Miksi ihmeessä Hotelli Keiteleen nimi vaihtuu Hotelli Äänekoskeksi? Miksi vanha ja perinteinen nimi ei enää kelpaa?
Hotelli Äänekoski
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Koska Keitele on liian kova pala purtavaksi.
- Anonyymi
Kupat menee huutokaupassa kuin kuumille kiville!
- Anonyymi
Nimi pysyy sentään suomenkielisenä!
- Anonyymi
Todella hyvä nimi tuo uusi, samoin keitele-jazz voisi muuttaa nimensä. Ei kukaan tiedä missä keitele-jazz on. Ensimmäisenä tulee mieleen paikkakunta, Keitele.
- Anonyymi
Markkinointikikka selvästi. Halutaan, että hotelli tulisi googlehaulla ensimmäisenä.
- Anonyymi
Tuskin se sinua liikuttaa
- Anonyymi
Hotelli Keitele yhdistetään Suolahteen ja yöpyjiä on vähän juuri tämän vuoksi.
Uusi nimi tuo lisää majoittujia! - Anonyymi
Jossain Suolahti ryhmässä kirjoitettiin, että kyseistä paikka poikotoidaan koska nimi muutettiin?
Missä asuu tällaisia ihmisiä???- Anonyymi
Ravintola jatkaa edelleen ravintola Keitele nimellä.
- Anonyymi
suolahdessa äänekoski viittaa kaatopaikkaan hajunsa vuoksi
- Anonyymi
Ihmeellistä sekoilua, tyypillistä Suolahteaisten tapaa toimia joka paikassa vaikeuttaa seutukunnan kehitystä.
- Anonyymi
Miten tuo kälynen pulju edes pystyssä vielä eihän tuolla käy juuri ketään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tuo kälynen pulju edes pystyssä vielä eihän tuolla käy juuri ketään
Jos yrittää varata netti varauksen kautta, näyttää tällä hetkellä loppuunmyydyltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos yrittää varata netti varauksen kautta, näyttää tällä hetkellä loppuunmyydyltä.
Hotelli Keiteleessä on luonasaikaan paljon ruokailijoita.
Ruoka ja hinta kohtaavat.
Eikö nimenvaihdos ole yrittäjän asia ei jonkun pienen piirin poikotointi luulisi siihen vaikuttavan, paitsi Suolahdessa joka ei ole yrittäjä ystävällinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hotelli Keiteleessä on luonasaikaan paljon ruokailijoita.
Ruoka ja hinta kohtaavat.
Eikö nimenvaihdos ole yrittäjän asia ei jonkun pienen piirin poikotointi luulisi siihen vaikuttavan, paitsi Suolahdessa joka ei ole yrittäjä ystävällinen.Keiteleessä onkin oikein maistuva ja monipuolinen lounas. Kun vielä eläkeläisille on räätälöity oma halvempi hinta, tulee käytyä syömässä vähintään joka viikko ihan täältä Äänekosken keskustasta asti.
- Anonyymi
Mutapohja olis ollut vanha ja perinteellinen ja sopii Suolahden imagoon. Mutaa ja suota loputtomiin!
- Anonyymi
Johtajatar Tuula Puistolla näyttäisi olevan kymppitonnin kuukausitulot. Pakko siellä hotellissa on olla asiakkaita, vaikka Suolahdessa onkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johtajatar Tuula Puistolla näyttäisi olevan kymppitonnin kuukausitulot. Pakko siellä hotellissa on olla asiakkaita, vaikka Suolahdessa onkin.
Ei siellä juorukalenterissa Hirven johtajattaren nimeä ollut.
- Anonyymi
Eiköhän yrittäjä ihan itse päätä yrityksensä nimi, olkoon se sitten mikä tahansa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1522545Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131101Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849