Parisuhde Thaimaalaisen kanssa.

Anonyymi

Otsikon asia lienee yleisin aihe koskien Thaimaan matkailua, mutta asiallisia ja asianmukaisia keskusteluja ei aiheesta ole ainuttakaan, joten kokeilen onko sellainen mahdollista, sekä hieman valaisen asiaa.

Foorumivalintani Thaimaa syystä että Pattaya on väärä sen johdosta, että nyt ei ole kyse diilirakkaudesta sun muusta Pattayan palstalla ilmenevästä apinoinnista.

Tämän osoitan siis aivan tavallisille Suomalaisille miehille, joiden mielenkiinto on parisuhde ja tasavertainen sellainen Thaimaalaisen neidon kanssa ilman mielenkiintoa jostain puurokärryistä ja onko Jyväskylässä Thaiyhteisö perusteella ostoskeskuksen Thaimarketissa asioivan Thaimaalaisia.

Totta on että nykymaailmassa internet on yleinen kontaktinluomiskeino, varsinkin kun osapuolet ovat eri maanosissa, mutta Suomalaisen on hyvä ymmärtää ensinnäkin se asia, että Thaimaalaisen esiintyessä monella mahdollisella foorumilla mm. facessa ja instassa, hän on erityisen aktiivinen asiassaan, eikä ehkä se henkilö jota Suomalainen etsii.

Jos Suomalainen etsii tulevaisuuden elämänkokemusta oikeasta Thaimaasta, sekä Thaimaalaisesta neidosta itselleen kumppania, paras vaihtoehto ei varmasti ole hakeutua neidon seuraan, joka jo aiemmin on elämänsä tason kohottamiseksi hakeutunut turistikohteeseen pois kotiseudultaan.
Tämän mainitsen siksi, että tuohon ryhmään kuuluu niin monta eri tarinaa ja kohtaloa, jotka Pattayan matkailijoiden päämielenkiinto.
Eli jos tarkoituksesi on normaali parisuhde, älä lähtöruudussa narahda diilirakkauteen.

On toki monta tapaa, mutta yksi voisi olla hakeutua ensin nykytavan mukaan jonkin seuranhakupalvelun välityksellä keskusteluyhteyteen Thaineidon kanssa, jonka profiili ei löydy joka palstalta ja vuosikausia ollen.
Hän kertoo rehellisesti asuinseutunsa muuna kuin turistirysänä, kuin myös arkielämänsä ym. ym. ja jne. sinunkin ollen oma itsesi rehellisesti.

Mene tapaamaan häntä, tutustukaa hänen elinympäristössään ilman prameilua.

Siinä alkueväät mahdollisesti onnistuneelle parisuhteelle ja mitä sitten jatko, niin on teidän kahden asia, mutta muista tuolle mahdollisesti loppuelämän matkallesi lähtiessä, että ole aina tasavertainen.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samantyylisesti voi myös tehdä mistä tahansa löytyneen tyttöystävän kanssa. Näin ainakin itse olen tehnyt. Vierailut Thaimaassa sujuvat aina enimmäkseen maaseudun rauhassa ja nyt asutaan yhdessä Suomessa.

      • Anonyymi

        Myös kamelifarmilla on letkut letkeät


    • Anonyymi

      Aloittajan lukijakunta harrastaa vain diilirakkautta.

      • Anonyymi

        Arvelen että enemmälti Pattayanrakkautta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe