,kauniita naisia jorka ovat suhteissaan toisista arvoista joten pidäppä pienempää ääntä pikku munainen👄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoat naiset jotka eivät perusta ulkonäöstä ovat niitä joiden oma ulkonäkö on jo pahasti rapsahtanut tai ovat jo niin lihavaksi saaneet itsensä että eivät saa miesten huomiota.

        Jos nainen saisi muiden miesten huomiota edelleen paljon niin tuo "kultainen sydän" unohtuisi sen sileän tien.

        Mikään asia ei ole noin yksiviivaisesti yleistettävissä. Ei kyseessä olevakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoat naiset jotka eivät perusta ulkonäöstä ovat niitä joiden oma ulkonäkö on jo pahasti rapsahtanut tai ovat jo niin lihavaksi saaneet itsensä että eivät saa miesten huomiota.

        Jos nainen saisi muiden miesten huomiota edelleen paljon niin tuo "kultainen sydän" unohtuisi sen sileän tien.

        Ja sinähän et perusta naisen ulkonäöstä...……….
        Jos sydän on paikallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin tässä kyllä kertoa että itse olen ollut aina miesten piirittämä(vieläpä kuule ihan nyt näin 40 )enkä kuule koskaan ole priorisoinut rahaa motivaationa tutustua johonkin onttoon/vähä-älyiseen ökyyn😄Vain ilmapäiden tortut kostuu näistä pankkitileistä💋On olemassa kuule fiksujakin,sop,suht,kauniita naisia jorka ovat suhteissaan toisista arvoista joten pidäppä pienempää ääntä pikku munainen👄

        Kaunis viesti naiselta. Onneksi et sentään homoksi haukkunut.

        Enkä puhunut rahasta. Puhuin ulkonäöstä.

        Sun arvot voi lukea tuosta viimeisestä kahdesta sanasta. Ne ovat ilkeitä sellaisen äidin pikkulutikan ajatuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaunis viesti naiselta. Onneksi et sentään homoksi haukkunut.

        Enkä puhunut rahasta. Puhuin ulkonäöstä.

        Sun arvot voi lukea tuosta viimeisestä kahdesta sanasta. Ne ovat ilkeitä sellaisen äidin pikkulutikan ajatuksia.

        Juurikin ne ei niin kiiltokuvapojat saavat hyvässä lykyssä älykkään,seksikkään naisen josta sunkaltaiset mitättömyydet voivat vaan unelmoida💋Ei taida sulla olla varaa valita mutta meillä fiksulla on❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin ne ei niin kiiltokuvapojat saavat hyvässä lykyssä älykkään,seksikkään naisen josta sunkaltaiset mitättömyydet voivat vaan unelmoida💋Ei taida sulla olla varaa valita mutta meillä fiksulla on❤

        Fiksu, muttet osaa kirjoittaa edes oikein välimerkit puuttuen.

        Edelleen ei ole tarvetta kommentoida pitemmälle johonkin törkyturpa-mies-isolla-Mllä ihastuviin äidin pikkulutikan "hajatelmiin".

        Mieti elämääs jos olet 40 edelleen suoli24:ssä. Mikä meni pieleen? Liika kullinhimoko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fiksu, muttet osaa kirjoittaa edes oikein välimerkit puuttuen.

        Edelleen ei ole tarvetta kommentoida pitemmälle johonkin törkyturpa-mies-isolla-Mllä ihastuviin äidin pikkulutikan "hajatelmiin".

        Mieti elämääs jos olet 40 edelleen suoli24:ssä. Mikä meni pieleen? Liika kullinhimoko?

        Ei varmaan mitenkään ikäsidonnainen asia voiko täällä keskusteluja lukea,humpshei=)Ihan naimisissa kuule olen eli mikään ei ole mennyt vikaan,päinvastoin.Ja saanen lisätä että oikein miellyttävä,viisas mies minulla=)En täällä ketään ikävöi vaan luen keskusteluja ihan yl.ottaen.Puspus...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoat naiset jotka eivät perusta ulkonäöstä ovat niitä joiden oma ulkonäkö on jo pahasti rapsahtanut tai ovat jo niin lihavaksi saaneet itsensä että eivät saa miesten huomiota.

        Jos nainen saisi muiden miesten huomiota edelleen paljon niin tuo "kultainen sydän" unohtuisi sen sileän tien.

        Itse olen rupsahtanut ja lihava, silti minulle miehen ulkonäkö on tärkeä. ;D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen rupsahtanut ja lihava, silti minulle miehen ulkonäkö on tärkeä. ;D

        Se on ihan hyvä että myöntää asian.
        Mikään ei ole niin rasittavaa kun naisten tekopyhä asenne jossa he kieltävät ihan selkeän totuuden jonka näkee jokainen keskivertomies seuraa haettaessa.


      • Anonyymi

        Ei kai se nyt statukseen katso oletko haluttava=)Kyllä,edelleen piirittävät ja varakkaat miehet varsinkin.Olen onnellisesti aviossa joten se siitä.Pointtini kyllä oli kannustaa ap kaltaisia miehiä, jotka kenties vain omasta mielestään ei niin komeita(kenties vääristynyt kehonkuva tämän kaiken Ken-Barbisuuden keskellä)eikä keskustella pienipippelisten besserwissereiden kanssa jotka suosivat hyväksikäyttäviä/pinnallisia kiipijöitä.
        Juurikin ne lutkat saalistavat rahaa,kunniaa,mainetta.Pillulla nyt voi pelata kuka vaan mutta vain halpamaiset,tyhmät kanat tätä harrastavat.Tasokkaat naiset tienaavat omat rahansa/pitävät itseään muutenkin arvossa.Nauran kaikki silari-bötöks luuserit suohon tyhmine ökyölkkeineen=)


    • Anonyymi

      Vasta muistelin, kun olin parikymppinen. Tuolloin ihastuin vain ulkonäköön. Statuksella ja rahalla ei ollut väliä, seksiä en edes juuri ajatellut ( se oli vain suhteeseen kuuluva lisä)
      Nyt vanhempana ajattelen, että ulkonäköön ihastutaan, mutta luonteeseen rakastutaan.
      Se millainen ulkonäkö miellyttää ketäkin on sitten asia erikseen. Muistan, kun eräs ystävä naiseni ihastui lyhyisiin miehiin ja vaaleisiin sekä heidän ulkonäkönsä oli minusta sellainen, jonka voisi sanoa, että ei olisi päätäni kääntänyt millään tasolla ja minä taas ihastuin pitkiin ja tummiin ja olin sitä mieltä, että minun ihastukseni olivat paljon komeampia kuin kaverini. Tuo kaverini taas puolestaan sanoi minulle, että mitä sinä oikein näet tuossakin miehessä :D

      Kerran meitä sitten oli 3 naista ja yksi kavereistamme siinä, että voituolla se taas menee ja oli ihan paniikissa, että hän melkein pyörtyy, jos tuo hänen ihastuksensa tulee tänne. No me 2 muuta naista siinä sitten katsomaan ja kurkkimaan, että millainen adonis sieltä on oikein tulossa niin sellainen vatsakas lyhyt mies, joka oli melkein kalju. Lopulta heistä tuli pariskunta ja tuo mies muistaa vitsailla usein, että hän on niin ruma, että lapset pelkää tms ja että hänellä on niin pieni pippeli, joten pitäisi laittaa siihen kohtaan lappu, jossa lukee, että "tässä sen pitäisi olla."
      Onnellisilta silti vaikuttavat. Niin mies on naista päätä lyhempi. Että semmossii ajatuksii tällä kertaa.

    • Anonyymi

      Toi on miesten oma keksintö, että kaikki naiset arvioisivat ulkonäköä. Tyhmä keksintö! Mä en yleensä edes muista miltä ihastukseni näyttää, jos kysytään, sillä ihastumisen hetkellä kiinnitän huomiota ihan muihin asioihin. Juurikin niihin sydämen asioihin. Lopettakaa jo miehet kaikkien naisten pitäminen tyhjäpäisinä bimboina!!

      • Anonyymi

        Mene Tinderiin miehenä ja testaa.

        98% naisista on puhtaita pantavia bimboja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene Tinderiin miehenä ja testaa.

        98% naisista on puhtaita pantavia bimboja.

        Miksi tuollaista pitäisi testata? Eikö luulisi olevan ihmisellä paremoaakin tekemistä. Nainen sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tuollaista pitäisi testata? Eikö luulisi olevan ihmisellä paremoaakin tekemistä. Nainen sivusta.

        Testata sen vuoksi että näkee mikä on totuus eikä selittää jotain omia mutujaan asioista.

        Suurin osa naisista on täysin bimboja tunneasioissa, mutta iso osa naisista kieltää sen itseltään ja muilta.

        Miehet joutuu elämään sen tosiasian kanssa koko ajan jos halauvat olla naisten kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Testata sen vuoksi että näkee mikä on totuus eikä selittää jotain omia mutujaan asioista.

        Suurin osa naisista on täysin bimboja tunneasioissa, mutta iso osa naisista kieltää sen itseltään ja muilta.

        Miehet joutuu elämään sen tosiasian kanssa koko ajan jos halauvat olla naisten kanssa.

        Ehkä se ei siis ollutkaan ulkonäkö joka puuttui vaan aivot..!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Testata sen vuoksi että näkee mikä on totuus eikä selittää jotain omia mutujaan asioista.

        Suurin osa naisista on täysin bimboja tunneasioissa, mutta iso osa naisista kieltää sen itseltään ja muilta.

        Miehet joutuu elämään sen tosiasian kanssa koko ajan jos halauvat olla naisten kanssa.

        No joo, tää oliki sit tätä eli käy aika pitkäksi vai? Voihan sitä tylsyyttään tappaa noinkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä se ei siis ollutkaan ulkonäkö joka puuttui vaan aivot..!

        Ai Tinderissä vai?
        Mihin siellä aivoja tarvitaan?


    • Anonyymi

      En minä komeaa etsi. Ihan tavallinen Suomalainen ikäiseni mies olisi mukava kaveri. Mutta en etsi nyt ketään. Sitten kun olen saanut vakituisen työn jo tuttujen työkaverien kanssa jaksan ruveta tutustumaan uusiin ihmisiin.

    • Anonyymi

      Kun johonkin ihastuu, ulkonäkö näyttää upealta, oli mies sitten minkä näköinen tahansa muitten naisten mielestä. Olen huomannut, että itse olen ihastunut melkein aina vaaleisiin ja hoikan lihaksikkaihin. Ainoastaan yhden kerran tummaan. Kouluaikoina huomasin miten erilaiset maut naisilla on. Yksi luokkakaverini esim. Kertoi että miehen pitää olla jykevä vartaloinen ja tumma, silloin tajusin, että itse en pidä sellaisesta, mieluummin vähän hinteläkin ja vaalea. Kerran näin miehen joka oli lähes täydellinen makuuni, mutta oli treenannut vähän liikaa yläkroppaansa. Se ei tosin haitannut suhteenmuodostuksessa vaan se, että ihastuin niin paljon, etten uskaltanut lähestyä, enkä ottaa hänen lähestymisyrityksiä vastaan.

      • Anonyymi

        Kylläpäs on tarkkaa ;))))))))))))))


      • Anonyymi

        "haitannut suhteenmuodostuksessa vaan se, että ihastuin niin paljon, etten uskaltanut lähestyä, enkä ottaa hänen lähestymisyrityksiä vastaan."

        Tosi hyvin ilmaistu! Itse kärsin tuosta tällä hetkellä :( Ihannemies saattaa mennä ohi suun, kun luulee mua varmaan ihan välinpitämättömäksi suhteensa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "haitannut suhteenmuodostuksessa vaan se, että ihastuin niin paljon, etten uskaltanut lähestyä, enkä ottaa hänen lähestymisyrityksiä vastaan."

        Tosi hyvin ilmaistu! Itse kärsin tuosta tällä hetkellä :( Ihannemies saattaa mennä ohi suun, kun luulee mua varmaan ihan välinpitämättömäksi suhteensa...

        Juu niin oli hyvin ilmaistu. Saattaa mennä kyl ohi suun.


    • Anonyymi

      Ulkonäöllä ei merkitystä,
      paljon tärkeämpää olisi ollut kiltteys ja kiusaamattomuus.
      Minä en saanut pientäkään osaa sydämen hyvyydestä.

