Asun rivarissa ,10 talon yhtiössä . Seinänaapuri on täysin mulk....vitt..lee kännissä minkä ehtii, tosin nyt ei ole vinoillut kun on ollut selvinpäin. Hän on myös yksi pihapoliiseista ja onneksi pahin pihapoliisi muutti pois,ja hän puuttui joka asiaan muun muassa siihen ketä luonani kävi milloinkin.,.ja kun olen vuokrannut autopaikkani kaverilleni ni tämä pihapoliisi puttui siihenkin että kun auto ei ole liikkunut katoksesta mihinkään. Yhtiökokouksessa sain raivarin ja sanoin suorat sävelet tälle ja syntyi kauhea riita...ja olen myös tän seinänaapurin kanssa riidoissa. Mä ihmettelen että miks pitäisi olla tekemisissä joittenkin naapureiden kanssa,mä ainakin haluan elää omaa elämääni. En osallistu talkoisiin edes ja nyt mun postilaatikkoon ei edes tullut talkookutsua..heheh. on kyllä niin ihanaa kun ei tarvi selitellä kellekkään yhtään mitään eikä olla tekemisissä...
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3721692- 1141256
- 1311226
- 1501142
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh25964- 111852
- 59631
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.169621Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i113544- 20533