    • Anonyymi

      Ulkonäön perusteella minun pitäisi saada naista. Totuus on kuitenkin se, että ne saa naista jotka sitä haluavat. Naiset on passiivisia ja mies yleensä saa seuraa, kun jaksaa vain yrittää. Jos mies on passiivinen, niin ei varmasti saa naista. Pitää olla halu juosta naisten perässä ja piirittää.

      • Anonyymi

        Kyllä ja valitettavasti naiset tietävät tämän. Pelaavat miehiä toisiaan vastaan ja kilpailuttavat keskenään.

        Et tiedä koskaan millä (vara)sijalla olet ja voit mokata pahasti jos yrität taas toisaalta liikaa väärään aikaan.

        Kyse on joskus ihan sattumasta milloin kannattaa yrittää.

        Naisia tämä ei tietysti kiinnosta koska jos kyse ei ole Herra Isosta Äijästä eli jostain Herra Kihosta jonka mulkkuun ja johon ovat täysin koukussa niin ne miehet saavat arpoa keskenään kuka saa olla naisen kanssa.

        Naiset ovat lopulta "aikuisenkain" ihan täysin pentuja.


    • Anonyymi

      Miksi otat oikeudeksesi tietää hänen mielipiteensä, voihan se olla toisinkin. Lienet niitä alemmuudentuntoisia miehiä jotka sitten rypevät itsesäälissä ja kertovat tänne ruikuttaen kuinka hyvä ihminen kuitenkin olen. Ei sillä tiedolla täällä merkitystä ole, se pitää näyttää sille tietylle naisella.

      • Anonyymi

        Kerrotko huvikseen että mistä lähtien miehen alemmuudentunne on jotenkin asia jota pitäisi a) väheksyä b) vähätellä c) ilkkua?

        Kerroit siis miehestä että hän on:
        -Alemmuudentuntoinen
        -Rypijä
        -Itsesäälivä
        -Ruikuttaja

        Kertoisitko naiselle samalla tavoin asioita?

        On tosi hienoa että te naiset kerrotte aidosti mitä ajattelette miehistä jotka kokevat epävarmuutta (HUI KAUHEAA! EPÄVARMUUTTA, MIEHESSÄ! HYI VITTU!! MÄ HALUUN ITSEVARMAN KULLIKOLLIN!!") mutta jostain helvetin syystä se miehen tapauksessa se on outoa, väärin sekä "naisellinen ominaisuus".-

        Etkö sinä koskaan tunne heikkoutta, alemmuudentunne ja epävarmuutta esimerkiksi toisen tunteista?

        Miksi pitää miestä haukkua siitä samasta mihin sinä syyllistyt tällä palstalla kirjoittaen typeriä kommentteja sen sijaan että kertoisit ne tunteesi sille miehelle?

        Onko toi sitä feministien TASA-ARVOA?!


    • Anonyymi

      Alkaa vaikuttamaan että " kultainen sydän" on häilyvä käsite.
      Aloittaja kuulostaa itseasiassa katkeralta sydämmeltä.

      • Anonyymi

        Kuule, en ole ihan varma mitä tarkoitat "vaikuttamaan" sanalla, mutta en tiedä onko aloittaja vastannut ketjuun kertaakaan.
        Vastaajat vaikuttaisivat olevan täysin eri miehiä/naisia.


    • Anonyymi

      Sinulle ei sitten alouttaja kelvannut vähäpätöisemmän näköinen, vaan olisi pitänyt saada juuri se kaunotar ja seksipakkaus.

      • Anonyymi

        Nykyään..
        Jokainen joka on pyöreää naista itseään vähänkään hoikempi ja iloisempi ja fiksumpi on "kaunotar ja seksipakkaus".

        Laihduta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyään..
        Jokainen joka on pyöreää naista itseään vähänkään hoikempi ja iloisempi ja fiksumpi on "kaunotar ja seksipakkaus".

        Laihduta!

        Miksi laihduttaisin jos nytkin olen hoikka kuin nuoret pojat? Pallit vaan puuttuu. Läskiä ei ole kuin jättimäisissä hinkeissä.


        Lopeta ryyppääminen!


    • Anonyymi

      Nyt tuli kyllä aloittajalle lumipesu :D provo tai ei niin lunta on ainakin. Olit sitten mies tai nainen niin juokse...täältä tullaan !! :D

      T aivoton vanhempi nainen

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2451
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1759
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1200
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe